Dutch Power Cows & HTML

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Kan HTML in het Dutch Power Cows forum worden enabled, want nu kunnen we de DPC Hitparade's niet meer posten :'(

Hoeft alleen voor dit ene forum maar...

Virussen? Scan ze hier!

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Wat is dat voor een actie wij kunnen echt niet zonder DPCH ;) maar kom op die ene muziekjes actie was toch niet zo erg, ja je kan er dit aan doen maar je kan ook al die lamers gewoon opruimen om het zo te zeggen

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:16

Spooksel

Spooksel!

WAT? geen DPCH meer mogelijk zo? GRRR :(
bannen die soundsuckers... niemand mag aan de parade komen...

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Heu? Geen HTML meer? :?:?
Aaaaaarrrrrrrgggggghhhhhh :(
da's dan sinds vandaag :(
zsm weer enablen please! |:(

Intentionally left blank

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Okay nu ff een wat normalere reactie HTML kan best nuttig zijn dat sommige mensen het misbruiken okay maar ik vind dit geen strategie om mensen op het forum te houden what is next geen smilies of geen plaatjes sjeesh

In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

Zeker bij Tweakers/GoT horen de stats van DPC thuis!!!
Het zijn er altijd een paar die het verpesten voor de rest :(
Maar deze stats kunnen jullie ons toch niet onthouden??;(

Innovation beyond Imagination

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

OK, eerste post was ff om de schrik af te reageren ;)
Als HTML alleen nog maar gebruikt mag gaan worden door 'bevoorrechte' mensen dan is dit hierbij dus ook het einde van de extra stats waar ik dagelijks tijd in steek.
En nee, ik hoef niet perse 'bevoorrecht' te gaan worden nu.
Ik vindt idd dat je niet de meerderheid de dupe mag laten worden van de kinderachtigheid van een enkeling; dat gebeurd al teveel in deze maatschappij.
Probeer eerst de problemen bij de bron aan te pakken alvorens tot drastische maatregelen over te gaan is mijn devies.
Ergo: zet het alsjeblieft weer aan!

Intentionally left blank

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Wat ik tot nu toe lees kan Onno of wildhagen wel de power krijgen om HTML te gebruiken maar ik vind dat een soort van discriminatie ik zit al haast een jaar op het forum en heb nog nooit misbruik gemaakt van dat soort dingen. :(

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Zowiezo vind ik het vervelend het zonder HTML te moeten doen...
Is er geen mogelijkheid een aantal HTML-functies uit te schakelen..? Als je alleen al <embed uit kan zetten ben je al een stuk verder....

• DSmarty
  • Niet online
Gaarne HTML te enablen voor degenen die de DPCH posten in het DPC forum.
OF simpelweg HTML weer enablen in het DPC forum.

Wij kunnen niet zonder stats!!!! }:O

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Dat is dus gewoon discriminatie vind ik.

• IceStorm
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kun het gebruik van HTML niet user-gebonden worden? Dat je bijv pas bij een bepaald aantal posts HTML mag gebruiken of alleen 'toegewezen'?
Ik vind dat we hier wel een echte oplossing voor moeten bedenken eigenlijk.

* IceStorm zelf gebruikt nooit HTML (ja alleen <a href :)) maar wil het eigenlijk wel 'beschikbaar' houden....

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik denk dat Arjen wel bereid is om de DPCH-crew 'speciaal mensje' te maken, zodat ze html kunnen gebruiken.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Ja alleen dat speciaal mensje gedoe is dus zo discriminerend kom op nou dit is gewoon triest. :r :r

• wildhagen
  • Niet online
Als je het persoonsgebonden maakt is het idd nog beter. En je hoeft het maar aan 4 personen te geven, die de DPCH kunnen posten : Onno, Chakotay, [eNeRGy] en ikzelf. De rest kan hem toch niet posten, dus hoeft ook geen HTML.

En o ja, Crisp voor zijn aanvullende statistiekjes.

Virussen? Scan ze hier!

• Obi

Obi

* Obi wil ook HTML..........

Ik ge bruik HTML alleen om m'n posts wat overzichtelijker te maken.. zoals <font size="1"> bij een quote van iemand anders, en natuurlijk <a href, maar dat kan ook met UBB tags.

Misschein een idee om de UBB-tags wat uit te breiden, zodat je bijvoorbeeld kan doen:

Dit zou dan groen zijn
[big]Groooote tekst[/big]
Kleine tekst

(In ieder geval wil ik Arjen verzoeken in de signature de [small] of <font size="1"> te accepteren, ik vind het veel netter staan als de sigs in een kleiner font staan.)

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Er zijn meer gebruiken van HTML en aanverwanten (ik duid hier bij op javascript) bijvoorbeeld tijdens de MF6 is er gebruik van gemaakt om te zien heveel er geflusht zou worden mag dat dan ook weer niet of moet je dan een slijm mail eerst naar de adjes sturen :r

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een forum open stellen voor HTML, liever niet. Dan is er weer een geinponum die wat meuk erinzet zodat ik weer BSOD. 3 uur koeiewerk verliezen en 1 uur handwerk is waarschijnlijk wel meer waard dan een overzichtelijke posting.

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

ecteinascidin: je had een patch allang kunnen installeren en kom op nou als je niet wil dat je je werk kwijt raak doe dan dat op een computer die niet online is en dus ook niet kan worden op een computer verbonden is.
Ik vind dit gewoon weer de zoveelste actie van we willen meer pageviews en de kwaliteit boeit ons niet.

• wildhagen
  • Niet online
Op woensdag 06 december 2000 11:38 schreef ecteinascidin het volgende:
Een forum open stellen voor HTML, liever niet. Dan is er weer een geinponum die wat meuk erinzet zodat ik weer BSOD. 3 uur koeiewerk verliezen en 1 uur handwerk is waarschijnlijk wel meer waard dan een overzichtelijke posting.
Dan heb je dus HELEMAAL GEEN statistieken meer, want in plain tekst is er ECHT niks van te bakken... dan verliest DPC weer leden :'(

Virussen? Scan ze hier!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Waarom zou de gebruiker zich aan het forum moeten aanpassen? Het forum is er voor de gebruiker.

(deze zin kan ook worden gebruikt voor OF discussie, 10K-iconen etc etc.)

{edit} ik ben natuurlijk wel voorstander van HTML voor een paar DPC-leden a la crisp etc. Deze weten er wel raad mee (ik ben namelijk ook DPCér)

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

SNEL SNEL SNEL! zet die HTML weer aan }:O

ik moet snel stats hebben :9~

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Ik wist dat GoT achter uit gaat maar volgens mij snappen een paar mensen niet dat dit gewoon pure discriminatie is |:(

(aaargh ik ben te pissig om gewoon te kunnen typen)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dan wil ik ook wel html rechten hebben, dan kan het bestelformpje voor de casebadges iig ook op GoT gepost worden.

• Obi

Obi

En zo wil IEDEREEN wel HTML... Nogmaals, is het geen mogelijkheid een beknopt HTML te laten gebruiken..? Of juist een aantal dingen te weren..

De DPC-ers hebben AntonT toch om de java-posts neer te pleuren..?

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Kijk daarkomt het al er zijn steeds meer mensen die gewoon HTML nu willen of mogelijk ooit willen gebruiken om dynamic content of zo toe te voegen. Ik vind dit gewoon de zoveelste stap naar verloedering.

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Het gaat al meer dan een jaar goed in het DPC forum, en nu gebeurt er 1x iets, en dan wordt meteen het hele HTML gebeuren maar uitgegooid!

Buiten dat het html erg essentieel is voor de DPCH zijn veel postings afhankelijk van html.

Zo heb ik een aantal keer tabellen moeten gebruiken in de tekst (aankondigingen, flushschema's, etc.). Ook heb ik (samen met Chaos) forms gebruikt in een posting, dit werkt perfect, met wat javascript erbij hadden we real-time tabellen.

Dit soort toepassingen zijn voor DPC en DPC-Crew toepassingen essentieel. Waarom moeten we de fun nu verpest laten worden door 1 knakker ?

DPC is bijna een aparte community binnen GoT, en heeft er zijn eigen regels opgestelt (geen reclame voor subteams, beperlkt aantal mensen posten stats, etc). Dit ging tot voorheen altijd goed. Dit moet zo ook verder kunnen !

}:O

Verwijderd

Het is dan wel oneerlijk/discriminerend dat sommige "speciale" personen wel html kunnen posten en andere niet, maar als je html aanzet dan worden alle threads weer vervuild door scriptjes van lame 14jarige scriptkiddies, die een oneindige hoeveelheid paginas doen openen.

Dan kan je gelijk je hele browser killen en heb je alsnog geen stats.

De beste oplossing zou zijn de "kwade" htmltags eruit te filteren en de andere gewoon open te houden, maar ja dat kost wat meer tijd...

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Het probleem is meer dat alle HTML tags zowel goed als kwaad kunnen worden gebruikt je kan javascript verbieden maar dat is nodig voor veel van die nuttige scripts.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

De simpelste oplossing is meestal de beste. Maar ik ben het er iig ook niet mee eens dat een paar K*Tkinderen de boel vern**ken voor de rest.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

<H1>Geen HTML??</H1>
[html]<H1>Wel html :(</h1>[/html]

werken deze tags nu OOK al niet meer?
:?:?

TnotnA xnt ??gon tid tkrew

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• wildhagen
  • Niet online
Op woensdag 06 december 2000 13:02 schreef Dirk-Jan het volgende:
<H1>Geen HTML??</H1>
<html><H1>Wel html :(</h1></html>

werken deze tags nu OOK al niet meer?
Nee. Met de dank aan de bezoekers van het voormalige onzinforum :r die het moesten verknallen voor heel GoT :r :r

Virussen? Scan ze hier!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

hey! omdat er een of twee HTML-kneuzen waren, die zonodig hun 'kunsten' moesten tonen, hoeft je er nog niet hoef OF de schuld van te geven.

Er zitten daar meer normale mensen. En btw. in DPC word toch 1000x meer html gepost dan in onzin.
Ik kan die hitparade ook wel in ASCII lezen hoor!

Je moet niet zo zeuren. je geeft OF de schuld van alles wat er fout is op dit forum.

DAT is toch onzin?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Ik heb het idee dat die grappen makers die hebben geleidt tot het uitzetten van HTML gewoon gestressde OF gasten waaren die op deze manier het OF terug probeerde te krijgen maar ja daar gaat het niet om.

• [eNeRGy]
Het slaat gewoon nergens op om na 1actie meteen het hele forum maar html te disablen !

• wildhagen
  • Niet online
Er zitten daar meer normale mensen
Dan verschillen we van mening. Mijn menig is dat iemand die meer dan 25 procent van zijn postings in dat forum doet, niet echt normaal te noemen is.
Je moet niet zo zeuren. je geeft OF de schuld van alles wat er fout is op dit forum.
DAT is toch onzin?
Nee hoor. Sinds wanneer is het constateren van een feit onzin ?

Maar nu back on-topic aub.

Virussen? Scan ze hier!

• Hillie
  • Laatst online: 13:04

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Inderdaad. Ik stem hierbij in met Dirk-Jan. Op het onzin-forum ging helemaal niet zoveel fout als men hier wil doen geloven. Al dat gezeik op het OF, ik vond het er altijd wel geinig..... Ik heb geloof ik ooit 1 keertje een crash gehad door een of andere script-joker. Dus het misbruik viel nogal mee hoor.....

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op woensdag 06 december 2000 13:10 schreef Ikarus het volgende:
Ik heb het idee dat die grappen makers die hebben geleidt tot het uitzetten van HTML gewoon gestressde OF gasten waaren die op deze manier het OF terug probeerde te krijgen maar ja daar gaat het niet om.
hmmzz... niet dat ik weet.
maaruh... je hebt altijd een groepje losers die met html ligt te k*tten. maar dan zegt iedereen znel dan die bij OF horen o.i.d. :(

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op woensdag 06 december 2000 13:13 schreef wildhagen het volgende:

[..]
Dan verschillen we van mening. Mijn menig is dat iemand die meer dan 25 procent van zijn postings in dat forum doet, niet echt normaal te noemen is.

ik post ook meet dan 25% op onzin... ben ik een joker?
[..]
Nee hoor. Sinds wanneer is het constateren van een feit onzin ?

Maar nu back on-topic aub.
okay... over en sluit.
okay... html moet iig weer aan.

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Nou Dirk-Jan dan zouden ze heel toevallig bezig zijn als het OF dicht is maar daar wil ik niet over ruzien

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op woensdag 06 december 2000 13:18 schreef Ikarus het volgende:
Nou Dirk-Jan dan zouden ze heel toevallig bezig zijn als het OF dicht is maar daar wil ik niet over ruzien
neej, ik owk niet...

mijn doel:

- OF terug. (met juiste policy)
- html aan. (ut is gewoon verekte hendig)

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Nou over het OF zaakje ben ik het nog niet helemaal eens maar het moet iig een betere naam en een veel hardere policy hebben (zero tolerance gewoon) maar HTML moet gewoon aan dit is gewoon gezeik.

• Floor-is
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Laten we dat grapje meteen maar uit de wereld helpen: HTML is nit uit omdat OF-ers het vern**kt hebben voor de rest.
Remember ene CyberTim82? Die kon er ook wat van, daarnaast waren er nog een paar simpele zielen die het nodig vonden om HTML te misbruiken, om dit eenvoudigweg te voorkomen is het uitgezet. Het is een drastische oplossing, maar voorlopig wel de enige die werkt (op zo'n korte termijn). Natuurlijk wordt er gekeken naar andere oplossingen, maar dat duurt gewoon wat langer.

Bericht hierboven

• wildhagen
  • Niet online
OK dan... maarreh, #define langer ? Hebben we het dan over uren, dagen, weken, maanden, kwartalen of jaren ?

Virussen? Scan ze hier!

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Dan is er nog altijd het geval van de "priviliged" user om het zo te noemen. Leuke oplossing hoor beetje discriminerend alleen. :r

(Ik hoop dat dit langer niet net zo lang duurt als het duurde voor dat het nieuwe forum er was of dat er wijzigingen werden gemaakt.....)

• wildhagen
  • Niet online
Helaas is het 1e slachtover als gevolg van het niet kunnen gebruiken van HTML al gevalle n : Crisp.

Crisp: bij deze bedankt voor de extra stats, en het is te hopen dat 'langer' niet iets in de trant van maanden tot jaren gaat worden want dan vrees ik dat DPC wel kan stoppen...

Virussen? Scan ze hier!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

wildhagen: bedankt voor de support!

Intentionally left blank

• Dutchman!
  • Laatst online: 12:43
argh, HTML is gewoon een must. Punt.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

zet dan alleen HTML aan in het DPC-forum.
Zonder de dagelijkse stats gaan er misschien ook wel mensen stoppen met dpc........

En de dpch in asci slaat al hemelaal nergens op :(
En het is tot nu toe toch nog maar 1 keer misgegaanin het dpc-forum :?

(Crisp: tnx voor de stats, klote dat het zo moet.....)

Verwijderd

Dat JavaScript uit staat vinnik niet zo gek, maar HTML kan toch gewoon??? Beetje bullshit om dat zo maar uit te zetten... Maar jah, bevoorrechte users lijkt mij wel een goede oplossing.

Askama

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
De recente problemen met HTML in oa. het OF is de spreekwoordelijke laatste druppel. HTML is absoluut niet noodzakelijk voor het kunnen posten op het forum, indien nodig zullen er meer [] code's worden toegevoegd.

Voor de DPC'ers onder ons, de mensen die de stats posten krijgen zeer binnenkort de mogelijkheid om HTML in alleen het DPC forum te posten. Dat admins, modjes en andere crewleden wél html kunnen gebruiken is heeft natuurlijk geen moer met discriminatie te maken...

• IceStorm

IceStorm

Het is jammer maar ik ben bang dat er weinig anders opzit... Het liefst zou ik hebben dat iedereen een 'HTML-aanvraag' zou mogen doen maar ja beetje lasig omdat bij een paar duizend man te beoordelen ;).
Ik ben iig wel van mening dat sommige mensen HTML gewoon MOETEN hebben (dus ook 'gewone' mensen zoals Crisp voor zijn stats etc..)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wat mij een beetje ergert is dat dit soort beslissingen genomen en uitgevoerd worden zonder eerst de gebruikers van dit forum op de hoogte te stellen, en zonder eerst na te denken over de eventuele consequencies.
De stats-posters straks wel weer de mogelijkheid geven om HTML te posten is natuurlijk de put dempen nadat de DPC-koe verdronken is.
In dit geval is het middel erger dan de kwaal IMHO, en wat hier gebeurd is niks anders als symptoom-bestrijding.

Nee, ik ben niet boos, alleen een beetje ;(

Intentionally left blank

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik weet niet wanneer de oplossing van Arjen wordt ingezet, maar deze klinkt als Dé oplossing.

*D

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
* BrammeS hoeft geen HTML rechten gebruikt het zelden.....

Maar mischien is het nog niet zo'n slecht idee die UBB tags uit te breiden!!

Advanced sheep-counting strategies

• killercow
  • Laatst online: 17-02 09:49

killercow

eth0

tjonge jonge mensen, mijn site werk ook geterroriseerd door zo'n persoon. ik ben ookal had ik echt geen tijd toch maar een script gaan schijven, maar nueeh de niet zo lieve adjes schijnen dit niet te kunnen, wat is dat nou voor onzin, ik pas mijn site aan voor mischien 30 mensen per dag en jullie willen je site niet eens aanpassen/verbeteren als het om hele kuddes bezoekers gaat, ik noem dit triest of anders gezecht LUI, wij kunnen niet zonder html, het forum heeft dit nodig om een sucsess te blijven dus jullie kunnen dit niet doen.

openkat.nl al gezien?

• Arjen
Op woensdag 06 december 2000 16:47 schreef crisp het volgende:
De stats-posters straks wel weer de mogelijkheid geven om HTML te posten is natuurlijk de put dempen nadat de DPC-koe verdronken is.
Pfff wat een dramatisch gedoe zeg. Ik heb geen moment stil gestaan bij de gevolgen die dit zou hebben voor de DPC stats en dat ben ik nu aan het herstellen. Excuses voor het ongemak.

• Arjen
Op woensdag 06 december 2000 17:19 schreef killercow het volgende:
[..]
wij kunnen niet zonder html, het forum heeft dit nodig om een sucsess te blijven dus jullie kunnen dit niet doen.
Leg uit en overtuig me.. Volgens mij bieden de [tags] voldoende mogelijkheden om goed gebruik van het forum te kunnen maken, als dit niet het geval is kunnen deze altijd nog aangevuld worden..

• Onno
  • Niet online
Ik heb geen moment stil gestaan bij de gevolgen die dit zou hebben
Juist. En dat is dus ook precies wat crisp aan te merken heeft. En hij is daarin zeker niet de enige.

• Tom
  • Niet online

Tom

Eh ik heb in die jaren dat ik hier post haast nooit HTML nodig gehad (over het algemeen voldoen die []-tags ook), de enige die hier HTML nodig hebben zijn dan die DPC-lui die de stats willen posten. Daarvoor zorgen wij voor een oplossing en dan is het niet goed? :?

Ik herinner me 3 dagen geleden nog 10 threads van mensen die last hadden van een gastje dat overal muziek instopte, wat heb je liever, dat je HTML kan gebruiken (wat je IMHO nooit nodig zult hebben) of dat je last hebt van dat soort irritante persoontjes die redirects maken naar dds.nl of muziekjes plaatsen?

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 17:19 schreef killercow het volgende:
tjonge jonge mensen, mijn site werk ook geterroriseerd door zo'n persoon.
Het gaat in dit geval niet om één persoon, maar een aantal personen die het nodig vonden om de boel te verzieken.
ik ben ookal had ik echt geen tijd toch maar een script gaan schijven,
er staat nog veel meer op de todo lijst en hier zal ook wel een oplossing voor komen, maar de oplossing HTML overal uit was op dit moment de meest voor de hand liggende en op korte termijn uitvoerbare.
maar nueeh de niet zo lieve adjes schijnen dit niet te kunnen,
:r dit slaat echt nergens op
wat is dat nou voor onzin, ik pas mijn site aan voor mischien 30 mensen per dag en jullie willen je site niet eens aanpassen/verbeteren als het om hele kuddes bezoekers gaat,
We hebben HTML juist uitgezet om de KUDDE BEZOEKERS te 'beschermen' tegen grapjassen die /con/con grapjes uithalen en dergelijke. Of 'irritante' meta-refreshes plaatsen. Het heeft niets met niet willen aanpassen te maken.
wij kunnen niet zonder html, het forum heeft dit nodig om een sucsess te blijven dus jullie kunnen dit niet doen.
Waarom zou _jij_ niet zonder HTML kunnen? Je kunt gewoon tekst typen, linkjes maken, plaatjes er in pleuren, tekst vet zetten en nog een aantal dingen. Waar heb je dan in hemelsnaam HTML voor nodig (DPC uitgezonderd). Irritante scriptjes en dropdownboxjes of andere lettertype kleurtjes. Het enigste wat ik nog zou kunnen bedenken is tabelletjes of lijstjes, maar daar zijn dan wel 'ubbtags' voor te maken.

• Arjen
Op woensdag 06 december 2000 17:31 schreef Onno het volgende:

[..]
Juist. En dat is dus ook precies wat crisp aan te merken heeft. En hij is daarin zeker niet de enige.
En daar wordt aan gewerkt, probleem opgelost?

• Dutchman!
probleem opgelost als 3 gebruikers HTML mogen gebruiker en 10.000 niet :?

Misschien een idee:
Een half jaartje terug hebben we voorgesteld een of twee extra moderators aan te stellen voor de DPC afdeling omdat Gregoor toen wat minder tijd had om op te letten, van mijn apart doe je dat als nog en dan kan voor het complete DPC gedeelte de HTML weer aan.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik denk dat als iemand die tags echt nodig heeft gewoon ff een lief adje lief aan moet kijken. Waarom zou iedereen html nodig moeten hebben?

En waarom heet dat discriminatie?

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 17:52 schreef Dutchman! het volgende:Gregoor toen wat minder tijd had
wie is Gregoor:?:?:?

Verwijderd

heb al gevonden Gregoor

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 17:34 schreef Tom het volgende:
de enige die hier HTML nodig hebben zijn dan die DPC-lui die de stats willen posten. Daarvoor zorgen wij voor een oplossing en dan is het niet goed? :?
Nee inderdaad niet :)
Wil je dan iedereen die wel eens een grafiekje of wat dan ook post (Sinterklaas 82 TM bijv.) een aparte status geven?

• Obi

Obi

Inderdaad is HTML niet nodig op dit forum, op de stats (blijkbaar, 'k ben geen koe) na.

Ik heb ook niet de behoefte HTML te gebruiken, dwz uitgebreidt. Ik werd ook gek van de i-frames en embeddingen met flash, muziek, sneeuw ed. Jaja, geef een groep kinderen een vinger en ze nemen......

Moet ik eerlijk toegeven dat toen ik op de topic kwam waar "hand in hand, kameraden" klonk, ik als posting mijn ICQ-toeter heb laten 'loopen'. Dat MOEST gewoon >:)

Gewoon een paar simpele UBB-tags als
- [small]
- [green] (etc)

erbij. Dan is iedereen gelukkig.
(ik hoop dat de ubb-tag als [small] ook in de signature gaat werken, maar dat heb ik al eerder gezegd)

• Obi

Obi

Op woensdag 06 december 2000 18:23 schreef [BoerQ] het volgende:

[..]
Nee inderdaad niet :)
Wil je dan iedereen die wel eens een grafiekje of wat dan ook post (Sinterklaas 82 TM bijv.) een aparte status geven?
Maak van je grafiekje gewoon een gifje en post het als plaatje... (of moet het weer interzctief zijn :?)

• IceStorm

IceStorm

Ik denk dat de meeste tweakers blij zat zijn met een uitbreiding van de tags. De mensen die stats etc willen posten kunnen dat vragen, krijgen die rechten en gaan daar normaal mee om. Lijkt me al met al een redelijke oplossing?

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 18:44 schreef Obi het volgende:

[..]
Maak van je grafiekje gewoon een gifje en post het als plaatje... (of moet het weer interzctief zijn :?)
Tja, het is een oplossing, maar vind je dat niet een beetje heel erg omslachtig? En bij bijvoorbeeld een tabel is html veel sneller, dan komt een plaatje de snelheid niet ten goede lijkt me :(.

En de dpch kan al helemaal niet als plaatje worden gepost .
Maar daarvoor schijnen die users met html bevoegdheid dan weer te zijn |:(

• Tom
  • Niet online

Tom

Geef mij 1 reden waarom HTML aan moet staan? (ervan uitgaan dat die DPC-lui die de stats posten wel HTML kunnen gebruiken)

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:26

weird0

The Luck is Dying

Op woensdag 06 december 2000 17:34 schreef Tom het volgende:
wat heb je liever, dat je HTML kan gebruiken (wat je IMHO nooit nodig zult hebben) of dat je last hebt van dat soort irritante persoontjes die redirects maken naar dds.nl of muziekjes plaatsen?
html gebruiken en geen irritante gastjes ..
zero tolerance policy iedereen die html verneukt op het forum zet meteen bannen .. dat werkt toch veel beter als dit gezeik wat nu aan de gant is met "speciale mensjes"

inderdaad ik gebruik html misschien weinig maar door dit gezeik hierow kan ik het helemaal niet meer gebruiken :(

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• DSmarty
  • Niet online
Ik vind beide opties prima:

1. HTML rechten voor een 4tal mensen die stats posten

OF

2. 2 Extra moderators op het DPC forum, en iedereen weer HTML.

Dus Tom en anderen, slaap er maar eens een nachtje over, dan horen wij wel wat jullie voorkeur is!

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:26

weird0

The Luck is Dying

tabellen bouwen

das 1 ..

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 19:42 schreef ^|W|eiRd0 het volgende:
tabellen bouwen

das 1 ..
heb je geen html voor nodig. kun je een [pre] tag voor bouwen... ;)

• [eNeRGy]
Waarom html enabled hebben?

- Tabellen (gebruik ik vaak)
- Forms (en dat werkte goed met UBB)
- Javascript (om de tabellen realtime te houden, werkte ook goed)

• Arjen
[energie], Onno, Wildhagen, Chakotay en crisp kunnen als het goed is nu HTML gebruiken in het DPC forum.

• Arjan B
  • Laatst online: 20-12-2023
Zoals ik al eerder schreef:
Je kunt users toch html laten gebruiken als ze bijv. meer dan 100 posts hebben geplaatst. Dan bouwen ze die rechten gewoon op. En als ze er misbruik van maken komen die users op een zwarte lijst. De goeden mogen niet onder de kwaden lijden, vooral niet op GOT!
Voor wie zich misdragen heeft: :r

Loeibaar.nl

• [eNeRGy]
Blijkbaar heb ik nogal een moeilijke nick, geen enkele admin heeft hem goed geschreven... tis met een <b>y</b> ja!

• Tom
  • Niet online

Tom

[eNeRGy]

;)

• [eNeRGy]
Op woensdag 06 december 2000 21:07 schreef Tom het volgende:
[eNeRGy]

;)
* [eNeRGy] ]valt op zijn knieën en barst in huilen uit...

... eindelijk ...

... eindelijk iemand ...

... dat ik dit nog mee mag maken ! ...

:D

• Dutchman!
edit:

argh, lama zitten even, oude info :)

• IceStorm

IceStorm

Nou ja, probleem opgelost dus? Is het misschien een goed idee om een topic te open zodat er tags voorgesteld kunnen worden voor de mensen die dat willen? Bijv. klein en groot lettertype zoals Obi ergens zegt?

• Dutchman!
probleem niet opgelost want <i>mijn</i> html doet het niet.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Voor mij is het probleem nu opgelost, evenals voor de DPCH posters.
Toch pleit ik ook voor of uitbreiding van de UBB tags, of voor coulance als meer mensen om deze functionaliteit vragen.
Meestal zal dat om mensen gaan die al langer op dit forum meelopen, dus waarvan bekent is dat het niet verkeerd gebruikt zal worden.
Mocht iemand HTML functionaliteit nodig hebben, en die het zelf niet heeft dan zal ik nimmer te beroerd zijn om die persoon te helpen (ligt er natuurlijk aan wie het is :P), en het voor hem of haar te plaatsen.

Intentionally left blank

Verwijderd

Ik loop al een tijdje mee met DPC, soms wat meer in de voorgrond dan normaal. Maar is het bijv. niet mogelijk om er een tijd aan te verbinden. Wie zeg maar 3 maanden user is krijgt html, misbruik je het ben je het kwijt totdat een mod. het weer eens tijd vindt om het met je te proberen?

Een lamer gaat echt niet 3 maanden wachten op zijn html toegang, toch?

• Chaos
  • Niet online
* Chaos weet nu ook wel een perfecte maatregel tegen mensen die illegale links posten.. als arjen nou eens [url] eruitsloopt.. ;)

• Marc H
  • Laatst online: 12:48

Marc H

- - Is wakker - -

* Marc H H vraagt zich af of hij geen statsposter is....

:(

(dat ik het al een tijd niet meer gedaan heb, wil niet zeggen dat ik het nooit meer zal doen)

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Pagina: 1