Toon posts:

De Grote GoT FotoContest [November '03]

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 319 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De Grote GOT FotoContest 15-de editie: November 2003

Dit bericht aub lezen voor je gaat meedoen of misschien al denkt dat je niet mee kan doen.

Thema
Voor het thema en de omschrijving: zie 2-de bericht.

Een aantal Contest regels
Elke deelnemer kan tot de 25-ste van de maand 1 foto, door hem/haarzelf gemaakt, bijgedragen. De rest van de maand wordt er gestemd.

Thema
Het thema wordt gekozen door de winnaar van de voorgaande contest.
Foto's die niet voldoen aan het thema (+ toelichting), contest regels of GoTregels of aan minimale kwaliteitseisen worden verwijderd. Dat beoordeel ikzelf in eerste instantie, maar liefst zoveel mogelijk in overleg met de bedenker van het thema. In principe heeft iedereen hier een zegje over, er kan over gediscussieerd worden.

Het thema moet iedereen de mogelijkheid bieden deel te nemen. Er moet ook iets inspirerends van uitgaan. Het thema 'Grasveldje' biedt, (denk ik) te weinig variatie voor een leuke contest. Om de contest een beetje breed toegankelijk te houden doen we om de maand een simpel concreet thema. De andere maanden kunnen er dan uitstapjes worden gemaakt naar diepzinnig abstracte thema's.

Fotosoep
Wat mij betreft soept en cropt men er maar op los. Soepen kan mooi en nuttig zijn om een foto net dát te geven om hem mooi te maken. Zelfde geldt voor croppen. Dat is nou juist éen van de leuke dingen van digitala fotografie.
De kiezer beslist uiteindelijk of het een goede foto is of niet.

GoT forum
Plaats hier geen foto's die niet aan de contest meedoen! Daar zijn andere topics voor. Plaats hier ook alleen maar die ene foto waarmee je mee wilt doen aan de contest.

Stemmen
Je kunt (vanaf de 25-ste van de maand) 4 stemmen uitbrengen. Daarbij geef je 5 punten aan je favoriete foto, 3 punten aan je 2-de keus 2 punten aan je 3-de keus en 1 punt aan je 4-de keus. Nadat je gestemd hebt kun je ook zien hoe anderen hebben gestemd.

Houdt bij het stemmen niet alleen rekening met hoe mooi je de foto vindt, maar let ook op kwaliteit, originaliteit en vooral of de foto voldoet aan het thema. Geef geen punten aan een hele mooie foto die volgens jou niet voldoet aan het thema!

Stemmen gebeurt op de fotosite

Uploaden:
Om te kunnen uploaden moet je aangemeld zijn bij de fotosite. Om je aan te melden moet je tevens je GoT-id invullen. Dat nummer zie je onder in je browser als je op je naam boven een bericht van jezelf gaat staan.

Iedereen die zich aangemeld heeft mag per contest met 1 zelf gemaakte foto meedoen. Er is in principe geen maximaal aantal deelnemers.

Plaats ten eerste je foto hier in het topic en plaats daarbij een toelichting op de foto (gebruikte camera, uitleg over de foto, en vooral waarom hij aan het topic voldoet...). Hanteer bij het plaatsen van foto's de GoT huisregels. Plaats een kleine versie (max 600 breed) en maak een link naar de grote versie. Eventueel kun je vragen of je foto aan het thema voldoet, voor je'm naar de fotosite upload.

Vervolgens moet je je foto uploaden naar de fotosite (alleen jpg formaat). Let erop dat je upload met een url naar je foto! Je foto moet dus ergens op een website, die direct linking toestaat, gehost zijn. Foto's zonder toelichting worden mogelijk verwijderd.

Je kunt je foto gedurende maand wijzigen. Nadat het stemmen begonnen is natuurlijk niet meer.

Maak geen kaders rond je foto. Dat is een leuke manier om je foto indrukwekkender te laten lijken, maar dat is bij de contest niet de bedoeling. Hier gaat het puur om de foto, in vergelijking met andere foto's.

De fotosite dient alleen als referentie. Ik bekijk of de foto voldoet aan de contest eisen en delete de foto eventueel als dat niet zo is. Alleen foto's die op de fotosite staan doen mee.

Veel plezier en succes bij je deelname aan de contest!

Verwijderd

Topicstarter
Thema zoals gepost door Snepje

Even heb ik getwijfeld of iets met de herfst (zoals vorig jaar als ik me niet vergis) een leuk idee zou zijn, en hoewel het dat eigenlijk ook wel is, kreeg ik plotseling een andere ingeving.

Eerlijk gezegd kwam ik op het thema vanwege mijn eigen situatie. Ik ga namelijk lekker iedere ochtend om 4 uur mijn bed uit om kranten te bezorgen en vervolgens de trein naar de univ. te nemen. Je komt zo een heleboel typische ochtendtaferelen tegen die best wel wat inspiratie kunnen geven voor leuke/mooie foto's. Je raad het al: het thema wordt

"Ochtend".

In principe mag je het zo breed opvatten als je zelf wilt. Het enige criterium is dat de foto duidelijk 's morgens gemaakt is en/of een duidelijke ochtendsfeer uitstraalt.
Om een paar voorbeeldrichtingen aan te geven:
- zonsopkomst / 'ochtendlandschappen'
- wekkers e.d.
- ochtendspits enz.
- slaperige mensen...
- enz....

Misschien heb ik hiermee al teveel ideeen verklapt, maar andere creatieve invullingen van dit thema zijn daarom ook meer dan welkom. En het is natuurlijk zeker ook niet verboden om een hele mooie foto te maken met een van de genoemde onderwerpen als basis.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 18:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Een uitermate moeilijk thema dus... en wel vooral omdat er vroeg moet worden opgestaan :)

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 08:58:
Een uitermate moeilijk thema dus... en wel vooral omdat er vroeg moet worden opgestaan :)
vroeg opstaan moet ik toch al... de eerste drempel is genomen :)

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
Ik ben van plan om ook maar eens mee te doen aan de contest maar ja jullie maken het me alleen al verschrikkelijk moeilijk door er vroeg uit te gaan, maar dat moet wel lukken.

En zou er op de contest site de minolta dimage z1 kunnen worden toegevoegd.

Want dat is het toestel waarmee ik het ga proberen :)

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 08:58:
Of gewoon laat doorgaan vannacht :)

Verwijderd

Hahaha (gemeen lachje). Nu voelen jullie ook eens hoe het is om vroeg op te moeten staan >:)

Ik zal proberen om zelf over enkele dagen met een foto te komen. Een thema verzinnen is 1 ding, nu nog iets zien te maken wat bij het thema past...

De themabeschrijving verdient trouwens geen schoonheidsprijs zie ik nu (maar ja het was al laat gisteren :) ) Wat mij betreft moet je dat "duidelijke" voor "criterium" maar even weg denken (en dan nog blijft er 2x duidelijk over |:()

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 17:25 ]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:46
Hee, heb met de eerste FotoContest nog meegedaan en net niet gewonnen. Ga me er nu maar weer eens tegenaan bemoeien.
Morgen vroeg opstaan dus :)

Foto's volgen binnenkort.

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
Voor de duidelijkheid heb ik het woordje 'duidelijk' even weggedacht. Het lijkt me duidelijk dat het de duidelijkheid beduidend verbeterd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 18:38 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 18:38:
Voor de duidelijkheid heb ik het woordje 'duidelijk' even weggedacht. Het lijkt me duidelijk dat het de duidelijkheid beduidend verbeterd.
:D _/-\o_

Verwijderd

Welke zal ik nemen?

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 14:47 ]

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 22:48:
Welke zal ik nemen?

[..half familie-album..]

SSorry
Lijkt me niet de bedoeling dat andere moeten gaan kiezen wat jij in moet sturen
Heb je zelf geen mening?

Verwijderd

Je reactie is leuk

Ik heb natuurlijk wel mijn voorkeur.

Verwijderd

Even voor de zekerheid: ik heb het thema NIET gekozen in 'samenwerking' met PeetPlafond en hij heeft me ook niet omgekocht o.i.d. :+

Verwijderd

Waar heb ik jou dan die digicam voor gegeven ???? ;)

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:24

tozzke

aka tozzert

aangezien er nog geen ochtend geweest is sinds de start van dit topic... neem ik aan dat de foto's van PeetPlafond uit zijn collectie komen.
Uit het vorige topic bleek dat er mensen waren die er VOOR zijn om foto's te posten die SPECIAAL voor dit topic gemaakt zijn, NIET uit een aanwezige collectie (hoewel dit moeilijk te concluderen is)
maar dit lijkt me duidelijk een greep uit een collectie... en dan erbij... WIJ moeten geen keuze maken, één of twee foto's posten en dan om een mening vragen.... ok, daar kan ik nog inkomen, maar op deze manier... nee dat gaat me echt te ver

[ Voor 4% gewijzigd door tozzke op 02-11-2003 05:29 ]

Verwijderd

Tozzman schreef op 02 november 2003 @ 05:29:
er mensen waren die er VOOR zijn om foto's te posten die SPECIAAL voor dit topic gemaakt zijn

WIJ moeten geen keuze maken, één of twee foto's posten en dan om een mening vragen.... ok, daar kan ik nog inkomen, maar op deze manier... nee dat gaat me echt te ver
Akkoord ik maak zelf de keuze..........

maarrrrrrr..... Zoals je schrijft "er waren mensen die er voor zijn om" hieruit kan ik niet anders dan opmaken dat er evenzoveel mensen zijn die er de voorkeur aan geven een foto te posten uit het archief.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 09:09 ]

• Norjee
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GoT forum
Plaats hier geen foto's die niet aan de contest meedoen! Daar zijn andere topics voor. Plaats hier ook alleen maar die ene foto waarmee je mee wilt doen aan de contest.
Dus wil je ajb niet zoveel pics posten, een paar kan wel, zal niemand moelijk over doen, maar niet een kleine twintig..

't zijn wel mooie pics hoor, daar niet van.. helaas voor jou moeten ze wel zonder kader meedoen, en dan verliezen ze veel van hun kracht ben ik bang..

Wil iedereen die problemen heeft met de contest site dit tegen mij zeggen.. Met problemen bedoel ik pagina's die niet goed laden, waardoor de javascript code voor het uitklappen van het onderste menu niet goed werkt, en de hele pagina blank wordt. Tot nu toe weet ik alleen dat keperi hier last van heeft, en ik heb met de beste wil van de wereld geen idee waar dat nu aan kan liggen. Suggesties om het op te lossen zijn dus ook erg welkom..

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Kunnen gaarne het hele fotoalbum gepost door PeetPlafond verwijderd worden? Het verpest een beetje heel erg dit topic en de leesbaarheid ervan

Verwijderd

Topicstarter
Peetplafond:
Wil je zo snel mogelijk je posting editen. Lees dan het eerste bericht aandachtig door.

Anders kun je helemaal niet meedoen met de contest.

Verwijderd

done...ben niet zo'n lezer...

Verwijderd

Topicstarter
DanQ. :)

Verwijderd

Hier dan mijn foto waarmee ik denk ik mee doe.

Afbeeldingslocatie: http://images4.fotki.com/v44/free/d5d09/1/126658/468458/landschap11-or.jpg

Deze foto is s'ochtends gemaakt toen ik naar school fietste om 7.20u, je ziet dan ook mooi 2 fietsers nog die in dit mistige weertje half wakker naar school gaan. De zon is net opgekomen en dit geeft de mist een mooie gele gloed.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 20:05:

[afbeelding]

Deze foto is s'ochtends gemaakt toen ik naar school fietste om 7.20u, je ziet dan ook mooi 2 fietsers nog die in dit mistige weertje half wakker naar school gaan. De zon is net opgekomen en dit geeft de mist een mooie gele gloed.
Ik moet zeggen.... dit is een HEEL mooi...

kruisje ;)

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Afbeeldingslocatie: http://juan.be/got-nov.jpg

Een beetje ochtendmist in ibiza... ( tja, het was al 9uur 's morgens, wat daar vroeg in de ochtend is).

• jvvv
fotosite werkt weer niet....

org.webmacro.servlet.HandlerException: Something went wrong collecting default data.The system reported the following error:null

Verwijderd

Hier is mijn inzending. Mijn eerste keer dat ik mee doe.

Een mooie vroege ochtend in Noorwegen. Gaaf is dat die laaghangende bewolking een mooi perspectief maakt (vind ik dan).

Anyway, hier is tie:

Afbeeldingslocatie: http://www.totheroof.icomweb.net/photocontest/noorwegen_ochtend_500.jpg

Verwijderd

ok hier dan wel mn foto :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jrooks/landschap.jpg

• jvvv
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 11:58:
Hier is mijn inzending. Mijn eerste keer dat ik mee doe.

Een mooie vroege ochtend in Noorwegen. Gaaf is dat die laaghangende bewolking een mooi perspectief maakt (vind ik dan).

Anyway, hier is tie:

[afbeelding]
zon is al lekker boven, maar toch mooi

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-02 16:04

EnnaN

Toys in the attic

Dit is in schotland; was de West-Highland way aan het lopen, en was m'n bed uitgepest doordat we heeeeel scheef lagen....tjah, en toen was het heel windstil.. op de foto lijkt het vrij laat, maar het was iets van 05:00 (en er waren een HELEBOEL midges...:( )

Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/700/525/492.jpg

(btw: als je echt iets wilt zeggen over de foto, kun je ook hier even wat achterlaten :), of natuurlijk hier even alle foto's van schotland bekijken

[ Voor 7% gewijzigd door EnnaN op 05-11-2003 15:41 ]

sig

Verwijderd

Niet afgelopen, maar vorig weekeinde .. we gingen op zondagochtend hier (Heredia, Costa Rica) een tripje maken en moesten vroeg op de bus, die er nog niet was ..

Straatjes leeg, zonnetje laag .. maar al wel lekker warm .. ;)

Heredia en mañana:
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~matthij1/fotos/gotcontest/heredia_morning.jpg

..

Verwijderd

EnnaN schreef op 05 november 2003 @ 15:34:
Dit is in schotland; was de West-Highland way aan het lopen, en was m'n bed uitgepest doordat we heeeeel scheef lagen....tjah, en toen was het heel windstil.. op de foto lijkt het vrij laat, maar het was iets van 05:00 (en er waren een HELEBOEL midges...:( )

[afbeelding]
Geeft mij persoonlijk niet echt een ochtend gevoel .. op zich is het een mooie foto btw .. leuk contrast zo'n stukje natuur met vrachtwarenrestjes :) ..

Trouwens, roteer de foto even, het water loopt er aan de rechterkant bijna af ;)

..

Verwijderd

Je hoeft voor mij geen bijbel te schrijven maar een beetje meer info over waar, wanneer, etc zou wel prettig zijn ..

..

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 18:53:
[...]

Trouwens, roteer de foto even, het water loopt er aan de rechterkant bijna af ;)
..
? * EnnaN niet snap? ....maar tnx dat je het een leuke foto vind :)

sig

• jvvv
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 18:55:
[...]

Je hoeft voor mij geen bijbel te schrijven maar een beetje meer info over waar, wanneer, etc zou wel prettig zijn ..

..
Daarom is er de fotosite hé!

ik quote van de fotosite
's Ochtends vroeg, 7.25uur,ik fiets naar school en heb me S50 toevallig bij me. Het is al wat mistig en plotseling staat de zon op zo'n punt waardoor de mist mooi geel wordt, de lucht blauw blijft en ik snel een foto maak.

Verwijderd

en als je alles gewoon goed gevolgd had :P had je kunnen lezen dat ik m al eerder had gepost maar toen was i ineens verdwenen :S **fotki.com 8)7 **.
toen zat er wel een bijbelverhaaltje bij hoor :)

Verwijderd

EnnaN schreef op 05 november 2003 @ 19:09:
[...]

? * EnnaN niet snap? ....maar tnx dat je het een leuke foto vind :)
hijs een scheetje beef .. ;) .. heb nog nooit water scheef zien staan nl ..

..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 20:39:
en als je alles gewoon goed gevolgd had :P had je kunnen lezen dat ik m al eerder had gepost maar toen was i ineens verdwenen :S **fotki.com 8)7 **.
toen zat er wel een bijbelverhaaltje bij hoor :)
euhw .. sommige mensen refreshen dit forum niet iedere 5 minuten .. die hebben een leven en moeten werken oid .. 8)7

..

jvv :O liever bij de hand dan bij de voet zeker ..
waarom zou ik naar een andere site moeten om de uitleg te zien .. ga jij ook naar de fabrikant van de pot pindakaas om de ingredienten te bekijken als je in de supermarkt staat? oja .. laat me je ff helpen lezen, tussen de uitleg van deze contest, posting numero uno staat:

"Plaats ten eerste je foto hier in het topic en plaats daarbij een toelichting op de foto (gebruikte camera, uitleg over de foto, en vooral waarom hij aan het topic voldoet...). "

ff wat gras voor je voeten weg maaien }:O : nee ik heb niet vermeld welke camera ik gebruik .. en jij vindt het blijkbaar toch niet erg om wat verder te klikken voor het verkrijgen van info ..

..

forum mod
Van mij mag je deze onzinnige post en de onzinnige hiervoor deleten .. :) men heeft het toch al wel gelezen voordat je hem delete :P

..

Verwijderd

zon is al lekker boven, maar toch mooi
Het was toch echt pas 7.30 uur... Dat heb je in Noorwegen he! Die lange dagen! :)

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 20:05:

[afbeelding]

Dit vind ik nou een mooie foto! En je hebt niet eens zo'n High-End super camera of zo! Dit is niet gephotoshopt, maar gewoon zo genomen? Moet ik met m'n P7 toch ook wel eens iets fatsoenlijks kunnen maken...

(maar 't is zo vroeg he... :+ )

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 04:12:
[...]

hijs een scheetje beef .. ;) .. heb nog nooit water scheef zien staan nl ..

..
doh, tuurlijk :) niet meer aan gedacht..zat daar wat op de grond namelijk, toen ik het kodak-moment herkende :)

heb het niet zo op shoppen van fotos dus dat haddik niet rechtgetrokken :)

sig

Verwijderd

readytoflow schreef op 06 november 2003 @ 12:36:
[...]

Dit vind ik nou een mooie foto! En je hebt niet eens zo'n High-End super camera of zo! Dit is niet gephotoshopt, maar gewoon zo genomen? Moet ik met m'n P7 toch ook wel eens iets fatsoenlijks kunnen maken...

(maar 't is zo vroeg he... :+ )
Hij is alleen resized :)
je moet gewoon op het moment zelf gaan prutsen met de configuraties in je Cam, probeer vivid colors of juist b/w zet je iso hoger en lager etc etc. uiteindelijk schiet ik ermeestal maar 1 en die blijkt dan ook vaak best goed gelukt te zijn!
soms is t natuurlijk gewoon t beste om je hele CF vol te schieten en dan thuis te gaan selecteren maar daar heb ik niet altijd zo'n zin in, cker niet om 7.25 (arme scholier die ik ben :P)

• markiske
  • Laatst online: 20-07-2004
Een foto van het ware gevoel op de maandagochtend, mag natuurlijk niet ontbreken. De foto is gemaakt met een Minolta DimageX - shutterspeed 1/32, aperture F2.8 en een sensitivity van ISO 200 - :O

De foto is bij de wedstrijd-site te vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door markiske op 29-11-2003 23:44 ]

Ducunt volentum fata, nolentum trahunt

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

1 opmerking voor een aantal fotoposters... ik dacht dat het nu de bedoeling was om echt op pad te gaan voor nieuwe foto's, en niet weer de zoveelste uit je oude schoenendoos ;)

[ Voor 5% gewijzigd door n00bs op 07-11-2003 11:31 ]

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Tjah, zoals jouw bijdrage? commentaar is natuurlijk makkelijk leveren (no offence meant) :)

nee serieus, ik heb mijn foto idd niet speciaal voor deze contest gemaakt, maar deze zomer...voor mij wel kort genoeg gelden, en heb ze nog maar pas geleden uitgezocht en online gezet etc, dus bij mij valt dit nog niet onder "de oude doos"...

sig

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik was van plan om komende week foto's hiervoor te schieten, maar heb helaas 's ochtends geen tijd want heb toetsweek..

Zal dus wel zaterdag worden dat ik wat foto's ga schieten.. Ga iig mijn best doen!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

EnnaN schreef op 08 november 2003 @ 10:34:
Tjah, zoals jouw bijdrage? commentaar is natuurlijk makkelijk leveren (no offence meant) :)

nee serieus, ik heb mijn foto idd niet speciaal voor deze contest gemaakt, maar deze zomer...voor mij wel kort genoeg gelden, en heb ze nog maar pas geleden uitgezocht en online gezet etc, dus bij mij valt dit nog niet onder "de oude doos"...
Ik heb om die reden ook nog geen bijdrage ;)
maar het is beetje jammer want het werd nadrukkelijk vermeld ook in vorig topic

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

n00bs schreef op 09 november 2003 @ 17:54:
[...]

Ik heb om die reden ook nog geen bijdrage ;)
maar het is beetje jammer want het werd nadrukkelijk vermeld ook in vorig topic
ow, well, ik ben een foton00b, en een tweakers-foton00b, en heb idd dat vorige topic niet bekeken...ik vond de regelementen-post die hier begon dusdanig lang/duidelijk, dat ik ervanuitging dat de regels daar wel in zouden staan....duzzzz....

sig

• SmegHead
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

Ik zal ook eens een fototje submitten voor de contest.
Afbeeldingslocatie: http://www.shadowcom.nl/oz/images/tn_fraser.jpg

Wat: Zonsopgang aan het strand.
Waar: Fraser Island (Australie)
Wanneer: 8-10-2003 (veel te vroeg)
Hoe: Gewoon op het knopje drukken :)
Met wat: Nikon Coolpix E800 (2MP) (jaja, beetje antiek, maar werkt prima)
Waarom: Ach, je bent toch wakker, kun je net zo goed je camera pakken.

Tja, wat zal ik ervan zeggen, met uitzondering van de "Mooie meiden in bikini's" foto's is dit toch een van de beste die ik de afgelopen tijd genomen heb.

Hmmm, met het bekijken van de eigenschappen van de foto kom ik er net achter dat m'n PM/AM tijd verkeerd staat, domdomdom.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Hier staan een paar ochtendfoto's van mij:

http://213.51.184.133/gal...hp?set_albumName=afferden

Alleen nog ff kiezen..

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• ThomasW
  • Laatst online: 31-01 17:54
Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~willik/IMG_11501.JPG

Waar: in Kenia
Met: Canon Powershot S40

edit:

Dit is een zonsopkomst achter de bergen mooi he (was toen daar half 5 :'( )

[ Voor 26% gewijzigd door ThomasW op 10-11-2003 16:37 ]

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-12-2025
Mooie foto....alleen jammer van die roll-beugel ervoor.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

-W0kk3L- schreef op 10 november 2003 @ 17:39:
Mooie foto....alleen jammer van die roll-beugel ervoor.
Nee, juist niet!

Dat geeft een perfecte draai aan de foto, je ziet alleen wat contouren en een klein stukje glimmen, tis echt perfect zo! Maar misschien ligt dat aan mij :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

..

hmm dilemma dilemma .. vorige keer postte ik een foto van de stad hier in de ochtend:
afbeelding

Maar ik heb weer nieuwe foto's die erg leuk in het thema passen ..

Introductietje ..
Aan de caraibische kust in Costa Rica ligt een plaats genaamd Puerto Viejo .. Zo relaxed als het daar is, heb ik nog nooit iets meegemaakt .. Gevaarlijk relaxed zelfs, je zou zomaar daar blijven en niet meer terug gaan naar waar je vandaan komt ..

Rasta-cultuurtje, met de nodige reggae-feesten en het nodige wiet-gebruik (moet je ze raar zien kijken als je als HOLLANDER een joint afslaat :D)

Daar was ook een hammock-hotel, genaamd Rockin' J's .. Daar MOESTEN we natuurlijk slapen .. zie hier van de hele serie een paar fototjes uit een slaap'zaal' ..
(allen klikbaar, even zwaar verkleind/gejpgd)

mijn voeten om 6:51 ..Afbeeldingslocatie: http://zoeklog.nl/cel/clients/zoeklog/data/2052/43/puertoviejo10-218x291.jpg

vanuit mijn hangmat, omhoog kijkend naar nog opgerolde hangmatten ..
Afbeeldingslocatie: http://zoeklog.nl/cel/clients/zoeklog/data/2053/43/puertoviejo11-218x164.jpg

de slaapzaal .. pittende mensen alom ..
Afbeeldingslocatie: http://zoeklog.nl/cel/clients/zoeklog/data/2054/43/puertoviejo12-218x164.jpg

mijn reisgenoot lag nog zwaar te ronken ..
Afbeeldingslocatie: http://zoeklog.nl/cel/clients/zoeklog/data/2055/43/puertoviejo13-218x291.jpg

Wat denk je .. zijn ze leuker/beter voor het thema dan mijn stadsfototje met (weer) een opkomende zon? En welke spreekt je het meest aan? ..

muchas gracias

..

Verwijderd

markiske schreef op 07 november 2003 @ 00:43:
Een foto van het ware gevoel op de maandagochtend, mag natuurlijk niet ontbreken. De foto is gemaakt met een Minolta DimageX - shutterspeed 1/32, aperture F2.8 en een sensitivity van ISO 200 - :O

[afbeelding]
.. geen zonsopgang .. I like! :P

Nee serieus, leuke foto .. of het het ware maandagochtend gevoel is is subjectief natuurlijk ;)

Ik vroeg me af og je de kleuren-versie nog had .. ben er wel benieuwd naar ..

..

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
Als ik al die foto's is bekijk had het wel een contest kunnen wezen "Stuur je leukste vakantie kiekjes in" omdat ik alleen maar zonsopgangen zie die in het buitenland zijn genomen.

WAT is er mis met onze Nederlandse zon :?

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

hier in grunn zie ik als ik toevallig op tijd wakker ben, alleen maar bebouwing...de zon zien ik pas veeeel later...dus ik moet "on the road" zijn wil ik een echte zonsopgang zien...

dus dan ben ik waarschijnlijk op vakantie, of een weekendje weg...en dat doe ik nou eenmaal niet zo graag in jipsingboertange, maar liever in het buitenland :)

sig

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
gsjonnie schreef op 10 november 2003 @ 23:44:
Als ik al die foto's is bekijk had het wel een contest kunnen wezen "Stuur je leukste vakantie kiekjes in" omdat ik alleen maar zonsopgangen zie die in het buitenland zijn genomen.

Hehe, tja. Ikzelf woon in Elburg waar ook niet echt heel veel bijzondere kiekjes te maken zijn, dat doe ik ook liever in Frankrijk oid. ;)
Oke, een goede fotograaf zou hier ook mooie foto's kunnen maken, maar laat ik nou net geen goede fotograaf zijn. :+

Ik heb overigens al hele mooie pics op de website gezien, waaronder "Goedemorgen Afferden". :9
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/640/480/495.jpg
Jammer alleen dat het huis, links, vrij donker is.

Leuk topic. Ik moet ook maar eens een eigen digicam kopen of ergens zien te krijgen.

🌞🍃

Verwijderd

gsjonnie schreef op 10 november 2003 @ 23:44:

Mijn pic is in Ned hoor! :P

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik moest zelf direct denken aan deze pic:
Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/crap/heidiwakker.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/vakantie/gfx/a028.jpg
Links: Dat was mijn uitbeelding van een slechte ochtend, ik heb hem ook in een plaat van me verwerkt met de titel 'Spending My Time' (gebaseerd op het nummer van Roxette)
Toen ik echter door mijn foto's aan het bladeren was kwam ik deze pic tegen:

Rechts: Deze is gemaakt op vakantie, het is qua opstelling een k*tfoto :P zo contrastvol en met alleaal afsnijding, maar dit was voor mij deze zomer echt 'ochtend'. We zaten in de bus, om zeg eens 8 uur, 9 uur in de ochtend, de buschauffeur vertelde ons wat en hoe en waar we heen gingen, we waren onderweg O+ en dat was voor mij nou echt specifiek een ochtend op vakantie. Maar jullie of iemand anders zegt het niks, en daarbij, het is geen mooie foto tenzij je dus mijn herinnering erbij hebt.

Wel grappig dat ik met deze twee foto's een sterk verschil aangeef, zowel 'gesitueerd/momentopname' als 'slechte ochtend/geweldige ochtend'

Ik doe mee met wat gevraagd is; ik ga komende week een mooie foto schieten van 'de ochtend' ... hier in Doesburg of ergens op mijn weg naar Zwolle :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Dark Blue schreef op 15 november 2003 @ 00:58:aar jullie of iemand anders zegt het niks, en daarbij, het is geen mooie foto tenzij je dus mijn herinnering erbij hebt.
Hmm, ik ben wel fan van dit soort foto's: beetje fuzzy, maar met een vrij scherpe chauffeur in de achteruitkijkspiegell...

die twee halve zwarte mensen geven een soort 'doorkijk' naar de weg, maar je ziet niet het 'belangrijkste' van de weg: daar zit die chauffeur weer :)

sig

Verwijderd

Dit is mijn inzending:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r-hermans/cybercat161103inet.jpg

klik hier voor origineel (1,2mb)

Niet geheel scherp (macro) maar ik vind het kleurenspel en het strijklicht van rechts uniek. Persoonlijk vind ik dit een zeer geslaagde foto.

Info:

Fuji Finepix s602 zoom
Lensopening F2,8
Sluitertijd 1/26 sec
Macro modus
2048x1536
3,0 Mpix
iso 200

Heeft natuurlijk alleen geen reet met ochtend te maken... dan komt de foto van vanmorgen toch meer in de richting:

DIT is mijn inzending :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r-hermans/Ochtendgloren171103inet.jpg

info op het kader...

Klik hier voor origineel (1,8mb)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 18:51 ]

Verwijderd

mooi rechte horizon :P, lucht is mooi hoor maar je zou hem nog even recht kunnen zetten want ik zie zo snel even geen functie van een scheve horizon.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 21:44:
mooi rechte horizon :P, lucht is mooi hoor maar je zou hem nog even recht kunnen zetten want ik zie zo snel even geen functie van een scheve horizon.
waar HEB je het over.. Dude.. ooit van perspectief gehoort? :? :?

die foto is volstrekt recht genomen alleen dat gebouw staat niet haaks op mijn gezichtspunt:"

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Untitled-453261.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Untitled-4533261.jpg

see? :D

en trouwens, ik vind het zo mooier dan dat de flat recht had gestaan, dan zou het geheel zo "recht" worden. Ik vind de compositie zo iets speelser..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 11:58 ]

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 22:06:
[...]

waar HEB je het over.. Dude.. ooit van perspectief gehoort? :? :?

die foto is volstrekt recht genomen alleen dat gebouw staat niet haaks op mijn gezichtspunt:"

[afbeelding]

[afbeelding]
see? :D
foute crop dan :P

Verwijderd

Heb er zelf geen last van. Vind het wel een OK foto!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 09:28:
[...]

Heb er zelf geen last van. Vind het wel een OK foto!
dank u dank u :P

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

zag net dat er weer een contest was, net op tijd dus...

deze heb ik gemaakt in Parijs toen ik 's ochtends de Tour Montparnasse op ben gegaan...was hartje winter en er hing een sluier van mist over de stad...
de zon was al een (half) uurtje op, maar het was dus nog ochtend :)

Afbeeldingslocatie: http://www.qoox.nl/Foto/_Oud/Groot/033.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 21-11-2003 10:10 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-02 10:32
Zondagochtend:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.delaat2/Zondagochtend%20-klein-.jpg

Zo'n heerlijke zondagochtend. Mijn vrouw en twee dochters slapen, bij wijze van grote uitzondering :), langer uit dan ik.
Het vroege licht en dan drie van die slaapmutsen: voor mij een echte ochtendfoto!

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Verwijderd

Typisch hollands:
Dauw in een spinnenweb:
Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~stijn/GOT/Spindrupklein.jpg

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:24

Jaymz

Keep on moving !

*Jaymz is very sorry, maar ik ik heb tot op heden geen enkele foto gezien die bij mij het gevoel "ochtend" doet opborrelen om heel erg eerlijk te zijn :)

Owkee er zijn foto's bij die erg, heel erg mooi zijn alsmede foto's die erg duidelijik 's ochtens zijn genomen maartoch....

Owkee; doe het dan zelf hoor ik je al denken:

I would, alleen mis ik voor mijn idee helaasch 2 ingredieneten:

Vroeg kunnen opstaan alsmede een stuk vrouwelijk 'schoon' die een ontbijtje bij zonsopgang ziet zitten en 'toevallig' bij me inwoont 8)7

(Ik breng toch niet mensen op een idee I hope ? ;) )

Verwijderd

Jaymz schreef op 23 november 2003 @ 01:04:
I would, alleen mis ik voor mijn idee helaasch 2 ingredieneten:
Vroeg kunnen opstaan alsmede een stuk vrouwelijk 'schoon' die een ontbijtje bij zonsopgang ziet zitten en 'toevallig' bij me inwoont 8)7
(Ik breng toch niet mensen op een idee I hope ? ;) )
Hmm... Tis dat ze met zo'n beschamend slechte digicam zijn gemaakt, anders... Ghehehe...

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-02 17:00

ReseTTim

Chocolate addicted

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSCF0070.jpg
heb hier nog de hi-res van. maar als ik deze zou insturen zouden jullie dan geloven dat hij gemaakt is om 6.30 uur s'ochtends? foto is dus gemaakt op campzone3 toen we net klaar waren met het opzetten van tenten. ja zoiets doe je dus midden in de nacht met spots :D :)

Fuji Finepix s602 zoom
Lensopening F3,6
Sluitertijd 1/200 sec
2048x1536
3,0 Mpix
iso 200

[ Voor 3% gewijzigd door ReseTTim op 23-11-2003 03:05 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Deze foto heb ik gemaakt tijdens een vroege (08:54:52) ochtendwandeling met mijn hond.

Camera: sony s-85
Shuter speed : 1/1000
sensitivity: iso-100

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pcd/Jonathan/gotpics/05405resized.jpg
[url=http://users.pandora.be/pcd/Jonathan/gotpics/DSC05405.JPG]

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik wil al een hele tijd een lekkere ochtendfoto maken hier over de gracht heen... maar het is verdorie telkens bewolkt 's ochtends :|
Om de tijd hoef ik het niet te doen, ik sta op de dinsdagochtend om acht uur bij de bushalte, maar zonder opkomende zon (en dus flauw druilerig vaak nog mistig licht) kan die foto zowel 8 uur 's ochtends als 4 uur 's middags gemaakt zijn.

Ik kom nu op een meesterlijk idee van een bed met ontbijtspul erbij... maar de indeling van mijn, of mijn ouders kamer leent zich daar niet voor... een beetje het 'ideale lieve familie' Ikea idee, maar ja, vind maar eens iemand met zo'n kamer waar je nog een ontbijtje neer mag pleuren ook en waar iemand in nachthemd even in bed wil poseren :P

Foto met het hondje hierboven is trouwens erg lief... ik heb m al vaker gezien, erg mooi, doet me denken aan de term clair-obscur die ik ooit eens geleerd heb... het lijkt haast een schilderij zo O+

Ps. ReseTTim: schop Foxke ook eens naar dit topic, hij had zo'n geweldige foto met ganzen van Campzone... als ik het me goed herinner.

[ Voor 9% gewijzigd door Dark Blue op 23-11-2003 15:22 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 14:03:
Deze foto heb ik gemaakt tijdens een vroege (08:54:52) ochtendwandeling met mijn hond.

Camera: sony s-85
Shuter speed : 1/1000
sensitivity: iso-100

[afbeelding]
[url=http://users.pandora.be/pcd/Jonathan/gotpics/DSC05405.JPG]
deze vind ik erg mooi, misschien wel de mooiste uit dit topic.

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Verwijderd

i see a winner! :D

Verwijderd

bet yeah!

• Mooody

Mooody

elmoody

hm, ik nog niet...

zelfs de foto met de hond geeft me geen ochtengevoel...meer een gevoel van een mistige dag :)
lastig om te zeggen wie de winnaar wordt...

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 24-11-2003 09:57 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 18:50

Floor-is

5.2

Jaymz schreef op 23 november 2003 @ 01:04:
*Jaymz is very sorry, maar ik ik heb tot op heden geen enkele foto gezien die bij mij het gevoel "ochtend" doet opborrelen om heel erg eerlijk te zijn :)

Owkee er zijn foto's bij die erg, heel erg mooi zijn alsmede foto's die erg duidelijik 's ochtens zijn genomen maartoch....
Hmmjah ik heb persoonlijk nogal een t***shekel aan vroeg opstaan, daarom doe ik deze keer ook maar weer eens niet mee :P

En ja ik word liever ook wakker met een lieve schone deerne aan mijn zijde, maar op de een of andere manier zit dat er nog niet in ;)

Bericht hierboven

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:24

Jaymz

Keep on moving !

Dan hebben wij (deze contest) hetzelfde probleem 8)7 :+

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

-DarkShadow- schreef op 23 november 2003 @ 18:23:
[...]

deze vind ik erg mooi, misschien wel de mooiste uit dit topic.
en ik heb hem nog wel getipt :X

[ Voor 5% gewijzigd door CrushOne op 24-11-2003 21:09 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

nou, tis de 25e...ik wil stemmen :)

Verwijderd

CRAP! :( vergeten te uploaden op de contest site!!! glad vergeten!!!

Was toen ik de foto's hier in dit topic postte even afgeleid en heb er niet meer aan gedacht..

Jammer.. maarja, ik heb al veel mooiere gezien dus het was toch niets geworden :D

Jeej! toch nog gelukt! :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 16:40 ]

• Norjee
  • Niet online
Ik hoop dat kheperi niet om een of andere goede reden voting niet open heeft gedaan....

Anyway, voting kan nu... Hieronder nog eenmaal alle deelnemende pics!

Ochtend
In principe mag je het zo breed opvatten als je zelf wilt. Het enige criterium is dat de foto duidelijk 's morgens gemaakt is en/of een duidelijke ochtendsfeer uitstraalt.

Om een paar voorbeeldrichtingen aan te geven:
- zonsopkomst / 'ochtendlandschappen'
- wekkers e.d.
- ochtendspits enz.
- slaperige mensen...
- enz....

Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/images/blank.gifAfbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/images/blank.gifAfbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/images/blank.gif
Ochtend op Bali
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/484.jpg
olav, Canon - Powershot G1
Auschwitz
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/485.jpg
taranis, Canon - Powershot A70
Thong Nai Pan Noi
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/487.jpg
BiZaR, Canon - IXUS 400
Zonnige Mist
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/488.jpg
MFRDuDe, Canon - Powershot S50
Ibiza in the morning
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/490.jpg
jvvv, Nikon - Coolpix 4300
Norwegian Fjord
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/491.jpg
SpaGroen, Canon - Powershot A70
Highlands
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/492.jpg
Ennan, Samsung - digimax 220
Plain old "uit-het-raam"
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/493.jpg
-W0kk3L-, Fuji - S602Zoom
Fraser Island Wakeup
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/494.jpg
SmegHead, Nikon - Coolpix 800
Goedemorgen Afferden
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/495.jpg
HarrieH, Sony - S-85
Maandagochtend Gevoel
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/496.jpg
markiske, Minolta - Dimage X
Le matin
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/497.jpg
Mooooody, Canon - Powershot G3
Zondagochtend
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/498.jpg
WoWo, geen - geen
spike at dawn
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/499.jpg
jp1983, Sony - DSC-S85
Molen
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/500.jpg
ZyPhiX, Canon - Powershot A60
Deventer on fire
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/150/150/501.jpg
ionize, Fuji - S602Zoom
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/images/blank.gif
GOT digicontest, de site
Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/images/blank.gif

[ Voor 45% gewijzigd door Norjee op 25-11-2003 20:46 ]

Verwijderd

hehe :P als eerste gestemd! :)

• jvvv
Dit is dan ook gebeurd.... Een winnaar zoeken was geen simpele

• Alfisti
  • Laatst online: 12:38

Alfisti

So macht Reisen Spaß

* Alfisti heeft ook gestemd

was inderdaad een moeilijk keuzen zeg!

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt me, luitjes. Ik en er door allerlei oorzaken niet zo erg bij hier de laatste tijd. Het lijkt me goed als iemand de 'organisatie' overneemt. Moooody zou dat kunnen doen, omdat hij vorig jaar er mee was begonnen, Of Norjee, omdat de contest site van hem is. Organisatorisch stelt het niks voor, maar het is natuurlijk wel zo leuk als er wat betrokkenheid van de organisator uit gaat. Iets dat ik helaas niet waar maak de laatste tijd. En da's jammer, omdat het de contest levendiger zou houden. De contest draait nu ruim een jaar en dat is op zich best aardig dacht ik zo in deze turbowereld van internet :) Maar goede leiding kan er vast veel meer van maken.
Liefhebbers?

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 22:22:
Het spijt me, luitjes. Ik en er door allerlei oorzaken niet zo erg bij hier de laatste tijd. Het lijkt me goed als iemand de 'organisatie' overneemt. Moooody zou dat kunnen doen, omdat hij vorig jaar er mee was begonnen, Of Norjee, omdat de contest site van hem is. Organisatorisch stelt het niks voor, maar het is natuurlijk wel zo leuk als er wat betrokkenheid van de organisator uit gaat. Iets dat ik helaas niet waar maak de laatste tijd. En da's jammer, omdat het de contest levendiger zou houden. De contest draait nu ruim een jaar en dat is op zich best aardig dacht ik zo in deze turbowereld van internet :) Maar goede leiding kan er vast veel meer van maken.
Liefhebbers?
ik zou de leiding wel willen nemen samen met Norjee, mocht hij dat goed vinden....

kaatst het balletje toch weer mooi terug in mijn hand :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 25-11-2003 22:40 ]

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Ik heb mijn stem uitgebracht en dat was zeker niet makkelijk.. Waarom vind je een foto nu eigenlijk goed? Om dat even 123 uit te leggen, je gevoel te beschrijven.. Dat valt nooit mee..

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Topicstarter
Mooooody schreef op 25 november 2003 @ 22:40:
[...]

ik zou de leiding wel willen nemen samen met Norjee, mocht hij dat goed vinden....
kaatst het balletje toch weer mooi terug in mijn hand :P
Vind ik een uitstekend idee. Wat mij betreft neem je het vanaf deze maand over. Ik kom er niet meer aan toe. Vond het wel heel leuk om te doen, maar mijn interesses hebben de neiging nogal aan de wandel te gaan :)

Lijkt me dat Norjee er geen bezwaar tegen zal hebben. Je moet hem maar even adminrechten vragen voor de fotosite.

Wat je met de regels doet moet je maar bekijken. Ik denk wel dat het het beste is om het breed toegankelijk te houden, aangezien we hier bij tweakers niet allemaal echte foto-hobbyïsten zijn. Maar je moet maar zien. Ik hoop dat je beter dan ik in staat bent er iets moois van te maken :)

• Norjee
  • Niet online
Mooooody mag nu (als het goed is) ook admin spelen op contest site :)

Ik blijf wel gillen als dr wat misgaat, en dan voting aanzetten, contest starten e.d.. Een teveel aan andere bezigheden zal er ongetwijfeld voor zorgen dat ik niet altijd even actief ben :) Dus ik moedig moody heel erg aan.. En blijf af en toe wel iets doen.. Foto's censureren of er gehouden is aan de regels e.d. zal ik nooit doen, want dan zal de contest erg leeg worden ;) En een beleid dat een beetje te éénlijnig is is makkelijker vol te houden als er één persoon is die dit bepaald, bij willekeur gaan er hier toch genoeg mensen heel hard schreeuwen...
Dus de lol van regeltjes opstellen / controleren / onderwerp bepalen etc. gun ik Mooooody van harte :)

Mooooody succes!!, Kheperi bedankt !!

[ Voor 23% gewijzigd door Norjee op 26-11-2003 15:08 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Norjee schreef op 26 november 2003 @ 14:59:
Mooooody mag nu (als het goed is) ook admin spelen op contest site :)

Ik blijf wel gillen als dr wat misgaat, en dan voting aanzetten, contest starten e.d.. Een teveel aan andere bezigheden zal er ongetwijfeld voor zorgen dat ik niet altijd even actief ben :) Dus ik moedig moody heel erg aan.. En blijf af en toe wel iets doen.. Foto's censureren of er gehouden is aan de regels e.d. zal ik nooit doen, want dan zal de contest erg leeg worden ;) En een beleid dat een beetje te éénlijnig is is makkelijker vol te houden als er één persoon is die dit bepaald, bij willekeur gaan er hier toch genoeg mensen heel hard schreeuwen...
Dus de lol van regeltjes opstellen / controleren / onderwerp bepalen etc. gun ik Mooooody van harte :)

Mooooody succes!!, Kheperi bedankt !!
voeg je me ff toe aan msn dan? dan kunnen we een paar dingetjes bespreken...

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

natuurlijk helaas te laat, maar deze foto heb ik vanochtend geschoten (helaas stond mn camera nog op lage kwaliteit :( )

Afbeeldingslocatie: http://www.vslcatena.nl/~sjors/gallery2/main.php/download/22-2/ochtend-leiden281103.png.png

Ik vind hem persoonlijk wel mooi, het heeft een beetje een creepy sfeertje.. die vogel doet het hem ook mooi.

Niet bewerkt met photoshop, en ik heb ervoor uit mn raam moeten hangen :P

Ik heb een WOS-post!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op 28 november 2003 @ 09:16:
natuurlijk helaas te laat, maar deze foto heb ik vanochtend geschoten (helaas stond mn camera nog op lage kwaliteit :( )

[afbeelding]

Ik vind hem persoonlijk wel mooi, het heeft een beetje een creepy sfeertje.. die vogel doet het hem ook mooi.

WHOA! Thermonuclear warfare!! :o :o

veel last van de straling? :D :P

Verwijderd

Van een vriend van mij :P

Voor de contest :)

Afbeeldingslocatie: http://www.diginature.nl/Vlinders/Icarusblauwtje/icarusblauwtje%202.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.diginature.nl/Vlinders/Icarusblauwtje/icarusblauwtje%205.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.diginature.nl/Vlinders/Kleine%20vuurvlinder/kleine%20vuurvlinder%202.jpg

Let op de dauw bij de laatste

Als dat geen ochtend is :D

/edit

Hmmmm zie nu pas dat het te laat is :(
Ach ja als nog :)
Het is nog herfst :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 22:29 ]

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hmzaniac schreef op 28 november 2003 @ 09:16:

[afbeelding]

Never mind, ik had her ook nog één:
Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/a.ulrich/meuk/ochtendfoto.jpg
Lekker te laat, (vrijdagochtend geschoten that is) maar ja... onto the next contest maar weer :)

Verwijderd

Waarom MOET je alle stemmen op maken?
Ik wilde maar 2 stemmen uit brengen, en de rest laten zitten .. da ken nie .. jammer jammer ..

..

• Mooody

Mooody

elmoody

de foto "Spike at Dawn" van ip1983 heeft gewonnen :)

GEFELICITEERD :D :D

de winnaar mag het thema van de december-contest verzinnen
een idee zou zijn 'feest' of 'feestdagen', maar dat laat ik geheel over aan de winnaar :)

graag voor dinsdag 18u het thema duidelijk omschrijven in dit topic, zodat ik in ieder geval morgen het nieuwe topic kan openen....

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.