Toon posts:

dyndns.org client onder Linux

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goed programma om mijn dyndns.org account te kunnen updaten op mijn Debian 3.0 webserver.

Ik heb nu een programma geinstalleerd die ez-ipupdate heet maar bij dit programma ben ik verplicht aan tegeven welke interface ik gebruik met als gevolg dat hij mijn lokale IP adres door geeft aan de dyndns.org server.

Heeft iemmand een beter programma of is het programma ez-update een goed programma. Als het laatste het geval is kan iemmand mij dan uit leggen hoe ik hem via een router mijn huidige ip kan door geven aan dyndns.org :?

Want ik google me suf voor een goede handleiding maar die is er schijnbaar niet of wel heel moeilijk te vinden.

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04 22:46

jvhaarst

Eendracht maakt macht

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad ook een client voor dyndns.org

Maar dan loop ik nog steeds tegen het zelfde probleem aan dan dat ik nu doe met ez-ipupdate.

En mijn Sitecom router staat niet in de lijst met routers
:'(

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-04 19:16
http://www.dyndns.org/services/dyndns/clients.html

ddclient pwned.
Ik heb het tijden gebruikt, werkt perfect. En in de featurelijst staat ook dat hij webbased ip detectie ondersteund. De homepage lijkt down, maar de download werkt nog.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kunt op de dyndns-site een scala aan clients vinden, ook voor linux, waarvan ddclient volgens mij de krachtigste is, zie ook MikeN zijn post. Dit had je met wat eigen werk makkelijk zelf kunnen vinden volgens mij, daarom gaat deze dicht.

Dit topic is gesloten.