Halo installatie

Pagina: 1
Acties:

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01 11:20
Goedenacht

Ik heb eindelijk Halo, en was ook blij vanavond.
Tot hij steeds stopt met installeren en de volgende melding krijg, : setup failed to extract files from g:\stream~9\filesCab\Cab1.cab. This is most likely caused by low memory (low disk space for swapping file) or a corrupted cabinet file. Please restart your machine and run setup again.

Ik heb hem ook al een paar keer opnieuw opgestart maar het helpt niks, een vriend van mij installeert het vandezelfde cd en bij hem draaid het wel :'(

Ik heb een AsusP4C800 met een 2,8Ghz Pentium cpu 1024Mb geheugen en Ti 4400

Wie weet raad ?

Verwijderd

beetje logisch, maar zet zoveel mogelijk proggies uit. (rechtsonder in, al die mooooooie icoontjes:) )

en eventueel met ctrl-alt-del --> processen kijken of je daar nog iets kan uitzetten.

btw, welk os draai je?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:43
Kijk ook eens of je swapfile wel aanstaat, of op een beetje normale grootte staat. 1024 MB hoort genoeg te zijn voor een installatie, maar als zo'n cab file erg groot is past het misschien niet in het geheugen en moet de swapfile er dus aan de pas komen :)

The devil is in the details.

• Henkpaulus
Sorry dat ik zo laat weer reageer, we hadden hier tijdelijk het internet eruit liggen.
Maar ik heb 1024Mb intern geheugen, en is het dan ook noodzakelijk dat ik voor de installatie een swap file nodig heb ?

Ps ik heb de swapfile eens op begin grote 1500Mb gezet en maximale grote op 2000Mb maar ik krijg nog steeds dezelfde fout melding :'(

[ Voor 26% gewijzigd door Henkpaulus op 01-11-2003 18:21 ]

Verwijderd

installeer je vanaf file op cd of vanaf HD? vanaf hd is meer betrouwbaar je hebt dan geen mogelijke "lees"problemen" in je cdrom drive.
download anders alles nog eens opnieuw op je hd en installeer van daaruit

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 23:30 ]

Verwijderd

wel legaal? klinkt niet legaal... probeer eens de cd naar je HD te copieren, als ie dan ook hangt op die file is je cd gewoon fucked, als ie dan legaal is, terug naar de winkel, als ie niet legaal is, is het een beetje jammer dat je ons hier zoizo over na laat denken

• Henkpaulus
Ik heb de hele setup ook naar de HD gekopieerd, maar dan krijg ik precies dezelfde foutmelding en ook bij 76%
Pagina: 1