[DVD] Vaag probleem met dvd-drives

Pagina: 1
Acties:

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 10:02

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Heb momenteel een erg vaag probleem met 2 systemen hier.

Allebei hebben ze een andere configuratie, alleen hebben ze allebei een Samsung DVD-speler er in.

Nu is het zo, dat ik ze perfect kan installeren. Een DVD kijken werkt ook perfect, echter alleen de eerste keer. Is de DVD klaar (of stop je halverwege), en start je opnieuw op, is er gewoon compleet geen beeld meer.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

De systemen hebben wel allebei een geforce4 mx440, wel beide van een ander merk.

EDIT: Het zijn allebei wel Gigabyte-borden, allebei de GA-8SR533P.

[ Voor 7% gewijzigd door Skef op 01-11-2003 13:16 ]

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 10:02

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Heel vreemd, het probleem is bij beide systemen nu opgelost: een keer de CPU er in en er uit deed wonderen...

Ik blijf het een raar probleem vinden...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik heb inderdaad ook vreemde problemen gehad, toen uit toeval m'n cpu er eens uit gehad, en sindsdien alle problemen de deur uit. Heel frapant, vooral aangezien het verder allemaal goed werkte.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>