hoe doe je dat als ik vragen mag?
aan een bestaande ringtone een trilsignaal toekennen?
aan een bestaande ringtone een trilsignaal toekennen?
[ Voor 17% gewijzigd door Cereal op 01-11-2003 14:12 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Rody op 01-11-2003 14:18 ]
Welke? En wat ging er fout?Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 15:05:
NIet echt wat, heb er een paar geprobeerd, maar werkt niet
Ik moet je helaas hier ongelijk ingeven. In de ringtones zijn wel degelijk tril elementen in te voegen.Cereal schreef op 01 november 2003 @ 14:02:
Dit kan je in je telefoon activeren, heeft niets te maken met de ringtone an sich..
Dan ligt het natuurlijk ook aan wat voor soort telefoon je hebt.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Bij nokia moet je zover ik weet in de beltoon een bepaald instrument aanmaken dat trillen vertegenwoordigt en de tonen daarvan worden als trilling afgespeeld. De nokia software werkt met midi's en dan zou dit dus eigenlijk met alle midi editors mogelijk moeten zijn. Ik weet niet hoe dit met de software van andere telefoons zit. Ik moet zeggen dat ik het zelf nog nooit echt geprobeerd heb, maar ik door dit topic wel nieuwsgierig ben geworden.Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 22:37:
maarruh, bij mij trilt ie zelfs niet op oud ritme, maar hij trilt dan gewoon niet, dat op oud ritme is allemaal niet erg, zoalng die maar meetrilt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hi, ik weet niet of deze topic nog wordt gebruik, maar ik heb die sites geprobeerd en heb een aantal probleempjes aangezien mn duits niet zó goed is: hoe krijg ik ze naar mn mobieltje? Als ik namelijk op die smiley met die duim omhoog druk en t download, dan kan ie m niet openen en ik weet niet hoe ik t naar mn mobieltje krijg. En zijn ze dan wel met tril? Als iemand t antwoord weet.. tnx! xxxVerwijderd schreef op 05 november 2003 @ 00:29:
mij lukt het alleen met psmplayer 3.8 ik heb ook 4.5 maar daarmee is het nog niet gelukt.
check even deze sites: (ik hoop dat je een beetje duits kan)
http://www.aviworld.de/psmplayer.php
http://www.aviworld.de/downloads_misc.php
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq