Hi, ik heb sinds enkele dagen een raar probleem met me browser. Een voorbeeld: als je bij tweakers naar een topic gaat en je wilt bijvoorbeeld de 15e pagina weergeven dan druk je dus op die uitschuif balk, maar als ik dan bv op last druk of een andere pagina gebeurt er helemaal niks hij laadt dus niks!
Ook kan ik geen smilies in dit topic toevoegen want als ik op een smilie druk plaatst hij geen smilie in de tekst...
Heeft dit te maken met javascript of iets dergelijks want ik heb niks aan me internet opties veranderd het is plots gekomen...
voorbeeld van website error:
"Dit krijg je alleen te zien als je JavaScript uit hebt staan of een oude browser hebt. We raden je TEN ZEERSTE aan om je browser te upgraden en JavaScript aan te zetten!"
Ik bezit dus gewoon IE6 en had nooit eerder dit probleem... dus mijn vraag waar zit die java script optie in je settings menu want ik kan hem 1 2 3 niet vinden.
Alvast bedankt!
[/EDIT] Topic titel zou eigenlijk "[IE6] Javascript Probleem!" moeten heten...
[EDIT/]
Ook kan ik geen smilies in dit topic toevoegen want als ik op een smilie druk plaatst hij geen smilie in de tekst...
Heeft dit te maken met javascript of iets dergelijks want ik heb niks aan me internet opties veranderd het is plots gekomen...
voorbeeld van website error:
"Dit krijg je alleen te zien als je JavaScript uit hebt staan of een oude browser hebt. We raden je TEN ZEERSTE aan om je browser te upgraden en JavaScript aan te zetten!"
Ik bezit dus gewoon IE6 en had nooit eerder dit probleem... dus mijn vraag waar zit die java script optie in je settings menu want ik kan hem 1 2 3 niet vinden.
Alvast bedankt!
[/EDIT] Topic titel zou eigenlijk "[IE6] Javascript Probleem!" moeten heten...
[EDIT/]
[ Voor 8% gewijzigd door b3ta op 01-11-2003 12:47 ]