Gratis 250MB Webhosting (?)

Pagina: 1
Acties:

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
Ik kwam gisteren deze site tegen: http://cashmoneybrothers.be/index.cgi?wepsite.htm

Als je je daar ff regt krijg je 250 MB webruimte voor persoonlijk gebruik. Er is wel een kleine note:
De vorm van reclame houdt in:
- 1 advertentie in de vorm van een banner(figuur) in pop-up op elke pagina die opgevraagd wordt via het web. (Deze pop-up verschijnt slecht 1 keer per bezoeker)
- 1 advertentie in de vorm van tekst toegevoegt in elke e-mail die verstuurd wordt.
Maar dan nog.. als je files gaat hosten heb je daar toch geen last van.

Verder:

• Raid 1 Redundantie (Live kopiestand van uw data)
• Data Transfer Piek: 1mbit
• Uptime garantie 95%
• Connectie met minstens 2 verschillende glasvezel lijnen

Ik weet niet of dit al bekent was of al normaal is, maar ik vond 250MB wel veel. Zit hier verder geen addertje onder het gras?

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 15:04
Wat let je al het gratis is?
Probeer het uit, is het niks? Nou dan gebruik je het toch niet?

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ziet er goed uit - bedankt voor de tip! :P

• Silent Thunder
SyphOn schreef op 01 november 2003 @ 11:28:
Wat let je al het gratis is?
Probeer het uit, is het niks? Nou dan gebruik je het toch niet?
Niks let me hoor, dat is het niet
Ben gewoon benieuwd naar de meningen erover; aangezien ik het zelf nog 'nieuw' vond.

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:35

TheFruitNerd

iets met fruit

Data Transfer Piek: 1mbit
Ik denk dat je hier een addertje hebt.
1mbit als maximum aan data transfer lijkt me een beetje weinig eigenlijk.
Ik kan het verkeerd zien, maar als je het als opslag wilt gebruiken, dan wil je het liefst op max snelheid downloaden. Hier zit je dus gebonden aan die 1mbit...

- de zon schijnt altijd wel ergens -

• Silent Thunder
TheFruitNerd schreef op 01 november 2003 @ 11:31:
[...]

Ik denk dat je hier een addertje hebt.
1mbit als maximum aan data transfer lijkt me een beetje weinig eigenlijk.
Ik kan het verkeerd zien, maar als je het als opslag wilt gebruiken, dan wil je het liefst op max snelheid downloaden. Hier zit je dus gebonden aan die 1mbit...
Is die 1Mbit dan niet alleen op erg drukke momenten? Aangezien er ook 'piek' bij staat.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb er zelf me website staan, ben er wel tevreden over...
Alles gaat lekker snel enzo...
En addertjes zijn er niet echt...
Alleen dan, dat je bestanden maximaal 2048KB mogen zijn

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja precies, 1mbit = 125KB/sec = erg langzaam. Als je hier op GoT een fil neerzet die je daar gehost hebt en er zijn 10 tweakertjes die het willen downloaden gaat het al tergend langzaam.

Heb je echter files die toch niet te vaak tegelijk op worden gevraagd dan is het wel best :)

• Silent Thunder
ThePerfectCell schreef op 01 november 2003 @ 11:34:
Das wel minder voor file hosting....

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 13:01
en 95% uptime is ook niet al te florisant

Mag je webspace toch bijna 3 weken down zijn per jaar :)

Maarja, je mag een gegeven paard niet in de bek schijten..

[ Voor 24% gewijzigd door Cereal op 01-11-2003 11:38 ]

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Silent Thunder schreef op 01 november 2003 @ 11:32:
[...]

Is die 1Mbit dan niet alleen op erg drukke momenten? Aangezien er ook 'piek' bij staat.
Dat is natuulijk ook heel goed mogelijk. Als dat zo is dat is het idd wel heel erg aantrekkelijk :)
ThePerfectCell schreef op 01 november 2003 @ 11:34:
Ik heb er zelf me website staan, ben er wel tevreden over...
Alles gaat lekker snel enzo...
En addertjes zijn er niet echt...
Opzich is dat niet zo'n heel groot probleem. Ondanks dat het irritant is, kun je een groot bestand opdelen in meerdere rars of zips van 2048KB.

Verwijderd

Kun je daar dan ook DIRECT linken van JPGs bijv, want daar word ik zo ziek van met dat copy/paste van een url voordat je plaatje kunt zien.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 11:40:
Kun je daar dan ook DIRECT linken van JPGs bijv, want daar wordt ik zo ziek van met dat copy/paste van een url voordat je plaatje kunt zien.
Deeplinken naar een plaatje kan ja :)

Verwijderd

ThePerfectCell schreef op 01 november 2003 @ 11:41:
[...]

Deeplinken naar een plaatje kan ja :)
Die moet ik hebben! Want tot nu toe via bijv. spaceports.com ofzo moets ik steeds html met thumbnail maken :(

• BoutWout
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 10:47
Nee JPEG linken dat gaat dus niet. Ik gebruik het ook, werkt prima, tot nu toe altijd up.
Ik gebruik het om zelf wat zooi te hosten.

Red een boom, eet een bever

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik heb een puntje in de voorwaarden gevonden dat misschien wel even de aandacht vereist.
A9. CMB behoudt zich het recht te allen tijde en zonder vooraankondiging wijzigingen, verbeteringen en/of veranderingen aan te brengen in de informatie, prijzen, voorwaarden, namen, afbeeldingen en logo's of diensten.
Dat kan dus beteken dat ze in een keer geld gaan vragen voor hun diensten zonden dat wij daar van op de hoogte zijn gesteld.

-edit-
Even een vervolg hierop. Met dit addertje valt het gelukkig wel mee.
1.4 CMB is gerechtigd diens algemene voorwaarden en tarieven tussentijds te wijzigen, waarbij deze direct van toepassing zijn. Uitgezonderd op de lopende overeenkomsten kan de klant altijd bezwaar aantekenen indien de eventuele prijsstijging meer dan 15% zou bedragen.
Alleen bij een vermindering die meer dan 15% zou bedragen van de dienst- of productwaarde op lopende overeenkomsten kan terugbetaling plaatsvinden na aangetekend schrijven klant tot CMB.
Dus alleen op het moment dat er een prijsstijging van minder dan 15% is (elke prijsstijging is meer dan 15% in dit geval) mag er zomaar een prijswijziging worden doorgevoerd.

[ Voor 46% gewijzigd door TheFruitNerd op 01-11-2003 11:47 ]

Verwijderd

Hmm kan dus niet :)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hmm... Odd... Toen ik het net deed, werkte het wel :|
Je kan een afzonderlijk plaatje wel opvragen zie ik nu, maar dan moet je het hele adres gelijk weten... Dus niet van een hyperlink ofzo
TheFruitNerd schreef op 01 november 2003 @ 11:43:
Ik heb een puntje in de voorwaarden gevonden dat misschien wel even de aandacht vereist.

[...]

Dat kan dus beteken dat ze in een keer geld gaan vragen voor hun diensten zonden dat wij daar van op de hoogte zijn gesteld.

-edit-
Even een vervolg hierop. Met dit addertje valt het gelukkig wel mee.

[...]

Dus alleen op het moment dat er een prijsstijging van minder dan 15% is (elke prijsstijging is meer dan 15% in dit geval) mag er zomaar een prijswijziging worden doorgevoerd.
Dat is volgens mij, alleen, als je de betaalde variant neemt... Want 15% van gratis is nogal moeilijk te berekenen niet? ;)

[ Voor 111% gewijzigd door CH4OS op 01-11-2003 11:54 ]

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Aikon schreef op 01 november 2003 @ 11:35:
Ja precies, 1mbit = 125KB/sec = erg langzaam. Als je hier op GoT een fil neerzet die je daar gehost hebt en er zijn 10 tweakertjes die het willen downloaden gaat het al tergend langzaam.

Heb je echter files die toch niet te vaak tegelijk op worden gevraagd dan is het wel best :)
Heb juist getest met een bestand van 987kb en deze downloadde aan 470kb/s. Vind dat best snel genoeg voor gratis webspace.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ziet er gewoon uit als een vorm van 'klanten trekken'. Zal best werken, ze gaan vanzelf wel geld vragen en zien dan dat 99% van de mensen wegvalt.

Beetje vage specs alleen, "Connectie met minstens 2 verschillende glasvezel lijnen" :?

Ik zou het iig niet voor belangrijke meuk gebruiken maar als online 'knal-mijn-foto-'s-voor-GoT-space' volstaat het misschien wel.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-03 16:08
heb me ook geregged maar kom er net achter dat bij de gratis variant je geen ftp kunt gebruiken :(
nu moet je dus alles met hun webbased tool doen. niet zo handig als fotogallery site dus...

[ Voor 93% gewijzigd door actieman op 01-11-2003 12:16 ]

I’m not like the OTTERS

Pagina: 1