Divx afspelen doet raar

Pagina: 1
Acties:

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hi ik heb microDVD geinstalleerd en blijkbar iets met de instellingen gedaan. Maar nu wilde ik met bsplayer een film gaan kijken, maar nu zie ik maar een derde van het beeld!
Zeg maar als je het beeld horizonzaal in 3en deelt, zie ik alleen maar het middelste deel. Heeft iemand een idee hoe ik dit weer goed kan krijgen?
Ik heb de div codec al opnieuw geinstalleerd, en ook alle instellingen vna divx nagelopen...

Ik heb het nu ook op deze pc, waar ik dus ook microdvd heb geinstalleerd 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Y0ur1 op 01-11-2003 23:06 ]

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 16:41

Metzie

Nyaano !

Installeer eens de ffdshow codec. Die werkt altijd zonder problemen:
http://prdownloads.source...how-20030523.exe?download

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Y0ur1
  • Niet online
wat moet ik dan instellen? Kom ook niet veel verder met dat progsel

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De standaard settings zouden genoeg moeten zijn. Heb je hetzelffde met de mediaplayer 6.4?
Trouwens een open deur: staat de zoom op 400%? :P

Verder zou je je videokaart drivers kunnen checken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Y0ur1
  • Niet online
F_J_K schreef op 01 november 2003 @ 23:45:
De standaard settings zouden genoeg moeten zijn. Heb je hetzelffde met de mediaplayer 6.4?
Trouwens een open deur: staat de zoom op 400%? :P

Verder zou je je videokaart drivers kunnen checken.
Hij doet het in mediaplayer ( 8 ), bsplayer en divx player... Heb alle codecs er af gehaald in veilige modus, en de hele rits opnieuw geinstalleerd. Maar hij blijft het nog doen, het lijkt wel alsof hij die instelling onthoud.
Waar kan ik die zoom instellen trouwens? Videokaart drivers lijkt me sterk, want hij heeft het altijd prima gedaan, alleen na dat geklooi in microdvd is het nu verne*kt

[ Voor 12% gewijzigd door Y0ur1 op 01-11-2003 23:58 ]

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

heb je bij het verwijderen ook gekeken of alle registersleutels enzo verwijderd zijn?. Achtergebleven spul in het register is soms de oorzaak bij problemen.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Pagina: 1