Goed prog. om internet te delen?

Pagina: 1
Acties:
  • 360 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:21
Ik zoek een prog. om internet te delen zonder steeds vanalles in te moetenstellen.
Ik heb nu Wingate en daar moet ik dus wel alles instellen, dus geen spellen en zo.
Wie helpt mij voor een prog dat tedownloaden is.

Verwijderd

Wat dacht je van Windows 2000 te installeren? of zelfs met win 98 SE kan je al je internetverbinding delen. staat bij je properties van je verbinding. niets instellen gewoon sharen. kind kan de was doen. zelfs met ICQ en Napster etc. werkt het.

• Dikdoan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-06-2025

Dikdoan

Kijk, ik kan nog lopen

anders neem je Ishare werkt goed en je hoeft eigenlijk niks in te stellen. Is zeker downloadable.
Kijk op http://www.tucows.nl

Zolang ie het blijft doen....

Verwijderd

Sygate, maar denk dat de search je al verschillende opties had gegeven.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Ik ben zeer tevreden over SYGATE.

Verwijderd

WINROUTE RULEZ!! :P:P

Wel FF NAT aanzetten !!!!!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Sygate

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:04

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Tsja, er worden weer lekker veel argumenten gegeven. :(
Ik gebruik een Windows NT4 bak met WinGate 4.0.1 erop. Bevalt uitstekend. Het enige waar ie (soms) problemen mee heeft zijn spellen en bijv.DCC Sends in IRC. Dit komt omdat deze programma's vaak een dynamische UDP poort proberen te openen zodat het mappen van poorten in zo'n geval geen soelaas kunnen bieden. Dit is echter goed op te lossen door de ENS Plugin te installeren. :)
Verder is de site van Wingate (http://wingate.deerfield.com) echt toppie, vooral de knowledgebase is zeer uitgebreid. :)
Winroute (4.1) heb ik ook geprobeerd en naar mijn persoonlijke mening was het pakket minder configureerbaar en vooral minder intuitief. Ben bijvoorbeeld >2 uur bezig geweest om iets simpels als IRC in te stellen |:( Bij Wingate was ik met een half uurtje klaar met ALLE instellingen. Zeker nu je ook zonder Wingate Client kunt werken; TOP ! >:)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Verwijderd

Sygate 4.0 is perfect :)

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

op school draaie we winproxy. stabiel, niet veel instellen en ingebouwd email en firewall

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:54

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Gewoon WinRoute Pro 4.1 nemen!!!!!

WINROUTE IS THE BEST!!!

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Pagina: 1