Ik weet dat de vraag een paar ik keer is gesteld, ik heb gezocht, ik zag precies de zelfde fouten, maar er is iets anders bij mij..!
Ik krijg de error als ik opstart dus nog niet in windows:
----------------------------------------------------------------------------------------
Windows niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
C:\WINDOWS\system32\config\SYSTEM
U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden.
Kies 'R' in het eerst scherm om de reparatieprocedure te starten.
---------------------------------------------------------------------------------------
Ik kan niet R drukken want eerst gebeurt er niks, en als ik R druk bij de fout dan start hij opnieuw op en begint het opnieuw, veilige mode werkt ook niet.
De installatie cd-rom van XP erin doen werkt ook niet, hij runt hem niet ofzo.
Opstart diskette kan ik niet vinden, en ik weet ook niet hoe je hem moet maken.
Er staan hele belangrijke dingen op.. biertje komen halen voor de gouden tip
Ik krijg de error als ik opstart dus nog niet in windows:
----------------------------------------------------------------------------------------
Windows niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
C:\WINDOWS\system32\config\SYSTEM
U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden.
Kies 'R' in het eerst scherm om de reparatieprocedure te starten.
---------------------------------------------------------------------------------------
Ik kan niet R drukken want eerst gebeurt er niks, en als ik R druk bij de fout dan start hij opnieuw op en begint het opnieuw, veilige mode werkt ook niet.
De installatie cd-rom van XP erin doen werkt ook niet, hij runt hem niet ofzo.
Opstart diskette kan ik niet vinden, en ik weet ook niet hoe je hem moet maken.
Er staan hele belangrijke dingen op.. biertje komen halen voor de gouden tip