Toon posts:

Celeron 2,6 Ghz Wat Is Het Beste Voor Deze,Aplicaties,EnOCen

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mensen,

Mijn Nieuw Systeempje,ga ik Binnekort bouwen dit zij de specs:

Msi 865Pe Neo 2Ls
Celeron 2,6
2x 256 mb DDR 400 (corsair XMS)
Geforce 4 ti 4200 agp 8x
Maxtor 40 gb ata 133 diamond 8
Sounblaster live 5.1

Wat Ga ik er mee doen?: Alleen C&C Renegade En C&C Generals,Wat downloaden,Internetten,msnen.

Nou zijn mijn vragen:
Welke detonator drivers zijn nou het beste of gewoon,waar jij goed ervaringen mee heb in die games?
Is het verstandig om sp1 Te installeren,want Ik had is een artikel gelezen over p4 versloomt door sp1 met htt nou weet ik niet meer ofdat ook geld voor p4/celly4,en of het ook zonder een p4 met htt geld en je eigen ervaring na sp1 met updates?
En Hoever valt deze 2,6 overteclocken,Kon namelijk geen ene review vinden van een celly 2,6 ;( wel van een 2,0 naar 3,0.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Shit echt een newbiefout zit ik onder Opslagmedia& I/O controll 8)7
Hoe ken ik dat veranderen?

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-12-2025
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 09:16:
Hallo Mensen,

Mijn Nieuw Systeempje,ga ik Binnekort bouwen dit zij de specs:

Msi 865Pe Neo 2Ls
Celeron 2,6
2x 256 mb DDR 400 (corsair XMS)
Geforce 4 ti 4200 agp 8x
Maxtor 40 gb ata 133 diamond 8
Sounblaster live 5.1

Wat Ga ik er mee doen?: Alleen C&C Renegade En C&C Generals,Wat downloaden,Internetten,msnen.

Nou zijn mijn vragen:
Welke detonator drivers zijn nou het beste of gewoon,waar jij goed ervaringen mee heb in die games?
Is het verstandig om sp1 Te installeren,want Ik had is een artikel gelezen over p4 versloomt door sp1 met htt nou weet ik niet meer ofdat ook geld voor p4/celly4,en of het ook zonder een p4 met htt geld en je eigen ervaring na sp1 met updates?
En Hoever valt deze 2,6 overteclocken,Kon namelijk geen ene review vinden van een celly 2,6 ;( wel van een 2,0 naar 3,0.

Alvast bedankt
q) hoe kan ik dat veranderen
a) niet

q) Hoever valt deze 2,6 overteclocken
a) Er is geen overclock garantie(je kan denk ik de 3.2 wel halen)

ALs je echt wil gaan gamen kan ik je e geen celeron aanraden. En corsair hbe ik nu in totaal 6 foute modules gehad :( maar ik hbe misschien gewoon pech.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie,

Tuurlijk,ik had beter een Amd Atlhon xp kunnen nemen of p4,Maar ik ben celly fan en heb er goede ervaringingen mee,En Renegade En Generals zijn niet echt zware games toch?
Meer ingesteld op de vga toch en de ram.
Trouwens ik zelf heb wel goede ervaringen met corsair denk gewoon echt dat je pech heb |:(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 09:16:
Nou zijn mijn vragen:
Probeer ze gewoon zelf allemaal uit :+ Nee serieus, test gewoon de laatste 10 drivers ofzo, zet de (benchmark)resultaten naast elkaar en trek je eigen conclusies. Daar ben je toch Tweaker voor? Elke systeemconfiguratie reageert verschillend op de gebruikte drivers :)
Daar hoef je met jouw Celly geen zorgen over maken, deze is namelijk niet voorzien van HT. Verdiep je je eens in de materie, lees de FAQ van Processors, Mobo's & Geheugen (check de CPU overzichten).
Geen idee. Dat verschilt per CPU batch en de totale systeemconfiguratie en natuurlijk de overklockkennis van de gebruiker. Lees de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling door om meer te weten over overclocking :)

Dat waren allemaal erg simpele vragen die je wel zelf had kunnen beantwoorden door een beetje inzicht en research. Omdat dat hier op GoT echt wel van jou wordt verwacht, gaat dit topic dicht. Lees verder ook eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Dit topic is gesloten.