Trilsignaal toevoegen aan poly ringtone

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe je dat als ik vragen mag?
aan een bestaande ringtone een trilsignaal toekennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:25
Dit kan je in je telefoon activeren, heeft niets te maken met de ringtone an sich..

Dan ligt het natuurlijk ook aan wat voor soort telefoon je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, een samsung s300, en bij sommige ringtones trilt ie mee, en bij andere niet, vandaar mijn vraag.
en ik kan dus niet trillen en ringtone tegelijk hebben bij mijn favoriete ringtone :
knightrider
dus das balen, dus wil ik een constante vibratie toevoegen, maar wilde graag weten hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:25
hmm, staat dit niet in de handleiding gespecificeerd? :)
Blijkbaar is er dus toch verschil in ringtones..

* Cereal houdt het allemaal niet meer bij met die mobiele telefoons van tegenwoordig..

Als ik maar kan syncen met outlook, en kan gprs-en via ir :)

[ Voor 17% gewijzigd door Cereal op 01-11-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Volgens mij kan dit niet en moet je het met 1 of ander programma in de ringtone bakken. Ik heb halloweentheme nu en ik laat hem eerst trillen en dan pas de melodie spelen.

wel vreemd dat het na elkaar moet en de trilfunctie niet direct af gaat samen met de melodie.
Dit was zelfs zo met m'n crappy Siemens M35

[ Voor 30% gewijzigd door Rody op 01-11-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Het is met een moderne Nokia wel mogelijk een realtime trilsignaal (in het ritme!) mee te geven aan een ringtone. Jaromir, wat heb je gevonden op bijv. google aan tooltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NIet echt wat, heb er een paar geprobeerd, maar werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 15:05:
NIet echt wat, heb er een paar geprobeerd, maar werkt niet
Welke? En wat ging er fout?

Dit soort informatie behoort zich overigens in de topicstart te bevinden, wat deze twee regeltjes zijn dus eigenlijk zwaar onvoldoende voor een goed topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
naja, er werd gewoon geen trilsignaal toegevoegd :(
iemand al een oplossing voor me, wil graag tril en geluid bij elkaar, maar ook eigen ringtones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Cereal schreef op 01 november 2003 @ 14:02:
Dit kan je in je telefoon activeren, heeft niets te maken met de ringtone an sich..

Dan ligt het natuurlijk ook aan wat voor soort telefoon je hebt.
Ik moet je helaas hier ongelijk ingeven. In de ringtones zijn wel degelijk tril elementen in te voegen.

Je kan daarnaast in je gsm instellen of je die trillingen uit wil voeren op je telefoon.

VB:

Ik heb een nokia 6610 met poly's, de voorgebakken poly's hebben elk een apparte tril ritme die met de poly mee gaat.

Als ik zelf midi op mijn gsm zet, duke3d.mid bvb, dan trilt hij ouderwets.

Maar, met welk progje je dat doet? geen idee

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maarruh, bij mij trilt ie zelfs niet op oud ritme, maar hij trilt dan gewoon niet, dat op oud ritme is allemaal niet erg, zoalng die maar meetrilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:45

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Je moet eens naar PSM-Player kijken. Daar is een versie van (PSM-vibrate) waar je vibrerende MMF-jes kan maken. Voor het downloaden ervan (vond ik even snel met Google), zie deze link

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hoe voeg je met dit progje vibratie toe als ik vragen mag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Zit er in zo'n midi (wat zo'n polyfoon toontje eik is) niet een apart spoor om het trillen te activeren? Zomaar even een greep uit de lucht, te meer omdat op sommige nokia's idd het trillen op de maat van het melodietje gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 22:37:
maarruh, bij mij trilt ie zelfs niet op oud ritme, maar hij trilt dan gewoon niet, dat op oud ritme is allemaal niet erg, zoalng die maar meetrilt
Bij nokia moet je zover ik weet in de beltoon een bepaald instrument aanmaken dat trillen vertegenwoordigt en de tonen daarvan worden als trilling afgespeeld. De nokia software werkt met midi's en dan zou dit dus eigenlijk met alle midi editors mogelijk moeten zijn. Ik weet niet hoe dit met de software van andere telefoons zit. Ik moet zeggen dat ik het zelf nog nooit echt geprobeerd heb, maar ik door dit topic wel nieuwsgierig ben geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand een oplossing voor MMF ringtones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij lukt het alleen met psmplayer 3.8 ik heb ook 4.5 maar daarmee is het nog niet gelukt.

check even deze sites: (ik hoop dat je een beetje duits kan)
http://www.aviworld.de/psmplayer.php
http://www.aviworld.de/downloads_misc.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
@ Jaromir: Ik stuur je zo ff de Knightrider mét vibrate.

Als je naar het topic van E700 gaat, dan zie je in de openingspost een aantal links staan. In een van die links staat hoe je met PsmPlayer "Vibrate" erbij krijgt.
Bij versie 3.8 is dit bij help "186" intikken, dan krijg je een aantal opties bij SMAF 40chords... suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij is het wel gelukt met psmplayer, maar de toon die ik bewerkt had klonk wel gelijk heel anders.....

weet iemand daar iets over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Nope, niet echt naar geluisterd. Ik ben al blij, dat er polyfonisch geluid uit komt :9 .

Tws bij deze player hoef je niet moeilijk te doen met codes etc, staat de optie vibrate er gewoon bij http://www.mobiledia.com/forum/topic3624.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 00:29:
mij lukt het alleen met psmplayer 3.8 ik heb ook 4.5 maar daarmee is het nog niet gelukt.

check even deze sites: (ik hoop dat je een beetje duits kan)
http://www.aviworld.de/psmplayer.php
http://www.aviworld.de/downloads_misc.php
hi, ik weet niet of deze topic nog wordt gebruik, maar ik heb die sites geprobeerd en heb een aantal probleempjes aangezien mn duits niet zó goed is: hoe krijg ik ze naar mn mobieltje? Als ik namelijk op die smiley met die duim omhoog druk en t download, dan kan ie m niet openen en ik weet niet hoe ik t naar mn mobieltje krijg. En zijn ze dan wel met tril? Als iemand t antwoord weet.. tnx! xxx
Pagina: 1