Toon posts:

Emule LOW ID probleem met Vigor E2200 router

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte techies,

Graag vraag ik uw nederig om hulp bij mijn volgende probleem:

Ik heb dus een Draytek VIGOR E2200 router in samenwerking met mijn Chello abbo. Ik gebruik Emule, en heb dus last van een LOWID. Mijn ip is 192.168.1.1.

Kan iemand mij precies uitleggen hoe ik stap voor stap de poorten open zet die open moeten om een HIgh ID t e krijgen bij Emule? Het geven van guides van Draytek etc heeft tot nu toe niet geholpen, ik word er gewoonweg niet wijs uit. Op dit vlak ben ik echt een rookie. Ik weet echter wel dat ik iets met open ports moet doen en welke poorten ik moet open gooien. Wie helpt mij?

Bij voorbaat dank.

Wouter Glaser

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 11:39

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Als eerste, welkom bij tweakers.

Op je vraag:
Heb je de search al gebruikt?

http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart

Wat dacht je van het grote emule-topic?
eMule opensource eDonkey, deel 9

en lees de FAQ even door. :/

[ Voor 19% gewijzigd door Tukk op 01-11-2003 16:18 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

eMule heeft absoluut niets met SGD of SPV te maken.

Mocht een ander forum hem hebben, dan move ik hem daarheen. In de tussentijd gaat deze dicht, maar ik denk dat je met de search ook al een heel eind kan komen.

[edit]
Ik zie dat je nieuw bent op GoT. Welkom :)

Om te zorgen dat dit grote forum geen chaos wordt, zijn er een aantal regels. Bovenaan ieder forum staan een paar FAQs waarin staat waar nieuwe topic aan moeten voldoen. Lees deze even door, gebruik de search/Google en plaats dan een topic :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 16:21 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Login op je router, NAT Setup, door naar Port Redirection en probeer daar de boel in te stellen als in de Nederlandse eMule FAQ is beschreven.

Dit heb ik van de Draytek online webdemo, dus misschien klopt mijn uitleg niet helemaal. Ik heb zelf nl een Sitecom DC-202 4S router.

Dit topic is gesloten.