Toon posts:

Canon PowerShot Pro 70

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met deze digitale camera? Ik zit er over te denken om deze te kopen.

Op welke resolutie kan hij (MAX) foto's nemen bv. Dit heb ik niet in de tech specs van Canon terug kunnen vinden.

En is deze wel fijner dan de S10 van Canon of maakt het niet zoveel uit? Graag wat ervaringen

Thanks

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 23:34

BNX

hij is groot!

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Verwijderd

wat is groot?

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 23:34

BNX

groot: 12cmx9cmx6cm bxhxd

+

hij heeft zo'n lange lenskop...
maarja, als grootte niets uitmaakt voor jouw,
is 't wel een geinig ding, alleen zijn er voor de nieuwprijs leukere canon's

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Mijn vriendin zegt ook altijd tegen mij dat de grootte echt niet uitmaakt.......

P.S. De Canon is inderdaad vrij fors, maar een zeer mooie, wat oudere, camera.

Verwijderd

Het is eng omdat de site van Canon zwijgt in alle talen over dit model, ik kan hem wel herrinneren dat model. Ik kan je eigenlijk die S10 aanbevelen. Deze heb ik zelf ook en ik ben zeer te spreken over de prestatie van deze digitale camera. Hij maakt goede foto's en zeker rijk van kleur en steekt beter ineen dan een Nikon (vind ik) en is CF2 ondersteunend (Microdrive) en zowiezo wilde ik Compact Flash (wat robuuster dan zo'n fragiel Smart Media ding) en ook dat hij goed geprijst was :D

Verwijderd

Topicstarter
Maar is de Pro 70 dan minder goed dan de S10?
Ik heb ongeveer 1500 piek te besteden. Wat raden jullie me dan aan?

Verwijderd

De S10 :) 1600x1200 is goed, die S20 gaat alleen maar hoger en hoger. Je moet toch op een kleinere maat schieten... anders is je kaartje zo vol. En wat hebbie dan? Een foto die mischien wat beter is op volledig A4.
Pagina: 1