Microsoft Black Internet Keyboard (WAAR?)

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Hallo allemaal,

ik zoek nu echt al weken naar een Nederlands bedrijf waar ik het "Microsoft Black Internet Keyboard" kan kopen.

Foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.tefflar.demon.nl/hardware/keyboard.gif

Ik hoop dat jullie misschien weten waar hij verkocht want ik wordt er zo onderhand moedeloos van.

Ik heb van de Microsoft site al begrepen dat hij eigenlijk voor OEM's is en dat hij alleen als 3-pack verkocht wordt.

Ik ben een enorme fan van de Microsoft toetsenborden serie dus kom aub niet met opmerkingen van: "dan neem je toch een Logitech" ofzo.

Ik zoek echt dit ene toetsenbord.

[ Voor 18% gewijzigd door Tefflar op 01-11-2003 22:46 ]

Verwijderd

check op tweakers.net de pricewatch.. daar staat ie tussen volgens mij... en ook de winkels waar je hem kunt kopen...

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 22:53:
check op tweakers.net de pricewatch.. daar staat ie tussen volgens mij... en ook de winkels waar je hem kunt kopen...
Zoals je zelf had kunnen zien staat de zwarte variant hier dus niet bij.

Ik heb even gezocht op de websites van de winkels die de witte variant aanbieden maar geen van allen verkopen de zwarte uitvoering. Misschien kun je een mailtje sturen naar deze winkels of ze hem misschien toch kunnen leveren?

En anders marktplaats misschien?

• Tefflar
Misschien kun je een mailtje sturen naar deze winkels of ze hem misschien toch kunnen leveren?
Thanks voor de tip maar ik had al wat zaken gebeld... No luck yet... (Had ik misschien ook even moeten vermelden).

Ik kan ook moeilijk alle zaken in Nederland gaan afbellen. Ik hoop echt dat iemand zoiets heeft van: "Oh, die zag ik pas bij de die zaak bij mij op de hoek" ofzo.

Hopelijk blijft het niet bij wishfull thinking. Ik heb nu een zwarte Shuttle SN41G2 en een zwart NEC 17" TFT scherm en wil gewoon erg graag dit toetsenbord erbij.
Ik gebruik nu een standaard zwart Compaq plankie omdat het dan nog een beetje staat.

Ik ben al bijna in staat om in de US een 3-pack te bestellen... :)

Ps. Bij de nieuwste serie MS toetsenborden zit ook een hele mooie zwarte. Helaas is deze weer snoerloos en dat zoek ik dus ook weer niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Tefflar op 01-11-2003 23:27 ]

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
kan je het niet bij compaq of dell ofzo bestellen?

• Tefflar
kan je het niet bij compaq of dell ofzo bestellen?
Hmmm... Die had ik nog niet geprobeerd.

[Edit]
http://dellware.euro.dell...=&sbc=none&co=&c=NL180101

Bij Dell staat er geen kleur (Dus lijkt me standaard beige/wit) bij en ze hebben ze ook niet eens op voorraad.

Bij HP/Compaq wordt niets gevonden helaas...

[ Voor 35% gewijzigd door Tefflar op 01-11-2003 23:24 ]

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Tefflar schreef op 01 november 2003 @ 23:23:
[...]
Hmmm... Die had ik nog niet geprobeerd.

[Edit]
http://dellware.euro.dell...=&sbc=none&co=&c=NL180101

Bij Dell staat er geen kleur (Dus lijkt me standaard beige/wit) bij en ze hebben ze ook niet eens op voorraad.

Bij HP/Compaq wordt niets gevonden helaas...
grote kans dat het zwart is aangezien alles van dell zwart is, maar bel ze eens voor info

• Tefflar
Het is een idee... Maar als ze het nog niet eens op voorraad hebben zoek ik het liever ergens anders. Het is daar zowiezo al rete duur vergeleken met de standaard beige versie.

Het is optie, maar ik hoop nog op reacties met zaken waar ze gewoon vanuit voorraad verkocht worden.

Ps. Haat mijn huidige plank, blijf typo's maken... :)

[ Voor 10% gewijzigd door Tefflar op 01-11-2003 23:31 ]

Verwijderd

Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik denk dat ik hem bij ALternate Ridderkerk gezien heb. Bel daar eens heen!

• Tefflar
Thanks voor de tip! Op de website staat hij niet maar ik zal ze maandag even bellen. Een vriend van mij woont daar in de buurt dus dat zou mooi zijn.

Ps. Enig idee hoe lang geleden het was dat je heb gezien dacht te hebben?

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Mycom.nl heeft ook een microsoft multimedia keyboard zwart in het assortiment, weet alleen niet of die dat is want de foto ontbreekt.

Verwijderd

Tefflar schreef op 01 november 2003 @ 22:44:
Hallo allemaal,

ik zoek nu echt al weken naar een Nederlands bedrijf waar ik het "Microsoft Black Internet Keyboard" kan kopen.

Foto:
[afbeelding]

Ik hoop dat jullie misschien weten waar hij verkocht want ik wordt er zo onderhand moedeloos van.

Ik heb van de Microsoft site al begrepen dat hij eigenlijk voor OEM's is en dat hij alleen als 3-pack verkocht wordt.

Ik ben een enorme fan van de Microsoft toetsenborden serie dus kom aub niet met opmerkingen van: "dan neem je toch een Logitech" ofzo.

Ik zoek echt dit ene toetsenbord.
Gewoon bij MEDIA-MARKT groningen te koop :P er liggen nog 5 stuks met draadje...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 00:08 ]

• Tefflar
Mycom.nl heeft ook een microsoft multimedia keyboard zwart in het assortiment, weet alleen niet of die dat is want de foto ontbreekt.
Die heeft een USB aansluiting. hierdoor kan het alleen de nieuwere serie zijn.

Foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.tefflar.demon.nl/hardware/multimediakeyboard.gif

Ik vind deze erg mooi en USB vind ik fijner zelfs. Alleen vind ik de nieuwere indeling boven de pijltjestoetsen niet fijn en is deze dieper en neemt hij dus meer ruimte in beslag.

Maar in ieder geval bedankt voor de genome moeite! :)

[ Voor 22% gewijzigd door Tefflar op 02-11-2003 00:39 ]

• Tefflar
Gewoon bij MEDIA-MARKT groningen te koop er liggen nog 5 stuks met draadje...
Dat klinkt goed! Maar sturen ze ook onder rembours op? Ik woon in Zoetermeer namelijk (Bij Den Haag).

Verwijderd

Tefflar schreef op 02 november 2003 @ 00:33:
[...]
Dat klinkt goed! Maar sturen ze ook onder rembours op? Ik woon in Zoetermeer namelijk (Bij Den Haag).
Dat zou ik niet weten ... bel maandag gewoon even.... of kijk op de site mischien staan daar wel de leverings voorwaarden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 00:41 ]

Pagina: 1