Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

tpl]grote ruimte bovenin posts

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 07:11

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/hogerand.JPG

ik denk ik meld t ff. Was me nog niet eerder opgevallen en het lijkt me niet de bedoeling! Voor zover ik kan zien is het bij elke post, ongeacht evt. dubbele regels in nicks of ondertitels.

(bovenstaand screenshot is volledig @ random gemaakt en betreffende user heeft er niets mee te maken ;))

Connaisseur des femmes

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Die grote ruimte heb ik inderdaad ook bij signatures. Bovenin heb ik het eigenlijk nooit. Het lijkt net alsof mensen stuk of 4/5x een
onderin hun signature hebben gezet waardoor die omhoog komt, maar als ik bij mijn eigen posts kijk heb ik het soms ook en 2 posts verderop in hetzelfde topic niet.

Een paar dagen geleden kon het redelijk vaak verholpen worden door op CTRL + F5 te rammen, maar sinds een paar dagen haalt dat vrijwel niks meer uit. Ook cache legen heeft niet geholpen. En het ligt niet aan mijn IE6, want met Mozilla 1.5 en Firebird 0.7 heb ik er ook last van.

Ik post die hier, omdat het mij ook opviel en ik zelf ook al van plan was om een topic hierover te openen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

MaRc0 schreef op 01 november 2003 @ 10:29:
Die grote ruimte heb ik inderdaad ook bij signatures. Bovenin heb ik het eigenlijk nooit. Het lijkt net alsof mensen stuk of 4/5x een
onderin hun signature hebben gezet waardoor die omhoog komt, maar als ik bij mijn eigen posts kijk heb ik het soms ook en 2 posts verderop in hetzelfde topic niet.
[rml][ bug] signature positie[/rml], dat is dus al lokaal gefixed :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Aah dat topic had ik niet gezien :) Dan zal het over een paar dagen wel weer goed zijn allemaal :P

The devil is in the details.

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 07:11

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
op het moment heb ik het niet meer trouwens (XP en IE6) maar net met flink F5'en ging het niet weg dus ik dacht misschien een bug. Wie weet komt het nog terug

Connaisseur des femmes

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:33

crisp

Devver

Pixelated

lokaal gefixed (komt ook maar sporadisch voor)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.