Toon posts:

In de serie : Wat vinden Tweakers...

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na gisteren Baldur's Gate I te hebben uitgespeeld, dacht ik, MAN!! wat een klote einde, gewoon zo'n 3d-filmpie zonder enige uitleg verder enzo, echt klote!

Dus daarom deze vraag, wat vinden Tweakers het tofste einde ooit van een bepaalde game?

Ik zelf vond Fallout I een onwijs tof einde hebben (tranen rolden over mijn wangen! :'( )
Ook vond ik het einde van Police Quest I & II heel gaaf!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

- Doom 1 :D, vredig groen landschap, inenen een branden gebouw en een gespiest konijn >:)

- PQ 1
- MI:2 lechucks revenche
- Quarantine wel grappig
- DOTT
- Maniac Mansion
- FF3

en nog veel meer

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 14:01
Erhm... }:O

Command en conquer, dan kun je je eigen einde zien :)

/me vindt Alle eindes tof :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Topicstarter
Erm, Jooers, ik weet niet precies waar jij het over hebt hoor, maar als je soms een vergelijking trekt tussen mijn topic en het topic van 'mvdheuvel' over het beste spel ooit,is het denk ik mischien beter dat je 1st ff goed kijkt, voor je gelijk als een
domme boer begint te schreeuwen :r .

DJEZUS zeg, gefrusteerde @sswipe,
vergelijk dit : Het leukste einde ooit? met dit : Het leukste spel ooit?

snap je dit verschil? |:(

• FragNeck
HEY EIKEL :(

gaan we flamen?

Verwijderd

Topicstarter
Hee sneaky :z,

Volgens mij begreep je heel goed dat ik
me gewoon irriteerde aan je overhaaste opmerking, als iemand zomaar suf begint te zeiken tegen mij, zeik ik wel suf trug hoor! :z

Maarreuh, als je zelf dus blijkbaar doorhad dat je een vergissinkje hebt begaan, en tevens snel je (zeik)berichtje wijzigt,
maar wel gelijk heel verontwaardigd zegt in je volgende reply : "Hee eikel, gaan we flamen?" ;( ; Waar ben je dan mee bezig? |:(

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
MDK had kickars einde :) Hele video clip, was fimpje van 30 mb mpeg ofzo :)

• FragNeck
hey, heel leuk al die smilies in je post, maar als je me gaat lopen afzeiken, kun je beter naar FOK gaan, daar doen ze het beter.

En trouwens, je komt volgens mij NET om de hoek kijken hiero...

Verwijderd

Topicstarter
Erm, wat heeft het ermee te maken dat ik een Newbie zou zijn (Je heb trouwens gelijk hoor, dit is pas mijn 15 post ofzo!) (8>

Maarreuh, laat maar zitten, want ik heb geen zin in dit soort gezeik, ik vind dit namelijk wel een leuke vraag van mezelf, en ik ben benieuwd wat andere mensen vinden, en als jij of ik steeds gaan zitte zeiken blijft er niet veel van over hier!

Hee Raptorix, is MDK nog een beetje kewl?

• FragNeck
Indeed.. no hard feelingz :*

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, ook een leuke : Zak McCracken and the Alien Mindbenders!!! 8-)

Verwijderd

hmm c&c nod einde is inderdaad heeeeel vet..
en uhm tsja het ultieme einde... bestaat niet , maar een goed einde hoeft niet perse een mooi superheftig filpje te zijn, het is pas een goed einde als het spel een super goed verhaal heeft en jij het verhaal helemaal uitspeelt en dan het verhaal wordt afgesloten met een goed einde. tjsah en als zon einde dan afgesloten wordt met een heftig filmpje is alleen maar tof natuurlijk. maar er zijn te weinig spellen met een echt goed verhaal.. jammer eigenlijk.

Verwijderd

Topicstarter
quote :
"maar een goed einde hoeft niet perse een mooi superheftig filpje te zijn" (8>
-----------------------------------------
Police Quest I en II, indeed!

Verwijderd

maar oke, nou nog wat meningen.... C&C NOD!!!

Verwijderd

Topicstarter
OHJAAAAAA!!!!

Ik weet nog een hele leuke :
Gabriel Knight deel I!! :*

Verwijderd

En wat dachten jullie van Wing Commander 4? Een debat bij de senaat of zo waar er besloten wordt of er wel of geen oorlog komt met de Border World waar jouw antwoorden op de vragen het einde beinvloeden? :)

Verwijderd

Een gaaf einde vond ik die van Master of Orion 2. Was niet een lang einde maar je kreeg iets leuks te zien voor alle moeite.

Een van de beste einde's die er zijn is die van Wing Commander 3. Als je wint of als je verliest. Bij winst zie je dat de Kilrathi zich overgeven (heel gaaf) en bij verlies zie je dat de aarde wordt overrompeld door Klirathi troopen (ook heel gaaf trouwens). En het einde van Freespace The Great War was ook wel de moeite waard.

Ook Beneath a Steel Sky had een leuk einde en Axeley.

Doei B-)

Verwijderd

Half-Life :P

Verwijderd

Wat d8 je van starcraft (zonder brood war)
het einde van de protoss? :P

• Steffie
  • Laatst online: 15:08

Steffie

Opaque

wordt misschien een beetje eentonig maar,

bij MetalGear Solid werd het mij toch echt vochtig rondom mijn ogen ...
vooral bij Roll A (waar Otacon achterblijft op Shadow Moses Island en je met Meryl op die sneeuwscoot wegrijdt)

de muziek die gebruikt werdt is ook vergelijkbaar met een van de betere bioscoopfilms

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Grim Fandango.
Treurig eind, maar toch weer niet...

"I sit in my room and imagine the future."

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 09:48

Neelon

FOR PONY!!!

Day Of The Tentacle is toppie einde.
Fallout 1 en 2, ook toppie en altijd weer iets anders.
Diablo 2 had ook een strak einde trouwens.
En natuurlijk Planescape Torment.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 13:24 schreef raptorix het volgende:
MDK had kickars einde :) Hele video clip, was fimpje van 30 mb mpeg ofzo :)
weet jij of je dat filmpje kan afspelen zonder het spel uit te spelen
dat filmpje was kewl!

en fallout was ook sterk
en als groot wing commander fan (goh , hoe zou ik nou aan mijn nick zijn gekomen toen wing commander 1 uitkwam :) ) vind ik die spellen nog steeds de beste!

Verwijderd

Topicstarter
Heeeeee!!!??

Heb je bij Fallout verschillende eindes??
Zoja, hoeveel dan?

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 09:48

Neelon

FOR PONY!!!

Twee eindes per lokatie geloof ik, een goede en een slechte. Dat ligt aan de manier waarop je de quests oplost (en je reputatie denk ik).

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Palomar
  • Niet online
Super Mario Land 1 op de Gameboy :).. aan het einde had je de prinses gered en gingen ze vliegen met een raket :)

Dat was nog in de tijd dat je dagen lang de hele dag bezig was om dat ene spelletje proberen uit te spelen :) Nu zijn er zoveel games (al dan niet 'gratis' te krijgen ;))dat je (ik tenminste) gauw een andere gaat spelen als je dr niet uit komt...
Pagina: 1