Toon posts:

Iriver 390T vs. Philips Expanium 203

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, niet echt een eerlijke vergelijking aangezien de expanium al jaren oud is, maar goed twee dingen zijn mij nog niet helemaal duidelijk.
1) Ik heb begrepen dat je met de iriver gewoon kunt hardlopen aangezien dit een speler is met flashgeheugen?! (in tegenstelling tot de expanium cd speler)
2) Het belangrijkste: ik heb nogal wat mp3tjes die niet helemaal goed geript zijn. Met mijn huidige expanium krijg je erg vaak rare geluiden door de mp3 (klinkt als: floep, tjiep). Dit gebeurt steeds op dezelfde plek in de muziek dus ik neem aan dat deze nummers niet helemaal goed gedecodeerd kunnen worden. Hoe gaat dit met de iriver? Op m'n pc klinken de nummers in ieder geval goed zonder rare geluiden.
Het laatste heb ik niet kunnen vinden met de search.

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

1) klopt
2) geen idee. Kheb er nog nooit last van gehad. Ik kan me van lang geleden herinneren dat de iriver-manager aangaf dat de mp3 niet goed was. Maar ik heb nu de UMS versie en daar heb ik er nog nooit last van gehad.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Verwijderd

Topicstarter
En ik kan gewoon zelf bepalen of ik 'm wil gebruiken als ums of irm versie d.m.v. de firmware?

• Teun

Teun

Was YoMaN

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 23:51:
En ik kan gewoon zelf bepalen of ik 'm wil gebruiken als ums of irm versie d.m.v. de firmware?
ja er zijn 2 verschillende firmwares.

Verwijderd

Topicstarter
Erg gaaf apparaat wat ik er allemaal van lees! Kan eigenlijk alleen maar positieve reacties vinden. Maar het lijkt mij beter om 'm te flashen als ums of ontbreken daar weer dingen uit de irm versie?

• Teun

Teun

Was YoMaN

als je er vragen over wilt stellen kun denk ik beter hier verdergaan:
[rml][ MP3 Speler] iRiver "The Craft"[/rml]

antwoord op je vraag:
je kunt de presets op de radio geen naam meer geven. Meer kan ik zou gauw even niet bedenken

• Trubbel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-01 14:26
Het floep en tjiep dat je beschrijft klinkt als gewoon slechte kwaliteit mp3s. Daar heb ik soms ook wel eens last van, gewoon een andere versie zoeken of opnieuw zelf rippen. Kan natuurlijk ook aan de speler liggen alsie het op je pc wel gewoon goed doet. Om meer te weten te komen over de mp3 spelers kun je het beste eerst zelf gewoon goed rond lezen hier. Het FAQ-topic is een goed begin, en over de Iriver 3** is [rml][ MP3 Speler] iRiver "The Craft"[/rml] een mooi topic.
Een beetje inlezen over je nieuwe gadget is nooit een slecht plan.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat grote topic had ik al gevonden. Alleen 't is een erg groot topic dus erg makkelijk zoeken is dat niet. Maar dat topic lees ik straks nog door. 't belangrijkste is voor mij dat de mp3 decoder goed is.
Pagina: 1