Toon posts:

[XP] Airport netwerk + PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Thuis hier hebben wij een Airport netwerk, met 3 Mac's en 1 Pc(WinXp). Nou is er een probleem onstaad met mijn Pc ,hij wil namelijk niet meer op het netwerk. Ik heb aan vriend gevraagd (die iets met ICT doet) wat het probleem kon zijn, maar deze wist het niet. Mijn vraag is: Zijn er verschillende soorten draadloze netwerken kaarten die op een airport passen, ook als de toegang van dit netwerk beveiligd? Ik wil dus een nieuwe netwerkkaart+ software , die op een Aiport netwerk kan worden aagesloten.

Mazzel, Jaap

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

BigJapie,

Welkom op GoT :)

Op GoT vinden we het belangrijk dat voordat je een topic opent, je zelf het een en ander probeert, test en zoekt. Geef in je topicstart dan ook eventjes aan wat je zelf allemaal al gezocht en gevonden hebt. Hiermee voorkom je dat mensen oplossingen voordagen die jij misschien al lang gevonden hebt. Geef voor de dingen die je geprobeerd hebt dan ook eventjes aan wat er aan de oplossingen niet werkte. Misschien dat dit iemand weer op het juiste spoor zet namelijk

Verder hoor jouw topic eigenlijk in Network Troubleshooting thuis omdat het over netwerken gaat, daarom verplaats ik je topic eventjes :)

Windows Operated Systems >> Network Troubleshooting

Veel plezier op GoT :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als jij die netwerkkaart van de PC gewoon de goede netwerknaam geeft (geen idee wat die is, dat bepaalt denk ik de acces point/airport router?) en je hebt geen encryptie aanstaan enzo, dan zou dat gewoon moeten werken.

Hoe heb je je netwerk beveiligd? Wat is "doet het niet", heb je geen signaal? Heb je wel signaal, maar geen data? ...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, elevator! Ik zal er aan denken de volgende keer.

Het netwerk is met een 64-bit encryptie beveiligd(!?) , dit zei mijn pa.

Er zit nu een Skyline faralon 11mb in. Maar deze werkt niet omdat die kapot is, en toen die niet kapot was, gaf windows een melding dat het een kaart was die geen logo Ontworpen voor Microsoft Windows XP.

Maar mijn vraag is , of er ook andere kaarten zijn die met Aiport + Pc werken, en zoja zit daar ook software bij?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

alle B of G compatible kaarten werken samen met de airport

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ik was een beetje aan het zoeken bij winkels die dicht bij mij in de buurt zitten en nu kwam ik deze tegen, met een kaart waarvan ik denk dat die goed op me Pc past en het airport netwerk: http://silverapp1.mycom.n...oductType=1&sectionID=128

Zouden jullie commentaar kunnen geven of tips voor goedkopere/betere kaarten?

groeten
Pagina: 1