Dit komt van mij uit de iTunes topic. Maar nu ben ik dus bezig met het sorteren & renamen van mijn mp3's in combinatie met Tag&Rename. gaat wel goed. maar ik heb dus mp3 waar geen tag bij zat. Bijv.Chillmeister schreef op 29 oktober 2003 @ 09:58:
Ik dacht dat iTunes wel ok was. ik heb er nu de pest in. K*T programma. Het heeft al mijn mp3s in nieuwe folder gestopt. 1 folder per artiest en dan ook nog een per album. ik heb nu dus 1300 folders met daar nog in subfolders.
De artiesten naam is uit het bestands naam verwijderd (artiesten naam staat dus nu alleen in de ID3 tag).
Alle Various Artist albums (a la cafe del mar enzo) is er voor elk artiest een folder voor die album gemaakt. Mijn ID3 tags waren ook niet perfect omdat er pas net mee begonnen was om ze te updaten.
Ik heb dus nu de taak om 7000 mp3 opnieuw te sorteren en renamen. Singles per genre sorteren en albums op artiest. Ik denk dat ik voorlopig nog wel even bezig ben.
03 - Benjamin Bates - Thin Time (Bat.mp3
Ik heb geen idee meer bij welk album dat hoort. Is er misschien een software prog of internetsite die via een of andere CDDB of FreeDB het album kan opzoeken door de naam van die single in te typen. Google kan vaak werken als het een album van een artiest is, maar met compilatie albums gaat dat dus heel moeilijk