Situatie:
Mijn documenten wil ik elke zaterdag van de week backuppen (met als eindlocatie een usb pen).
Nu moet er dus 1 map (my documents) naar de removable disk (altijd E:\) gestuurd worden. Dit wil ik doen dmv een batch-file.
Geprobeerd:
Geen van allen werkt.
Kan iemand mij een werkende oplossing geven, en eventueel mijn fout verklaren?
Mijn documenten wil ik elke zaterdag van de week backuppen (met als eindlocatie een usb pen).
Nu moet er dus 1 map (my documents) naar de removable disk (altijd E:\) gestuurd worden. Dit wil ik doen dmv een batch-file.
Geprobeerd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| @ECHO OFF copy c:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\ e:\ ============ copy c:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\ e:\ ============ @ECHO OFF copy c:\Docume~1\Admini~1\MyDocu~1\ e:\ ============ copy c:\Docume~1\Admini~1\MyDocu~1\ e:\ ============ @ECHO OFF xcopy c:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\ e:\ /E /H ============ xcopy c:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\ e:\ /E /H ============ @ECHO OFF xcopy c:\Docume~1\Admini~1\MyDocu~1\ e:\ /E /H ============ xcopy c:\Docume~1\Admini~1\MyDocu~1\ e:\ /E /H ============ |
Geen van allen werkt.
Kan iemand mij een werkende oplossing geven, en eventueel mijn fout verklaren?