Toon posts:

DVD films kijken op je PC

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is dit mogelijk? zo ja,
Welke hardware heb ik hiervoor nodig?
Is de beeldkwaliteit net zo goed als op je TV?

Verwijderd

ja, DVD-speler, ja (of beter, ligt aan je comp)

Verwijderd

Ik heb zelf een pioneer dvd speler samen met een guillemot 3d prophet (tv-out) En de beeld kwaliteit is heel goed. Er is zowat geen verschil hiertussen en een standalone dvd.

Groeten

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat zelf te denken om een Toshiba DVD-rom te nemen en dan wel de SDM-1302 iemand ervaringen met dit ding? , een Prophet heb ik al dus dat zit wel goed :)

Verwijderd

Pas op met de nieuwste generaties DVD spelers, alleen die van Pioneer (en die daarop gebaseerd) zijn nog maar regiovrij. Van LG, Toshiba, etc. ben je dus niet zeker, ik heb een pioneer 6x/32x DVD-ROM en die presteert echt prima! Beter dan 40x max en 50x max cd rom spelers.

Verwijderd

Maakt dat eigenlijk wel zoveel uit, regiovrij of niet? Amerikaanse dvd's kun je toch alleen met credit-card bestellen, of niet?

Verwijderd

Amerikaanse dvd's haal je gewoon bij Virgin of Fame in a'dam of je huurt ze bij videoland of zo!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Pioneer 10X40 is really my bag.
Dit is dus echt wel een leuk apparaatje.
Regio vrij maken is ook zo gebeurd.. www.dvdutils.com

Greetz Mikert

• Grub
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-06 08:38
Maar heb je een mpegdecoder kaart nodig met een cel450 en een herc dynamite TNT 16 mb?

Want dan koop ik een kitje en anders alleen een dvd-speler. Heeft er iemand ervaringen met een dvd-speler zonder mpeg-kaart?

Verwijderd

je hebt niet per se een MPEG decoder kaart nodig, je kunt met bijv. cinemaster softwarematig spelen

Verwijderd

OP jouw pc grub gaat dat goed lukken, je hebt geen extra kaart nodig. Gewoon ff langssurfen bij www.dvdutils.com en de nieuwste Cinemaster Engine en Player downloaden...

Verwijderd

Ik heb een creative Encore dxr3/5x met een Creative DTT2550 Dolby Digital speakerset. Dit werkt echt geweldig. Nog mooier is het als je een breedbeeld TV hebt. Ik heb een sony 82 cm breedbeeld TV. Ik heb ook de dtt2500 in de huiskamer gezet. Ik speel nu regio 1 en regio 2 DVD's af op mijn breedbeeld TV met Dolby Digital 5.1. Echt geweldig !!!!!!. Vooral Terminator 2 is fantastisch.

Marco

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

ik heb een P133+ met een philips DVD-ROM kit
4x DVD
Mpeg kaart met tv uit

werkt allemaal perfect.
bij de locale electronicashop een video en geluid scartkabel gekocht en kan ik ook op een normale tv kijken in plaats van een beeldscherm (15").
in mijn andere PC P450 zit ook een DVD speler
maar zonder mpegkaart maar met een viper 770
werkt ook perfect met een 19" beeldscherm.

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Verwijderd

Als de twijfelaars onder ons nu gewoon even de moeite nemen en hier http://www.dvdutils.com / cinemaster 99 downloaden, neem de complete versie van elsa dat is wel zo makkelijk....
Ik draai hem op een p3 450 128Mb TNT1 en het beeld is iedergeval beter dan video, vergelijking met een standalone DVD heb ik niet. Een standalone lijkt me trouwens wel vele malen gebruiksvriendelijker....
Pagina: 1