Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MyReact] WOS bij custom fora gaat niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als ik Windows Operated Systems in mijn custom fora bij MyReact zet, gaat dat niet helemaal lekker. De FAQ blijft als bovenste topic verschijnen. SA heeft hier bijvoorbeeld weer geen last van, wat erg vreemd is :)

Nu ziet het er dus bijvoorbeeld zo uit:

code:
1
2
3
4
5
6
Windows Operated Systems
Windows Operated Systems - FAQ  blackd  1   01-11-2003 14:17
[WinXP] Administrative Share - probleem met authenticatie   The_Prince_of_Mu    2   01-11-2003 16:17
[win xp prof] Wil moeilijk starten  Meneer aard 4   01-11-2003 16:13
[XP] starten duurt lang dankzij virusscanner (norton)   TrancePower 19  01-11-2003 16:09
Wanneer ik opstart beeld tot inlogscherm, daarna nix meer XP    dodewaard   7   01-11-2003 15:25

[ Voor 4% gewijzigd door G33rt op 01-11-2003 16:25 . Reden: wos = forum 11 :+ ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
G33rt schreef op 01 november 2003 @ 16:24:
De FAQ blijft als bovenste topic verschijnen.
Die gekke mods kicken de FAQ steeds door de changelogs. En die changelogs moeten bijgewerkt worden doordat er steeds howto's bij komen. Dus, de schuldige is mutsje :+

denk ik :P

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

blackd schreef op 01 november 2003 @ 16:26:
[...]

Die gekke mods kicken de FAQ steeds door de changelogs. En die changelogs moeten bijgewerkt worden doordat er steeds howto's bij komen. Dus, de schuldige is mutsje :+

denk ik :P
nope, het mapje is geel, heb het even getest, erg vreemd :D

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.j.erkens/michael/myreact_wos.png

[ Voor 11% gewijzigd door Erkens op 01-11-2003 16:30 . Reden: plaatje ]

Verwijderd

Ik heb het net getest bij de CME Faq.

Het is alleen als de stickies gekickt worden dat ze in je active topics komen van je custom fora.

Ik vermoed dus dat het "by design" is en geen bug.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Erkens schreef op 01 november 2003 @ 16:28:
[...]

[afbeelding]
Edits zorgen er ook voor dat een topic actief wordt, ook al wordt het mapje niet rood gekleurd. Ik geloof dat die bug al wel bekend was, maar of er ook wat aan gedaan wordt weet ik dan weer niet.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Harm schreef op 01 november 2003 @ 16:31:
[...]

Edits zorgen er ook voor dat een topic actief wordt, ook al wordt het mapje niet rood gekleurd. Ik geloof dat die bug al wel bekend was, maar of er ook wat aan gedaan wordt weet ik dan weer niet.
maar de laatste edits in dat topic:

elevator wijzigde dit bericht 01-11-2003 14:14 (103%)
Merely wijzigde dit bericht 01-11-2003 15:12 (4%)

dus kwa tijd klopt er dan iets niet

[ Voor 7% gewijzigd door Erkens op 01-11-2003 16:34 ]

• blackd
  • Niet online
Erkens schreef op 01 november 2003 @ 16:28:

[afbeelding]
Dat ligt volgens mij gewoon aan je sessietijd, het onderste topic is ook geel.
Harm schreef op 01 november 2003 @ 16:31:
[...]

Kijk eens wanneer het laatste bericht gepost is:
Saturday 01 November 2003 14:17

Die changelog wordt gewoon elke keer opnieuw gepost.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Topiclijsten worden eerst op sticky, open, closed gesorteerd en daarna pas op tijd, dus dat zal hier ook wel gelden.
En dat icm blackd's uitleg maakt het denk ik precies kloppend :)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

blackd schreef op 01 november 2003 @ 16:35:
[...]

Dat ligt volgens mij gewoon aan je sessietijd, het onderste topic is ook geel.
zou best kunnen, die sessie tijd is erg kort de laatste tijd :(
geen idee of het aan react ligt, maar ik gok van niet :/

Overigens heb ik speciaal voor dat screenshotje WOS ingesteld als custom forum in myReact, want met de fora die ik erin had was dit geen probleem (NT/LA/A61)
ACM schreef op 01 november 2003 @ 16:38:
Topiclijsten worden eerst op sticky, open, closed gesorteerd en daarna pas op tijd, dus dat zal hier ook wel gelden.
En dat icm blackd's uitleg maakt het denk ik precies kloppend :)
dat zou dan toch betekenen dat je altijd die sticky topics ziet?

[ Voor 27% gewijzigd door Erkens op 01-11-2003 16:39 ]

• blackd
  • Niet online
Erkens schreef op 01 november 2003 @ 16:38:
Ik denk dat je waarschijnlijk 'actieve topics' ziet, ipv 'topics die bovenaan staan in het forum'. Als dat laatste zo zou zijn, dan zou je _alle_ faq's moeten zien, en dat is niet zo.

Die FAQ wordt steeds omvergeschopt (ik zie dat ook in mijn posthistory, die FAQ komt regelmatig bovenaan te staan) en dus wordt het een actief topic. Na verloop van tijd is het topic natuurlijk niet meer actief en verdwijnt het uit MyReact.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Erkens schreef op 01 november 2003 @ 16:38:
zou best kunnen, die sessie tijd is erg kort de laatste tijd :(
geen idee of het aan react ligt, maar ik gok van niet :/
Kan hoor, maar volgens mij was ie voor 1.9 een kwartier (900 seconden) en daar heb ik hem na 1.9 iig (weer?) op gezet.
Nee, de actieve topics worden wel goed opgezocht verder, maar bij het tonen van de resultaten wordt dus blijkbaar op sticky, open, closed en dan tijd gesorteerd :)

't Is dus niet zo dat je altijd alle stickies krijgt, maar wel als ie er is, dat je hem dan bovenaan ziet zolang ie tot de actieve topics behoort.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:34

momania

iPhone 30! Bam!

Dit had ik zelf ook al gemerkt.
De faq zakt wel weer weg, maar blijft na een refresh/kick gewoon wat langer hangen bij de custom fora.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

ACM schreef op 01 november 2003 @ 16:49:
Kan hoor, maar volgens mij was ie voor 1.9 een kwartier (900 seconden) en daar heb ik hem na 1.9 iig (weer?) op gezet.
Totaal offtopic natuurlijk, maar voor React 1.9 was het 30 minuten. Ik vind het persoonlijk wel lekker, een sessietijd van een kwartier. Op andere fora is het ook een stuk korter dan een half uur, en dan kun je net wat makkelijker zien in welke topics er nieuwe reacties zijn gekomen. Zelfs als je maar korte tijd weg bent.

Om toch iets ontopic te melden: Gesloten topics werden wel altijd weergegeven op de tijd dat ze gesloten waren, dus die stonden gewoon tussen de open topics in. Ik weet niet of dat in 1.9 aangepast is, ik gebruik namelijk geen myReact.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Het vreemde is dat vlak na F_J_Ks update van de SA faq die volgens mij NIET in de custom fora verscheen. Misschien kan iemand het even testen met een topic dat users niet zien in de TC voor me? :)

Verwijderd

ACM schreef op 01 november 2003 @ 16:49:
Nee, de actieve topics worden wel goed opgezocht verder, maar bij het tonen van de resultaten wordt dus blijkbaar op sticky, open, closed en dan tijd gesorteerd
Het zou goed kunnen dat ik je verkeerd begrijp, maar als je het aantal topics dat getoond word bij Costum Fora laag zet staat de sticky nog steeds bovenaan. Het is dus niet zo dat hij gewoon verkeerd gesorteerd wordt want hij zou daar helemaal niet meer horen te staan (er zijn wel 10 topics die nieuwer zijn dan de laatste reply in de sticky). Zover ik heb kunnen zien verdwijnt hij altijd weer na 24 uur. Vergeet mijn post maar als je dit ook bedoelde en het zo hoord :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:03

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 19:16:
[...]
Zover ik heb kunnen zien verdwijnt hij altijd weer na 24 uur. Vergeet mijn post maar als je dit ook bedoelde en het zo hoord :)
Kleine aanvulling hierop: de sticky van Area61 blijft wel iets langer dan 24 uur hangen... inmiddels al een dag of 5.

Afbeeldingslocatie: http://www.korakal.nl/got/customfora.jpg

Verwijderd

Korakal schreef op 16 december 2003 @ 17:37:
Kleine aanvulling hierop: de sticky van Area61 blijft wel iets langer dan 24 uur hangen... inmiddels al een dag of 5.

[afbeelding]
Zal de maken hebben met de "Toon oudere topics" instelling die bij A61 op 7 dagen staat. Zal bij AF ook wel zo zijn dan?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.