Ik heb sinds anderhalve week een probleem met het beeld van mijn laptop en het wordt steeds erger. Soms is het beeld weer even normaal, maar dat is maar voor korte duur. Om te laten zien hoe het eruit ziet even een paar pics:
gp4:

Red Alert 2:

CnC generals:

Age of Mythology:

GTA Vice City:

Eigenlijk dus twee soorten van raar beeld: een soort wazigheid en een soort van exploderende 3D objecten. Als ik na een spel in Windows XP terug kom dan zie ik daar nog het wazige beeld, maar dat verdwijnt na verloop van tijd. Het probleem lijkt dus te voorschijn te komen bij vooral grafisch iets zwaardere aplicaties (zelfs bij de "the matrix"-screensaver).
Ik heb de HD al geformateerd en Windows opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niets geholpen. Ook heb ik de driver al opnieuw gedownload, maar ook dat hielp niets.
Ik begin te vermoeden dat het iets met warmte te maken heeft, maar dat weet ik niet zeker. Toen ik de laptop kocht (mei/juni), toen was er niets aan de hand. Tot vorige week woensdag. Sindsdien is het alleen maar erger geworden.
Hebben jullie enig idee wat de oorzaak van mijn probleem kan zijn (en hoe ik het evt oplos)?
Alvast bedankt.....
De laptop:
Targa Visionary XP
AMD XP 2400+
512 MB DDR
Ati Mobility Radeon 9000 64 MB
DirectX 9.0
en de rest boeit niet zo.
Een grotere versie van de plaatjes: http://www.planet.nl/~vand3957
gp4:

Red Alert 2:

CnC generals:

Age of Mythology:

GTA Vice City:

Eigenlijk dus twee soorten van raar beeld: een soort wazigheid en een soort van exploderende 3D objecten. Als ik na een spel in Windows XP terug kom dan zie ik daar nog het wazige beeld, maar dat verdwijnt na verloop van tijd. Het probleem lijkt dus te voorschijn te komen bij vooral grafisch iets zwaardere aplicaties (zelfs bij de "the matrix"-screensaver).
Ik heb de HD al geformateerd en Windows opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niets geholpen. Ook heb ik de driver al opnieuw gedownload, maar ook dat hielp niets.
Ik begin te vermoeden dat het iets met warmte te maken heeft, maar dat weet ik niet zeker. Toen ik de laptop kocht (mei/juni), toen was er niets aan de hand. Tot vorige week woensdag. Sindsdien is het alleen maar erger geworden.
Hebben jullie enig idee wat de oorzaak van mijn probleem kan zijn (en hoe ik het evt oplos)?
Alvast bedankt.....
De laptop:
Targa Visionary XP
AMD XP 2400+
512 MB DDR
Ati Mobility Radeon 9000 64 MB
DirectX 9.0
en de rest boeit niet zo.
Een grotere versie van de plaatjes: http://www.planet.nl/~vand3957
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 22:20 ]