Wat voor dingen horen niet thuis in dit forum?
Heb je een probleem met vraag en aanbod, pricewatch of shopsurvey, dan moet je in Buyers Zone zijn.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Vorige keer kreeg ik een email van een of andere [meneer] die zei dat ik de volgende keer in de TFP moest posten
Toen betrof het ook een survey.
Heb mijn mailbox nog ff uitgespit, het was
edit zoveel: ok, nogmaals de mail gelezen, er staat TFF en verder niets. Ik heb gevoegelijk aangenomen dat dit het forum daarvoor was. Mijn fout, excuus.
[ Voor 49% gewijzigd door Longbeard op 02-11-2003 01:41 ]
Dit is het bewijs dat ook jij menselijk bent.sphere2 schreef op 01 november 2003 @ 20:15:
[...]
Vorige keer kreeg ik een email van een of andere [meneer] die zei dat ik de volgende keer in de TFP moest posten
Heb mijn mailbox nog ff uitgespit, het was
edit zoveel: ok, nogmaals de mail gelezen, er staat TFF en verder niets. Ik heb gevoegelijk aangenomen dat dit het forum daarvoor was. Mijn fout, excuus.
[ Voor 7% gewijzigd door Longbeard op 02-11-2003 01:41 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
De mail die hebt ontvangen was van voor de splitsing van TFP in Frontpage Algemeen en Buyers Zone. Vandaar waarschijnlijk de verwarringsphere2 schreef op 01 november 2003 @ 20:15:
[...]
[..]
[ Voor 8% gewijzigd door Longbeard op 02-11-2003 02:20 ]