Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Heb hem ook op de hcc gezien.
hij trouwens wel behoorlijk gemod, die fans enzo zijn er volgens mij zelf in gezet.
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
Mjah tzal wel zo zijn als bij bodybuilders enzo, tis maar net of je zoiets groots/lomps mooi vindt...
En wordt'r een aparte generator bijgeleverd voor de voeding van de devices die'r in kunnen?
Verwijderd
moet je wel een lange ide kabel hebben wil je je cdrom vanboven monteren, maar ja dan moet je van je stoel komen als je er een cd'tje wilt inleggen, geef me dan liever een AOPEN HQ08 case en die lekker modden
kijk maar : http://www.tomamod.com
Verwijderd
Voorlopig zie ik alleen maar een kruisje en geen kastOp woensdag 06 december 2000 15:17 schreef ConZ het volgende:
IK had toen een keer de eigenaar van dat ding gemaild, dat email adres staat er niet voor niets bij, wilde ook wel is weten wat dat voor kast was. Hij wist me te vertellen dat dat een kast was van een canadees bedrijf, maar dat ze nu niet meer gemaakt word, omdat het desbetreffende bedrijf dus failliet is. Wat ik er van moet geloven geen id, nu ik zo is kijk met die schaduw enzo, hij lijkt vrij nep.
Verwijderd
Doet het bij mij gewoon goed hoor.Op woensdag 06 december 2000 15:19 schreef dennis_LU het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik alleen maar een kruisje en geen kastheeft iemand een url?
hmmmzz... virtualhideout doet het nie bij mij...Op woensdag 06 december 2000 15:25 schreef ConZ het volgende:
[..]
Doet het bij mij gewoon goed hoor.
Breek je nek voorzichtig
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Fake foto. Ding heeft 5 * 5,25 bays. Fotowinkel maakte er 10 * 5,25 van. Perspectief van de bovenste klopt niet helemaal en afwerking is niet super.
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
helaasch geen plaatje, maar wel ff de maten:
1*1*1m
ding was eigenlijk een serverkast, maar ook prima bruikbaar voor "reguliere" toepassingen.
Negeren is vooruitzien
Verwijderd
Duidelijk een photoshop MOD dus en nog een slechte ook.
Verwijderd
Aangezien het licht schuin van boven komt (lijkt het), dan zou je onder aan de luxaflex ook een schaduw moeten zien, en die is er niet...:?
Het licht komt dus recht van de zijkant, en was de kast net zo hoog als de bovenkant van de schaduw op de luxaflex!>:)
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Maar 10x 5,25" is gewoon super kewl.
5 harddisks met harddisk koeling, writer, DVD, floppy, ZIP zijn er al 9
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
3 Mobo's d.w.z. 3 systemen ineen
Mainframe bouwen of een cluster server*D
Cool.
Maar volgens mij is die foto gewoon gefotoschopt. Als je goed kijkt dan zie je dat de bovenkant een beetje scheef zit ten opzichte van de onderkant.
Verwijderd
Verwijderd
greatings
mutsje
Kijk maar es goed.. de bovenste 5,25" bays hebben een veranderende lichtval.. echter die onderste zwik heeft EXACT HETZELFDE LICHT PATROON!
AOpen.. pfffrt... koop liever een ANTEC!
*buk*
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dit is de 1000
en dit dus de 2000
Maak iets te groot en sla er dan net zo lang op totdat het wel past...
Verwijderd
Nouja, dan maar in een 19" rack.:9Op donderdag 07 december 2000 17:00 schreef Lord_NikoN het volgende:
Nee sorry die past er niet in, hij heeft wel de normale breedte
Verwijderd
Op donderdag 07 december 2000 17:09 schreef Cartman! het volgende:
[..]
Zeker een laserdisk recorder