nf7-s geen beeld wel knipperende keyboard leds

Pagina: 1
Acties:

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

Topicstarter
tweakers ik ben radeloos. ik heb dus een abit nf7-s die het net nog deed maar na een reboot niets meer doet. geen piepjes geen beeld. maar de keyboard leds gaan telkens wel aan en uit. wat heb ik allemaal al geprobeerd.
cmos clear
batterij eruit en erin
ander geheugen
andere processor
andere videokaart
zo kaal mogelijk zonder had, cd-rom of wat dan ook. alleen geheugen videokaart en processor. maar er gebeurt gewoon helemaal niets.

het enige wat ik nog niet geprobeerd heb is met een andere voeding.

wie weet raad of heeft zelfde probleem wel eens gehad?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat gebeurd er als je probeert te booten zonder geheugen?

En neem ook een kijkje in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)

[ Voor 45% gewijzigd door Pollewob op 01-11-2003 22:37 ]

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Topicstarter
of ik nou boot met of zonder geheugen, met of zonder processor, met of zonder videokaart. er is geen vershil. beide lampjes op het bord branden, de 5v en 12v lampjes. ik weet het niet meer. het lijkt wel of ie dood is. maar ik vind het vreemd waarom die lampjes op het toetsenbord om de 2 seconden aan en uitgaan.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lijkt verdacht op een dooie voeding/mobo.

Heb je naast Pollewob's suggestie ook al geprobeerd om te booten zonder videokaart danwel toetsenbord/muis?

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 01-11-2003 22:44 ]

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
9 van de 10 keer is dit bij NF7 de bios, bel Abit (ofterwel Amor) in nederland op, vraag hun wat het kan zijn en vraag ze vriendelijk of ze je een bios chippie op willen sturen.
Tel: 31-77-3204428

Succes..

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Topicstarter
ik heb net met een andere voeding, no luck. wat mij ook opvalt is dat de 2 rode lampjes op de optische uitgang blijven branden, welke normaal aan en meteen weer uit gingen.. ik neem aan dat als er kortsluitng is dat het bord niet aan blijft.
ik weet het niet meer. misschien is het nog een optie om dat ding uit de kast te halen en zo te proberen. who knows.

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Topicstarter
motormuisje schreef op 01 november 2003 @ 22:52:
9 van de 10 keer is dit bij NF7 de bios, bel Abit (ofterwel Amor) in nederland op, vraag hun wat het kan zijn en vraag ze vriendelijk of ze je een bios chippie op willen sturen.
Tel: 31-77-3204428

Succes..
zijn die alleen door de weeks open?

Verwijderd

Hoodlum2000 schreef op 01 november 2003 @ 22:35:

het enige wat ik nog niet geprobeerd heb is met een andere voeding.

wie weet raad of heeft zelfde probleem wel eens gehad?
Ik heb hetzelfde probleemje gehad (ook NF7-S) het is gewoon de bios, er zijn nl. wat NF7-S'en die een rotte bios hebben zeiden ze tegen mij)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 23:09 ]

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Ja die goeie mensen werken tijdens kantoor uren. Dus je zult nog even moeten wachten...

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Topicstarter
ook buiten de kast doet het niets. ik ga maandag terug naar gistron. hopen dat de tweede processor waar ik het mee heb geproberd het we deed. was een oude athlon.
Pagina: 1