Suse 9.0 Pro ook nog ergens te downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• RadioheadRules
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03-2009
Suse 9.0 is ondertussen uit, maar hij staat nog niet op de FTP Server van SUSE. Weet iemand een plek waar hij al gedownload kan worden? Zo niet, wanneer wordt hij dan op de FTP Server van ze gezet?

Thanx,

Koen

Verwijderd

Ik denk dat je deze vraag beter op www.suse.com kunt stellen. :)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-04 15:05
Zet suse nog isos op hun server dan?

Ik dacht dat suse dusvere commersieel was geworden dat je enkel de complete pakketten nog kon bestellen :?

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 16:56
Icey schreef op 01 november 2003 @ 18:35:
Zet suse nog isos op hun server dan?

Ik dacht dat suse dusverre commersieel was geworden dat je nekel dde complete pakketten nog kon bestellen :?
SuSE brengt alleen een iso uit van de Live-eval versie van SuSE.. Als je geen geld wilt uitgeven aan SuSE, zul je ff moeten wachten tot je SuSE 9.0 Personal Edition (De Pro versie wordt sowieso nooit gratis aangeboden) via een ftp install kan krijgen. Momenteel is daar de laatste versie 8.2. Een ftp-install gaat via een boot image, en is o.a. verkrijgbaar via ftp://ftp.nluug.nl/pub/os...se/suse/i386/current/boot

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Inderdaad, hetgeen met wat zoekwerk ook prima zelf wat uit te vinden trouwens, hier zijn tenslotte al meer topics over geweest ;)

Lees ook eens de NOS policy - updated 01/04/03 eens door, de volgende keer dat je op het punt staat een topic te openen..
Dicht.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.