2 dailers op een cisco 2500

Pagina: 1
Acties:

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
ik wil graag een cisco 2500 zo instellen, dat die met 1 b kanaal naar bijv. zonnet kan bellen, en met het andere b kanaal naar onze AS5300.

moet ik deze verschillende settings in 2 dialers maken? of op de bri0.1 en 0.2 subinterfaces?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:51
Waarom niet gewoon 2 Dialer interfaces aanmaken en met een ip route naar de dialers verwijzen :????

Gewoon spullen

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 10:51 schreef soepzooitje het volgende:
Waarom niet gewoon 2 Dialer interfaces aanmaken en met een ip route naar de dialers verwijzen :????
hoe weet ik dan welk nummer ik moet gaan bellen?

en hij geeft ook een fout, dat ik eerst een 'dialer in-band' aan moet maken i.o.d.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
allebei is ip address negotiated

en wanneer weet ik dan dat die naar de AS5300 moet bellen, en wanneer naar internet?

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:51
Als het goed is heb je ip nummers op die as5300 staan en kun je een ip route "netwerk achter 5300" via Dialer1 en een ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 Dialer2. En je moet altijd een dialer in-band geven wil je uit kunnnen bellen :? (is inderdaad een beetje vaag)

Gewoon spullen

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 11:01 schreef soepzooitje het volgende:
Als het goed is heb je ip nummers op die as5300 staan en kun je een ip route "netwerk achter 5300" via Dialer1 en een ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 Dialer2. En je moet altijd een dialer in-band geven wil je uit kunnnen bellen :? (is inderdaad een beetje vaag)
okay... ik kom er zo mee aan de slag.

hartelijk bedankt! :)

Pagina: 1