Ik heb bij Surfspot.nl Office 2003 UK Student License aangeschaft en het ziet er weer eens prachtig uit. Probleem is alleen dat ik nu zonder nederlandstalige spelling checker zit. Ik kan echter nergens de Nederlandse proofing tools vinden. Surfspot.nl zelf verkoopt ze ook niet en ze konden ook niet zeggen wanneer en of die uitkwam. Behoorlijk irritant dus, kent iemand een oplossing? Of zijn die tools überhaupt nog niet uitgebracht?
Sorry sorry sorry
wist dat niet..
[ Voor 173% gewijzigd door asterixonline op 01-11-2003 15:17 ]
Je weet dat je dan gewoon warez aan 't verspreiden bent?asterixonline schreef op 01 november 2003 @ 14:26:
Ik heb ze, kan ze natuurlijk ff zenden..
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Als je nog een officiele Nederlandse office hebt liggen kan je de spellingscontrole bestanden daaruit kopieren. Ik weet dat in de SA faq ergens staat hoe dat moet.
volgens mij niet, als student heb je volgens de surflicentie tot eind 2004 gratis gebruiksrecht op de hele office, hoe je er ook aan gekomen bent (zo werkt dat mij microsoft toch)blackd schreef op 01 november 2003 @ 14:26:
[...]
Je weet dat je dan gewoon warez aan 't verspreiden bent?
Het is overigens een hele cd waar ook fins en chinees geloof ik op staan.
check dit even http://www.surfdiensten.n...ties/overzicht/22003.html
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Je vergeet dat de topicstarter niet de enige is die op het aanbod van asterixonline kan ingaan.
Verwijderd
Maar leg dan ook even uit hoe je van een oudere versie office de nederlandse spelling controle kan kopieren naar de nieuwe.
Waarom? Staat toch gewoon in de FAQ uitgelegd:
Software Algemeen FAQ
Software Algemeen FAQ
Verwijderd
Dacht ik ook, maar werkt toch echt niet. Het werkt iig niet met de spelling van office 2000. Hoe het met XP zit weet ik niet. Ik had geupgrade van 2000 naar 2003 en dacht dat het met de spelling dan wel goed zou komen, maar nee. Hij staat wel netjes op nederlands, maar de spelling werkt niet... Ook het kopieren van de cd etc werkt niet.. Ik dacht wel gelezen te hebben dat iemand met Office XP en dan de upgrade wel een goed werkende spelling check had.. Waarom heb je niet gewoon de NL versie van Office 2003 gekocht bij surfspotWolfensteijn schreef op 01 november 2003 @ 14:49:
Als je nog een officiele Nederlandse office hebt liggen kan je de spellingscontrole bestanden daaruit kopieren. Ik weet dat in de SA faq ergens staat hoe dat moet.
Omdat ik een Engelstalige opleiding doe en dat dan wel zo praktisch is. Heb nederlandse spellingscontrole dan ook niet een twee drie nodig, maar is wel handig om te hebben natuurlijk...Waarom heb je niet gewoon de NL versie van Office 2003 gekocht bij surfspot?
Mijn pa heeft de nederlandse XP, dus dan ga ik eens kijken of ik daar wat bestanden van kan kopiëren... Bedankt.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 12:01 ]
Verwijderd
Jij doet dat nooit?blackd schreef op 01 november 2003 @ 14:26:
[...]
Je weet dat je dan gewoon warez aan 't verspreiden bent?
Brr brr, roep er een admin bij.
*zucht*
Ik had eerst Office 2000 en daar de NL proofing tools geinstalleerd van de Multilingual Pack CD5 (legaal). Tijdens de installatie van Office 2003 vroeg die of ik Office 2000 wilde deinstalleren. Ik zei ja, maar vinkte de proofing tools uit. Zodoende had ik ook NL spellcheck in Office 2003.
Als je dat niet hebt, kan je proberen
Microsoft Office System 2003 Multilingual User Interface te kopen, is 2CD's. Daar zit onder andere ook NL op. Kan je je hele Office in het Nederlands hebben.
Microsoft Proofing Tools 2003 bevat alleen maar de spellcheck, die is maar 1CD. Die kan je ook proberen te kopen.
Proofing Tools 2003
Multilingual User Interface
Je kan trouwens wel de normale language files copieren, zitten in de "1043" map. In elke map zit er een kleine installer erbij, die kan je gewoon draaien.
Als je dat niet hebt, kan je proberen
Microsoft Office System 2003 Multilingual User Interface te kopen, is 2CD's. Daar zit onder andere ook NL op. Kan je je hele Office in het Nederlands hebben.
Microsoft Proofing Tools 2003 bevat alleen maar de spellcheck, die is maar 1CD. Die kan je ook proberen te kopen.
Proofing Tools 2003
Multilingual User Interface
Je kan trouwens wel de normale language files copieren, zitten in de "1043" map. In elke map zit er een kleine installer erbij, die kan je gewoon draaien.
[ Voor 16% gewijzigd door Darkvater op 02-11-2003 12:13 ]
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Zoek maar, u heeft slechts ongeveer 22685 (minus wat postings in de crewfora) door te zoeken. Fijne middag heVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 12:05:
Jij doet dat nooit?
offtopic:
En leer HTML'en
En leer HTML'en
Sorry mensen, maar ik haal dit topic toch weer even omhoog. Het is de relevantste en jongste, vandaar.
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, alleen dan niet alleen de spellingchecker, maar ook de interface. Oudere vrouw, die dus niet goed engels kan. (engelse office nu geinstalleerd) met windows (XP) weet ik dat als je m laat 'repairen' (een engelse versie met nl cd) dat ie dan de taal aanpast.
Ik ben wel geinteresseerd in die Microsoft Office System 2003 Multilingual User Interface, alleen ik kan nergens vinden waar je die kunt bestellen, laat staan wat dat ongeveer kost... (zie net dat proofingtools in PW 109€ kosten
) Is er nog een andere oplossing, behalve een NL versie van office halen?
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, alleen dan niet alleen de spellingchecker, maar ook de interface. Oudere vrouw, die dus niet goed engels kan. (engelse office nu geinstalleerd) met windows (XP) weet ik dat als je m laat 'repairen' (een engelse versie met nl cd) dat ie dan de taal aanpast.
Ik ben wel geinteresseerd in die Microsoft Office System 2003 Multilingual User Interface, alleen ik kan nergens vinden waar je die kunt bestellen, laat staan wat dat ongeveer kost... (zie net dat proofingtools in PW 109€ kosten
Je kan het of kopen of illegaal downloaden. Andere mogelijkheden zie ik niet, of je moet het van iemand lenen. Aangezien Tweakers legale activiteiten prefereert, moet je het wel kopen als je het wilt gebruiken 
Je kan misschien de Nederlandse Office versie kopen op een campuslicentie.
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Dan is dat nog licentie schending, want die vrouw is geen student meerDarkvater schreef op 01 december 2003 @ 21:12:
Ik denk niet dat die oude vrouw engelse Office heeft gekochtKr3Kr schreef op 01 december 2003 @ 21:42:
[...]
Dan is dat nog licentie schending, want die vrouw is geen student meer
Sttt!Darkvater schreef op 01 december 2003 @ 22:55:
Ik denk niet dat die oude vrouw engelse Office heeft gekocht
Pagina: 1