Hallo mensen, een paar jaar geleden heb ik twee hele goede boeken gekocht over html 4 (HTML 4 Unleashed van sams net) en javascript 1.3 (Javascript unleashed ook van sams net). Nu is mijn vraag aan jullie wat nog meer goede boeken zijn om eventueel aan te schaffen. Ik ben steeds serieuzer met websites bezig (redelijk wat ervaring aan het opdoen) maar ik wil me wel verder ontwikkelen.
Is het handig om een nieuw boek over Xhtml te kopen? (ter vervanging van mijn html 4 boek) en is er veel verschil tussen javascript 1.3 en de nieuwe versie 1.4? Is het het waard om er een nieuw boek voor te kopen?
Ook wil ik me graag na javascript gaan verdiepen in PHP, ook daarvoor zou ik graag namen van goede boeken horen!
Wat een vragen allemaal!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Is het handig om een nieuw boek over Xhtml te kopen? (ter vervanging van mijn html 4 boek) en is er veel verschil tussen javascript 1.3 en de nieuwe versie 1.4? Is het het waard om er een nieuw boek voor te kopen?
Ook wil ik me graag na javascript gaan verdiepen in PHP, ook daarvoor zou ik graag namen van goede boeken horen!