Toon posts:

keuze tussen videokaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi luitjes,

Ik heb momenteel een Gforce MMX64 videokaart met 32 MB

Nu wil ik een nieuwe kaart gaan aanschaffen....

Heb er een paar op het oog;
1; Asus V9520 GeForce FX5200 Magic 128 MB TV-out
2; Club3D GeForce FX5200 128 MB DVI/TV-out
3; Gigabyte ATi Radeon 9200 128 MB TV-out

Welke kan ik het beste nemen ?, want er zullen ongetwijfelt mensen zijn die al enige ervaringen hebben met 1 van bovenstaande kaarten+software+gebruiksvriendelijkheid met tv-out

Aangezien ik weinig ervaring heb met hardware tevens de vraag of ik hiermee vooruitga en of het wel zin heeft om een 128 mb kaart aan te schaffen.

Mijn systeem; msi board 1800 gig, 256 ddr, windows ME

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Welke je het beste kan nemen kunnen wij niet voor je bepalen. Dit zal je zelf moeten beslissen. Wat zijn je eisen? Wat is je budget? Lees de reviews, lees het forum en maak een keuze. Als je even een search doet naar deze kaarten kom je ongetwijfeld zat informtie tegen, waarmee je je afweging kan maken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

1800 gig :P

ik zal persoonlijk gaan voor de radeon 9200.
en ja je gaat er een heel stuk op vooruit tenopzichte van een oude gf :)

je zou ook wat testen met deze kaarten kunnen bekijken.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op 01 november 2003 @ 13:11:
Welke je het beste kan nemen kunnen wij niet voor je bepalen. Dit zal je zelf moeten beslissen. Wat zijn je eisen? Wat is je budget? Lees de reviews, lees het forum en maak een keuze. Als je even een search doet naar deze kaarten kom je ongetwijfeld zat informtie tegen, waarmee je je afweging kan maken.
Die kaarten zitten alle 3 in de prijsklasse van ca. 80 euro, maar het gaat er mij om dat ik er geen ervaring mee heb.

Thx voor die 3 links, ga zo ff kijken :)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ga niet voor de 5200 Magic series...die zijn 64-bits..oftewel langzaam. 2 is aardig.. 3 zeker ook aardig.

Dus vergeet no. 1

Zowel 2 als 3 zijn goed!

There is no place like ::1

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is verre van de eerste keer dat je erop gewezen wordt, op GoT word je geacht zelf op zoek te gaan naar dit soort dingen.

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)

Als je al de vraag stelt moet je er ook bij zetten wat je ermee wilt doen en wat jij belangrijk vindt (2D/3D kwaliteit/snelheid etc etc etc)

Kortom je hebt weer niet in de FAQ gekeken en bent weer niet zelf op zoek gegaan. Check je mail...

/halsstarrig lui - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.