Toon posts:

Welke PDA?? Newbie vraag!

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een pocketpc te kopen! Ik heb alleen helemaal geen ervaring kennis op dit vlak. Ik zal hem primair gebruiken om een agenda op te houden en om er aantekeningen voor school mee te maken. Daarnaast wil ik er ook mpegs op kunnen afspelen (DivX wanneer mogelijk ook) wanneer ik in de trein zit. Ik ben van plan om max 350 euro uit te geven aan een pda. Dingen als Bleutooth en WiFi maken mee niet heel veel uit maar wanneer dit in mijn budget past is dit natuurlijk mooi meegenomen. Ik heb zelf al een selectie gemaakt van PDA die ik op het oog heb. Ik neem de prijs van een geheugenkaartje niet mee in de voorafgestelde €350 euro want die moet ik toch betalen en vind ik minder van belang.

- HP Ipaq H1915 €199
- HP Ipaq H1940 €350
- Asus MyPal 620 €329

Ik weet niet of dit een beetje goede PDA's misschien zouden jullie hier ook commentaar/ervaringen over kunnen geven.

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

MadMax

Dammax

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:46

Verwijderd

Acer n10,
280 euro.
Sdio slot en cf slot.
Hou je nog geld over voor extra geheugenkaartjes
en wifi uitbreiding etc :)
En ook geld bewaren voor pocket pc 2003 natuurlijk ehhe

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zou zelf een Palm Tungsten T3 nemen. 320x480 resolutie en verder gewoon een erg strak ding :) Heb er op m'n werk eentje bekeken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-02 05:04
Wat dacht je van de Dell Axim X5 standaard. http://www1.euro.dell.com..._standard?c=nl&l=nl&s=dhs