ben van plan 'n wacosetje te bestellen bij aqua computersysteme.de Nou heb ik hier ff gezocht en lees ik nogal wisselende reacties over leveringn enzo, maar het nieuwste topic is ruim 3/4 jaar oud. Wat zijn de ervaringen op dit moment ? heb die gasten vanmiddag proberen te bellen, maar ze namen geen van de 3x op. (13:30, 14:30, 15:30).
die vraag had ik ook eigenlijk al. ik kon ook niet een eenzeidig antwoord vinden.
Duurde inderdaad vrijlang, ca 5weken nadat het geld was overgemaakt. Bleek een onderdeel niet op voorraad, maar helaas nemen ze niet de moeite je dat te melden. E-mail werd niet beantwoord, telefoon wel.
Do as I say, don't do as I do.
Verwijderd
Ja, echt zeer slecht. Ik had eigenlijk iets aan mijn bestelling willen veranderen, maar dat is dus nooit gelukt.
Ze antwoorden niet op emails, telefoon nemen ze niet op.
Levertijd ongeveer 3 weken
Ze antwoorden niet op emails, telefoon nemen ze niet op.
Levertijd ongeveer 3 weken
er imo zou ik daar niet bestellen, achteraf straks spijt als je dit zo hoort. Maareh dit topic is wel creatief geplaatstVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 23:08:
ben van plan 'n wacosetje te bestellen bij aqua computersysteme.de Nou heb ik hier ff gezocht en lees ik nogal wisselende reacties over leveringn enzo, maar het nieuwste topic is ruim 3/4 jaar oud. Wat zijn de ervaringen op dit moment ? heb die gasten vanmiddag proberen te bellen, maar ze namen geen van de 3x op. (13:30, 14:30, 15:30).
ik heb een zaak in nederland gevonden die AC.DE spul levert, dwz. een deel van het assortiment
http://www.tweakstore.nl
Alleen jammer dat je daar dus niet alle opties kan kiezen die je bij ac.de wel kan kiezen (type aansluiting enzovoorts) maar als je al van plan was plug&cool aansluitingen te gebruiken is dit imho een prima alternatief
alleen wel iets duurder geloof ik (te lui om het te checken
)
Alleen jammer dat je daar dus niet alle opties kan kiezen die je bij ac.de wel kan kiezen (type aansluiting enzovoorts) maar als je al van plan was plug&cool aansluitingen te gebruiken is dit imho een prima alternatief
Maar voor dat geld heb je wel heel wat meer zekerheid.Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 02:06:
ietsje duurder ? alleen op het cpu blok scheelt het al ruimt 25 euries
Edit: Het wordt te laat
[ Voor 19% gewijzigd door vehpol op 01-11-2003 02:29 ]
Ceci n'est pas une signature!
Verwijderd
Bij mij zit er ook weer een leverancier tussen....... en die wil ook wat verdienen.....RedXraD schreef op 01 november 2003 @ 01:59:
ik heb een zaak in nederland gevonden die AC.DE spul levert, dwz. een deel van het assortimenthttp://www.tweakstore.nl
Alleen jammer dat je daar dus niet alle opties kan kiezen die je bij ac.de wel kan kiezen (type aansluiting enzovoorts) maar als je al van plan was plug&cool aansluitingen te gebruiken is dit imho een prima alternatiefalleen wel iets duurder geloof ik (te lui om het te checken
)
ben zelf niet zo'n fan van aqua..... het gaat me ook eigenlijk alleen om de radiators die zijn nog de moeite waard.....al het andere spul is eigenlijk niet te combineren met andere waterkoel producten.....
er zit namelijk 1/8 draad in de blokken en reservoirs.... dat geeft een waanzinnige flowrestrictie......dan kan je beter voor Dangerden gaan....
ik kan trouwens ook voor plug & cool zorgen....maar heb het er bewust uitgelaten..... dan moet ik ook slang enzo op voorraad gaan nemen terwijl het toch niet zo'n denderend spul is...... just mho
[beetje offtopic]
Als Jeroen spullen van AC kan leveren is het dan mogelijk om zo'n fangrill ook te bestellen? Kan het iig niet op de site vinden. Deze behoord namelijk wel tot de AC producten. Zo een dus: http://www.aqua-computer-...ape240blendetotal_500.jpg
[/beetje offtopic]
Als Jeroen spullen van AC kan leveren is het dan mogelijk om zo'n fangrill ook te bestellen? Kan het iig niet op de site vinden. Deze behoord namelijk wel tot de AC producten. Zo een dus: http://www.aqua-computer-...ape240blendetotal_500.jpg
[/beetje offtopic]
[ Voor 24% gewijzigd door PhuSioN op 01-11-2003 03:10 ]
grrr...mn broertje heeft nu de bestelling geplaatst
...want het is zijn pc wie ik ga verbouwen...mgoed moet ie die van mij maar niet verkopen
Maar hoe gaat dat nu dan ? ik had eigk een mailtje met betalingsinstructies verwacht, of iig een geautomatiseerd mailtje dat de bestelling is geplaatst.
Maar hoe gaat dat nu dan ? ik had eigk een mailtje met betalingsinstructies verwacht, of iig een geautomatiseerd mailtje dat de bestelling is geplaatst.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 17:57 ]
Verwijderd
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Aqua-computer.de
Ik heb nu al 3 x een bestelling geplaatst en alles ontvangen 2 weken nadat ik het geld over hebt gemaakt naar hun rekening. Levering is dus prima
Helaas antwoorden ze niet op je vragen / emails ... ook al zijn deze in prima duits geschreven wel vaag maar je kan ze gewoon bellen en dan je vragen stellen.
Ik ben er dus gewoon tevreden over...
Ik heb nu al 3 x een bestelling geplaatst en alles ontvangen 2 weken nadat ik het geld over hebt gemaakt naar hun rekening. Levering is dus prima
Helaas antwoorden ze niet op je vragen / emails ... ook al zijn deze in prima duits geschreven wel vaag maar je kan ze gewoon bellen en dan je vragen stellen.
Ik ben er dus gewoon tevreden over...
Er is pas nog een bestelling van 5700 euro succesvol geleverd
(inkoopactie)
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met AquaComputers.
Vorig jaar een bestelling gedaan bestaande uit eheim pomp, cuplex evo en chipset waterblok. Daarnaast nog wat slangen e.d. De afwerking van de waterblokken is subliem.
Mijn bestelling heeft wel een week of 4 a 5 op zich laten wachten, dat kwam omdat de cuplex evo niet op voorraad was. Heb een aantal keer wat emails gestuurd i.v.m. de levertijd, netjes in het duits, ik heb op al m'n mails antwoord gehad. Alleen niet altijd even snel. Daarnaast kun je ook nog op het forum terecht op de site van aquacomputers, ook in het engels btw.
Vorig jaar een bestelling gedaan bestaande uit eheim pomp, cuplex evo en chipset waterblok. Daarnaast nog wat slangen e.d. De afwerking van de waterblokken is subliem.
Mijn bestelling heeft wel een week of 4 a 5 op zich laten wachten, dat kwam omdat de cuplex evo niet op voorraad was. Heb een aantal keer wat emails gestuurd i.v.m. de levertijd, netjes in het duits, ik heb op al m'n mails antwoord gehad. Alleen niet altijd even snel. Daarnaast kun je ook nog op het forum terecht op de site van aquacomputers, ook in het engels btw.
Ik heb eens een set voor over 200 euro besteld, dan rekenen ze inderdaad geen verzendkosten, en verzending duurde bij mij 3 a 4 week. Alles op voorraad, en werdt van de hele orderstatus keurig netjes op de hoogte gehouden in zowel engels als duits.
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Net zoals in de andere topics nog al wisselende ervaringen dus...maargoed alles is uiteindelijk gekomen en mn broertje heeft besteld dus laat maar waaien..we zien wel wanneer het er is.
Wanneer gaan ze je vertellen waar je het geld naartoe moet overmaken ?
Wanneer gaan ze je vertellen waar je het geld naartoe moet overmaken ?
GoT is niet de bedoeling voor dit soort topics tuinkabourtje, hier is de Shopsurvey op de T.net Frontpage voor
. Dus dit topic gaat dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()