Toon posts:

[IE] Irri errors op forum / sites

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort opeens continu last van vet anoying pop-ups van runtime errors zodra ik het GoT forum wil openen of als ik wil reply'en

niet alleen hier maar ook op diverse andere sites en forums...

iemand n id? heb al alles updated maar had dus geen zin.....

t word nu best irri..... en k zie zo gauw in de search niks waar ik wat aan heb...

Verwijderd

heel simpel uit te zetten :

open internet explorer, ga naar extra, internet opties... dan het tabblad "geavanceerd" en vink bijna onderaan de optie "foutopsporing in scripts uitschakelen" (ongeveer 5e optie onder de categorie surfen) aan.. nu moet het voorbij zijn...

good luck :)

Verwijderd

Topicstarter
had ik al aangevinkt... t was idd n stuk minder maar nog steeds regelmatig syntax error enz en altijd bij replyen en openen van sub links op forum ed...

echt vaag gewoon...

toch Thnx :p !

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 01:52 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het uitzetten van de meldingen lost uiteraard niet het echte probleem op; je verbergt alleen de gevolgen. Beter is het om eens te onderzoeken waar de errors vandaan komen; en wellicht je PC eens op spyware te controleren?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

Ik moest visual studio.net deinstalleren en toen liep GOT pas goed :P kreeg namelijk bij openen op elke reply in een thread een error... lekker handig als je een thread opent met meer dan 7 pagina's :P

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
De oplossing is in de meeste gevallen dit:
ACM schreef op 22 oktober 2003 @ 18:43:
Mocht je rare kleuren hebben (zwarte vlakken enzo), javascripterrors, missende fora, etc.

Doe dan de volgende stappen _voor_ je een bug meldt:
- ctrl+f5 (en/of leeggooien van cache, cookies en browserrestart)
- submit je preferences opnieuw

Verder even goed in React Bugs en Featurerequests kijken of jouw probleem al niet gemeld is.
IE is trouwens gewoon een los stukje software, dus het had beter in Software Algemeen gepast (bij deze een move). Helaas kun je als eindgebruiker vrij weinig kan doen aan de slordige/foute code van andere sites, dus of er echt een oplossing voor is (behalve het uitzetten van de error popups, maar dat verhelpt alleen de bron van de irritatie) weet ik niet.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

ChainSaw1984,

Zoals je weet is het op GoT de bedoeling dat je zelf eerst wat moeite doet voordat je een topic opent, en dat je zelf even zoekt. Uit jouw topic kan ik niet halen wat je zelf al geprobeerd hebt, of dat je zelfs wel gezocht hebt.

Als je zoekt op "runtime error" in het BUG forum, dan kom je o.a. deze topics tegen:
Runtime error
[rml]Runtime error [ messageids][/rml]
[rml][ bug] messageids?[/rml]
[rml][ bug/error]Messageids not defined[/rml]
[rml][ javascript] Foutmelding sinds dinsdag[/rml]

Als je zelfs normaal zoekt op deze foutmelding krijg je ook nog een aantal resultaten, waar deze er een van is.

Voor het probleem op GoT wil ik je aanraden: Submit je preferences eens opnieuw (http://gathering.tweakers.net/forum/preferences click daar op en dan "Verzenden"), en gooi je cache eens volledig leeg ?

Als je hierna toch nog problemen mocht ondervinden, open dan gerust een nieuw topic (aub in het juiste forum - dit is een probleem met Internet Explorer en hoort dus in Software Algemeen thuis), maar geef hierin duidelijk aan wat je zelf al gevonden, geprobeert en gezocht hebt :)

Success :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.