Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Vind je het erg dat ik je jouw post niet begrijp? Het staat vol spel en taalfouten en springt van de hak op de tak... Edit je post eens en leg eens in een andere bewoording je probleem uit
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik denk dat de TS het volgende bedoelt (ik heb het zelf niet getest):
Je bent niet ingelogd en volgt een url naar de myreact van een user, vervolgens krijg je de mogelijkheid om in te loggen. Na het inloggen wordt je echter geredirect naar de index ipv naar de desbetreffende myreact
Je bent niet ingelogd en volgt een url naar de myreact van een user, vervolgens krijg je de mogelijkheid om in te loggen. Na het inloggen wordt je echter geredirect naar de index ipv naar de desbetreffende myreact
Stel, je bent uitgelogd, en je wilt iemand zijn profiel bekijken. Dan klik je dus op een myreact-link. Die kan je niet bekijken dan omdat je ingelogd moet zijn. Voer je je naam en pass in, dan stuurt hij je niet door naar diegene ze Myreact, maar naar http://gathering.tweakers.net/
Dat bedoel je
Dat bedoel je
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
saviour en ggs_vr6, jullie zijn goed
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
zou fixed moeten zijn inmiddels
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()