Sinds vandaag wil windows xp proffesional met sp1 niet goed lopen. Hij start wel op maar er blijven maar 3 dingen in de systray staan: Belkin, muis en de audio driver. Ik heb hier ook geen rechtermuisknop functie. Ook doet internet het niet, terwijl de belkin software aangeeft dat ie geconnect is.
Het duurt dan heel lang (3 á 4 min.) voordat ie is opgestart volledig.
Via windoctor (van norton sysworks) heb ik het een en ander gerepareerd maar dit mocht niet baten.
Als ie goed is doorgestart dan werkt ie wel naar behoren.
Ik heb zojuist even de logboeken gekeken en wat me opvalt als ie zogenaamd blijft hangen krijg ik elke keer deze foutmelding:
Het duurt dan heel lang (3 á 4 min.) voordat ie is opgestart volledig.
Via windoctor (van norton sysworks) heb ik het een en ander gerepareerd maar dit mocht niet baten.
Als ie goed is doorgestart dan werkt ie wel naar behoren.
Ik heb zojuist even de logboeken gekeken en wat me opvalt als ie zogenaamd blijft hangen krijg ik elke keer deze foutmelding:
Voor de duidelijkheid er zit een belkin 54g wireless netwerk kaart in.Deze computer kan het netwerkadres niet vernieuwen (van de DHCP- server) voor de netwerkkaart met netwerkadres 0030BD9D7161. De volgende fout is opgetreden:
De bewerking is geannuleerd door de gebruiker. . De computer zal doorgaan om zelf een adres van de netwerkadresserver (DHCP-server) proberen te krijgen.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
[ Voor 38% gewijzigd door Meneer aard op 01-11-2003 14:08 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+