Als drive-in show (deels) met Laptop draaien

Pagina: 1
Acties:

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-08 00:18

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Hoi,

Ik heb gisteren deels een feest gedraaid met Traktor DJ en moet zeggen, beviel me perfect!

Nu heb ik een laptop met USB en dacht ik er aan deze te gaan gebruiken, ik had gisteren een Midi-tower bij me + 15" CRT, allemaal rotzooi, heel irri.

Dus ik dacht hé, met een laptop!

Wat is nu een goede geluidskaart voor dit soort doeleinden? SB Exitigy? wie heeft er aanraders?

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-08 14:36

w00Dy

Make soap, not war

als het enkel om de uitgang draait

M-audio Sonica. Toslink en mini-jack.

[ Voor 30% gewijzigd door w00Dy op 01-11-2003 23:46 ]

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 15:08
Er is laatst een USB geluidskaart met mengpaneel uitgekomen van hercules, ik snor even een linkje op...

Edit1: txt

Hercules brengt een nieuw & vrij uniek product op de markt: de DJ Console is niet alleen een externe 7.1 geluidskaart, maar ook een volledig semi-professioneel DJ mengpaneel!

Dit is een absolute "must-have" voor alle muziekliefhebbers en amateur dj's, ideaal om een feestje mee te bouwen met het eindejaar in zicht. Scratchen, loopen, cue points, aantal beats per minut aanpassen, mixen, voice over, enz. ... dit alles op een makkelijk draagbaar DJ Console.

Beschermende hoes en schouderband zijn inbegrepen, externe voeding is niet nodig (aansluiting via USB kabel volstaat!). Er is daarenboven een bom software inbegrepen (Virtual DJ, New DJ SE, OTS CD Scratch, Storm 2.0), dit wordt de hit van het najaar!

De Hercules DJ Console komt dit vierde kwartaal nog uit, reserveren zal zeker en vast noodzakelijk zijn want Hercules zal naar alle waarschijnlijkheid niet aan de totale vraag van de eindejaarperiode kunnen voldoen... als je nu reserveert bij je vertrouwde hardware shop hoef jij je daar alvast géén zorgen meer over te maken :-)

Je vindt de DJ Console onder de categorie "Souncards", want - dat zouden we nog vergeten te vermelden - dat is het uiteindelijk ook nog eens: een volwaardige high-end externe 7.1 geluidskaart!

Edit2: 195€bij www.loveno.be, das niet zo duur denk ik.

[ Voor 91% gewijzigd door naftebakje op 01-11-2003 23:48 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Aaaaah nee geen creative :+
Die dingen hierboven zijn allemaal enkel stereo, niet echt een optie als je wilt mixen. En daarnaast moet je kleine plugjes als mini-jack zoveel mogelijk zien te vermeiden, tulp is al een ramp, de kleinere zijn nog erger.

Laag budget: Audiotrak USB cards.
Hoog Budget: Motu firewire cards.

[ Voor 42% gewijzigd door jadjong op 01-11-2003 23:51 ]

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 15:08

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Eigenlijk maar 1 optie. De ESI Gigaport AG. met perfect ASIO driver en 8 uitgangen over USB. (is overigens hetzelfde als audiotrak.)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 13:59 ]

Pagina: 1