Kom topic niet in omdat ik geen toegang zou hebben

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:00

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Ik zag net op de t-net frontpage een topic staan dat mij interresant leek, en klikte daar op. Iets met Windows XP paswoord ofzo, een typisch WOS topic leek mij. Maar tot mijn verbazing kreeg ik de melding dat ik geen toegang zou hebben tot categorie 6 :?. (lijkt mij niet dat er Overige Hardware mee bedoeld wordt)
Nou vraag ik me toch echt af waar hij dan wel niet in zou moeten staan dat ik er geen toegang tot heb. Ik dacht namelijk dat ik in alle, behalve speciaal voor de t-net crew, categorieen kon komen.
Ik heb het wel eens vaker gehad dat ik op de frontpage op een topic klikte, en een soortgelijke melding kreeg. Ook bij heel onschuldig lijkende topics.
Het gaat overigens om topic 830204

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
Da's de trashcan, topics die nog te brak/illegaal zijn voor een slotje worden daarheen gemoved zodat niemand er aanstoot aan kan nemen.

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Die is net naar de trashcan gemoved omdat het geen topic was maar een reply die als nieuw topic werd gepost :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.