Mijn buren hebben afgelopen week 2 nieuwe computers besteld met bij allebei een Logitech Cordless Desktop MX. Ze vroegen aan mij of ik de pc's wilde inrichten.
Eén van de (MX-700) muizen krijg ik niet aan de praat: het lampje bovenop blijft rood branden terwijl het lampje bij het oogje onderop niet aan gaat.
Een handleiding voor de desktop is helaas door Dell niet meegeleverd, dus ik ben op zoek gegaan naar een handleiding bij Logitech zelf. De url naar wat volgens mij de handleiding moet zijn geeft een 403 forbidden en de FAQ vertelt mij het volgende:
De muis wil niet aanmelden, als je op het connect knopje drukt gebeurt er niks. Andere batterijen erin stoppen lost het probleem ook niet op.
Wie kan mij vertellen wat het rode LEDje betekent en wat er evt aan te doen is?
Eén van de (MX-700) muizen krijg ik niet aan de praat: het lampje bovenop blijft rood branden terwijl het lampje bij het oogje onderop niet aan gaat.
Een handleiding voor de desktop is helaas door Dell niet meegeleverd, dus ik ben op zoek gegaan naar een handleiding bij Logitech zelf. De url naar wat volgens mij de handleiding moet zijn geeft een 403 forbidden en de FAQ vertelt mij het volgende:
Hier staat geen 'brandend rood' bij...Q: What does the LED on the top of the mouse indicate?
A: The LED on the top of the mouse is a battery status indicator. The table below explains the different status indications.
Blinking green Mouse is recharging (MouseWare Cordless tab indicates the mouse is charging)
Steady green Mouse is fully charged (LED turns off after 5 minutes to conserve battery power)
Slowly flashing red Batteries are critically low, you must recharge the mouse
Rapidly flashing red Warning (see below)
If the LED is rapidly flashing red, the mouse is trying to warn you about one of the following. 1. You are trying to recharge the wrong type of batteries. Verify you are using NiMh batteries to charge the mouse. (AA NiMH 1500 - 1900 mAh) 2. The batteries are incorrectly installed or they are missing. Verify you have installed the batteries properly.
When the mouse is not in the Rapid Charge Base Station and the LED does not display any color, the battery level is good.
De muis wil niet aanmelden, als je op het connect knopje drukt gebeurt er niks. Andere batterijen erin stoppen lost het probleem ook niet op.
Wie kan mij vertellen wat het rode LEDje betekent en wat er evt aan te doen is?