Toon posts:

Te hoog?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren nieuwe pc, helaas geen zelfbouw maar een kant en klare pc.
Nu zat ik net met Sandra te kijken naar mijn temparaturen en die geeft aan 71 C voor mijn processor. Ook in het bios geeft hij 71 C aan. Is dit niet te hoog? Het systeem draait overigens harstikke stabiel.

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
mogen we wat meer gegevens? (proc, geheugen)

[ Voor 26% gewijzigd door bdgroot op 01-11-2003 17:45 ]

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 16:08
het enige wat ik zo kan zeggen probeer eens een bios update, kan ooit helpen. Maar hier zitten wel risico's aan.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk. Het is een AMD Duron op 1.30GHz, 256 MB DDR.

Verwijderd

Topicstarter
bdgroot schreef op 01 november 2003 @ 17:45:
mogen we wat meer gegevens? (proc, geheugen)
Je bedoelt dus eigenlijk dat het bios het fout heeft, want dan maak ik me niet zo druk en doe ik liever geen bios update. Maar weten jullie zo of het kan dat hij op 71 C draait, of dat het gewoon niet kan zonder uitvallers?

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Tja, bios updaten is idd wel een goede optie...

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

PMG FAQ: Hoe warm mag m'n CPU worden?

Daarnaast voldoet jouw topictitel en jouw topicstart niet aan de eisen. Hier ben je al vaker op gewezen. En aangezien dit een FAQ vraag is hoef je voor deze vraag geen topic te openen, ook hier ben je al eerder op gewezen...

Check je mail straks even en lees deze aandachtig door :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum wat betreft de CPU temperaturen :)

Omdat je hiermee aantoont totaal geen vooronderzoek gedaan te hebben eer je dit topic opende, gaat dit topic dicht. Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.