Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 04 november 2003 @ 22:47:
[...]

En afgeschermde nummers? Komen die wel door?
Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26
Ik moet toch 24/7 bereikbaar zijn, daarom is een eenvoudige "alle tonen uit" optie wel belangrijk -> vergader theme oid. Verder mag iedereen altijd bellen, als het me niet uitkomt druk ik je wel weg naar de voice mail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 21:23:
[...]

Review komt morgen.. heb ik wat op mn werk te doen

ff oftopic!!!
Heb je mail antwoord is jah, we bellen morgen ok..
Wanneer komt die review...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaaaaarom duurt het ook altijd zo lang totdat een nieuwe foon nou eens in Nederland fatsoenlijk te koop is... 8)7

Ik weet dat hij nu al her en der op duikt,alleen enig idee wanneer je hem voor een redelijke prijs nog dit jaar kunt halen?

Anyway ik wacht nog steeds op een review ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ben net terug uit duitsland.
Ze hebben 'm bij de Mediamarkt in Aken :D
Hij kost 800 euro, en zoveel geld had ik niet bij me. (ze hadden er nog 1tje)

Dan ga ik nu maar eens kijken of ik 'm online kan kopen... is een verschil van 100 euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€800? Zijn ze achterlijk? 8)7 daarentegen zou €700 mooie prijs zijn :)

Als je hem nou op een duitse site besteld, dan heb je neem ik aan duitse handleiding? Is daarnaast het menu en alles eromheen wel Nederlands in te stellen zodat je geen geouwe..... :X hebt met de language?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 15:15:
�800? Zijn ze achterlijk? 8)7 daarentegen zou �700 mooie prijs zijn :)

Als je hem nou op een duitse site besteld, dan heb je neem ik aan duitse handleiding? Is daarnaast het menu en alles eromheen wel Nederlands in te stellen zodat je geen geouwe..... :X hebt met de language?
Ja 800 euro is idd wel héél erg veel.
Maargoed, kep zoiets mn bestelling online gedaan 8)

Handleiding is duits (en misschien ook engels?)
Voor de telefoon kun je volgens mij direct kiezen tussen engels en duits. En vervolgens kun je thuis nederlands downloaden zodra SonyEricsson ze op hun website plaatst. (staat er nu nog niet op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm wel irritant dat gedoe met die talen, tenzij het downloaden op de site met en de software update natuurlijk vloeiend verloopt :+

de meegeleverde software zal ook wel in het duits/engels zijn toch?

Als je weet waar je hem gaat bestellen, geef me dan ff een belletje ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 15:40:
Als je weet waar je hem gaat bestellen, geef me dan ff een belletje ;) :Y)
Ik?
Mijn bestelling is al gedaan :+

Krijg ik net 'n mailtje terug van handystick: "sorry verschicken nur gegen vorkasse nach nl!!!"

Ze moeten daar nog es een keertje leren hoe ze een "net" mailtje maken :X 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Flint op 05-11-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 05 november 2003 @ 16:10:
[...]

Ik?
Mijn bestelling is al gedaan :+

Krijg ik net 'n mailtje terug van handystick: "sorry verschicken nur gegen vorkasse nach nl!!!"

Ze moeten daar nog es een keertje leren hoe ze een "net" mailtje maken :X 8)7
Ik ga er gewoon heen, en dan praat ik vloeiend nederlands... Kijken of ze me helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 19:05:
[...]

Ik ga er gewoon heen, en dan praat ik vloeiend nederlands... Kijken of ze me helpen ;)
Van tevoren een belletje of ze hem op voorraad hebben kan volgens mij geen kwaad O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op 05 november 2003 @ 21:32:
[...]

Van tevoren een belletje of ze hem op voorraad hebben kan volgens mij geen kwaad O-)
Is idd prima plan ja :) Of ik bestel em via de website als: Selbstabholer...
Wenn das Gerät zur Abholung bereitliegt, werden wir uns mit Ihnen in Verbindung setzen.
Zal wel goedkomen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Dat denk ik ook! Ga je hem binnenkort bestellen? Je moet dan volgens mij wel vooruit betalen, maar dat weet ik niet zeker..... maar goed, als je hem bestelt dan kom je dat wel te weten.... en de rest weet het dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Club P900 link toegevoegd aan openingspost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

Heeft iemand hem al eens geprobeert met bluetooth headset?
Zoals de HBH-60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is zo'n screen protector eigenlijk nodig? Zie je na een tijdje gebruik krassen op je scherm door de stylus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 08:07:
Is zo'n screen protector eigenlijk nodig? Zie je na een tijdje gebruik krassen op je scherm door de stylus?
Ik denk niet zozeer door de nieuwe stylus (die is zachter dan die van de P800), maar wel door andere dingen, zoals het schuren van het scherm tegen het hoesje, enz

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 22:50:
Vraagje,

Heeft iemand hem al eens geprobeert met bluetooth headset?
Zoals de HBH-60?
Yep, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 06 november 2003 @ 09:02:
[...]

Ik denk niet zozeer door de nieuwe stylus (die is zachter dan die van de P800), maar wel door andere dingen, zoals het schuren van het scherm tegen het hoesje, enz
En het oppervlak waar je op schrijft met je stylus is dat het scherm? of zit er nog iets tussen? frontje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 13:29:
En het oppervlak waar je op schrijft met je stylus is dat het scherm? of zit er nog iets tussen? frontje..
Beetje wazige vraag? Natuurlijk is dat het scherm waar je op schrijft. Het is immers een touch-screen, als er nog een (plastic) frontje ofzo tussen zat zou er niet veel te 'touchen' vallen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
[...]

Bedoel je te vragen of er iets op het scherm zit wat je kunt vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

running man schreef op 06 november 2003 @ 13:44:
Bedoel je te vragen of er iets op het scherm zit wat je kunt vervangen?
Ah, dat is ook een mogelijke interpretatie ja :)
Volgens mij is dat niet zo, maar Guardian kan je daar meer over vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Hoelang gaat de accu eigenlijk mee? IS ie na 2 dagen al leeg? Aangezien de specs 400 uur vermeld.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is inderdaad het scherm, het voelt alsof het plastic is, schrijft erg fijn. Beter als op de P800 scherm voelt alsof er een plastive laag op zit. Ook door de stylus wat beter werkt!! (crappy dutch, ben ff bezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 14:04:
[...]

Dat is inderdaad het scherm, het voelt alsof het plastic is, schrijft erg fijn. Beter als op de P800 scherm voelt alsof er een plastive laag op zit. Ook door de stylus wat beter werkt!! (crappy dutch, ben ff bezig)
Maar de accu? Hoelang? (ik herhaal het maar aangezien we op een andere pagina ztten :) )

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 14:04:
Hoe is de stylus? Die van de P800 vond ik maar een onhandig ding eigenlijk, die van de P900 lijkt me al een stuk beter. Ligt het een beetje lekker in de hand?

En idd, hoe staat het met de accu? Hoe lang doe je er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

basset schreef op 06 november 2003 @ 14:06:
(ik herhaal het maar aangezien we op een andere pagina ztten :) )
Offtopic:
Spreek voor jezelf ;)
Ik zit helemaal niet op een andere pagina, hangt maar net van je prefs af he... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Whuzz schreef op 06 november 2003 @ 14:08:
[...]

Offtopic:
Spreek voor jezelf ;)
Ik zit helemaal niet op een andere pagina, hangt maar net van je prefs af he... B)
OH SJIT!!!!!!! das waar ook!

8)7 (peeseetje overnieuw geinstalleerd!) 8)7

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
het is een 1260mh accu ipv van een 100 die op de p800 zit. hij zou dus iets langer mee moeten gaan. ik kan er nu nog geen afspraken over doen omdat ik hem pas een keer heb opgeladen. heb hem o 6 uur vanmorgen van de lader gehaadl en heb veel gespeeld heb nu nog 16 procent dus gaat langer mee dan de p800 aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

@ Brimme, waar heb jij je telefoon vandaan? Ook uit Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
http://www.clubsonyericsson.com/en/products_p900.shtml geeft een aardig overzicht van mogelijkheiden. Staat nog niet in de startpost zo te zien.

Ik vraag me alleen af hoe het met de synchronisatie met Outlook zit. Kun je mbv een bluetooth connector ff snel de adressenlijst, agenda, tasks e.d. van je pc synchroniseren met de p900?

edit: al gelezen in de handleiding, dat kan dus. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Atomsk op 07-11-2003 00:31 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Atomsk schreef op 06 november 2003 @ 23:32:
http://www.clubsonyericsson.com/en/products_p900.shtml geeft een aardig overzicht van mogelijkheiden. Staat nog niet in de startpost zo te zien.
.......
Toegevoegd aan openingspost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Het lijkt erop dat, op een uitzondering na, de P900 echt pas in December leverbaar is in Nederland.......
Weet iemand of het mogelijk is om in een Duits toestel de Nederlandse firmware te uploaden? Maakt het kopen in Duitsland weer een goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 10:52
Het kan zijn dat ik er helemaal overheen lees maar ik vind 1 voor mij behoorlijk belangrijk iets niet terug.

Kan je met synchroniseren met outlook met deze telefoon. Dit is bij pda's wel mogelijk. Als dit namelijk niet kan valt hij voor mij namelijk behoorlijk af en word het toch een pda kopen.

Blijkt alweer dat het erg vroeg voor me is vandaag :( :'(

[ Voor 11% gewijzigd door jbcyber op 07-11-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

jbcyber schreef op 07 november 2003 @ 12:20:
Het kan zijn dat ik er helemaal overheen lees maar ik vind 1 voor mij behoorlijk belangrijk iets niet terug.

Kan je met synchroniseren met outlook met deze telefoon. Dit is bij pda's wel mogelijk. Als dit namelijk niet kan valt hij voor mij namelijk behoorlijk af en word het toch een pda kopen.
Het is pas een keer of 6 gezegd en de laatste keer was 3 posts terug |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 13-09 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Is de P900 nou veel beter dan de P800?
Ik kan mijn T610 namelijk ruilen voor een P800 en dat lijkt me een goede deal (als ik niet genaaid wordt natuurlijk :P), want een nieuwe P800 kan ik niet betalen laat staan de P900
Ik weet dat de P900 wat mooier en kleiner is, beter scherm enzo maar ik vraag me af of hij ook daadwerkelijk meer kan. Niet dat de P800 al gedateerd is
Ik ben namelijk al een beetje op m'n T610 uitgekeken (zo ben ik nou eenmaal, gadgetfreak :P) en die P800 kan zoveel meer (de enige voordelen van de T610 tov de P800 die ik kan bedenken zijn meer kleuren en grootte/gewicht/batterijduur)

[ Voor 6% gewijzigd door Piggen op 07-11-2003 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
Weet iemand of het mogelijk is om in een Duits toestel de Nederlandse firmware te uploaden? Maakt het kopen in Duitsland weer een goed alternatief

Ja dit is mogenlijk. Ik heb mijn P900 ook uit duitsland gehaald woensdag (top ding :) ) en zodra de nederlandse taal er is kan je die erop instaleren.Dit heb ik namelijk ook gedaan met de P800.Die heb ik toen der tijd uit Denemarken gehaald want toen kon ik ook al niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Brimme schreef op 07 november 2003 @ 14:22:
Weet iemand of het mogelijk is om in een Duits toestel de Nederlandse firmware te uploaden? Maakt het kopen in Duitsland weer een goed alternatief

Ja dit is mogenlijk. Ik heb mijn P900 ook uit duitsland gehaald woensdag (top ding :) ) en zodra de nederlandse taal er is kan je die erop instaleren.Dit heb ik namelijk ook gedaan met de P800.Die heb ik toen der tijd uit Denemarken gehaald want toen kon ik ook al niet wachten :D
Kon je hem nadat je hem besteld had meteen gaan ophalen in Duitsland??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Brimme schreef op 07 november 2003 @ 14:22:

Volgens de handleiding zouden de NL-taalbestanden op de bijgeleverde cd moeten staan.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Dit las ik op Club P900:

Telecom4U verkoopt ze nog steeds voor 730,96. Heb ze even gebeld en ze zeggen gegarandeerd NLversie vandaar pas leverbaar in Januari. Het wordt door hun afgeraden om de P900 in Duitsland te kopen omdat ze van betrouwbare bronnen hebben vernomen dat de eerste P900 levering een oude camera bevat en dat tweede levering een verbeterde camera heeft. Daarom leveren zij hem pas in januari en misschien pas in februari zeggen ze.

Of dit verkooppraatjes zijn of niet ik zou het niet weten. Enige wat ik wel weet is dat ik precies ditzelfde verhaal al MEERDERE!!!! keren op andere forum´s heb gelezen................Tja wie zal het zeggen.............

hhhmmm...... wie weet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
Ik kon hem metteen ophalen nadat ik hem besteld had ze hadden er aardig wat op vooraad. maar ik zou ze wel even van te voren bellen.

Wat betreft dat verhaal van die camera lijkt mij onzin. se nederland is gewoon altijd langzaam met toestellen dat is was ook het geval met de P800. dus ik geloof er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
running man schreef op 07 november 2003 @ 18:14:
Dit las ik op Club P900:

Telecom4U verkoopt ze nog steeds voor 730,96. Heb ze even gebeld en ze zeggen gegarandeerd NLversie vandaar pas leverbaar in Januari. Het wordt door hun afgeraden om de P900 in Duitsland te kopen omdat ze van betrouwbare bronnen hebben vernomen dat de eerste P900 levering een oude camera bevat en dat tweede levering een verbeterde camera heeft. Daarom leveren zij hem pas in januari en misschien pas in februari zeggen ze.

Of dit verkooppraatjes zijn of niet ik zou het niet weten. Enige wat ik wel weet is dat ik precies ditzelfde verhaal al MEERDERE!!!! keren op andere forum´s heb gelezen................Tja wie zal het zeggen.............

hhhmmm...... wie weet meer?
Mjah, dat lijkt me een mooie smoes om de potentiële kopers aan 't lijntje te houden. Als dat wel zo zou zijn, dan kan SE straks allemaal 'foute' p900's om gaan ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sony ericsson er over gemailed afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 08:22:
Ik heb sony ericsson er over gemailed afwachten :)
Ik lees hier net toch iets vets Dvd Ripping guide voor de p900 :) :9~

http://www.howardforums.c...0f6fa04a7&threadid=231900

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Nice :)
Mag die in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Whuzz schreef op 08 november 2003 @ 14:54:
[...]

Nice :)
Mag die in de startpost?
Toegevoegd aan startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Hmm nu de P900 zelf nog, heb ik eindelijk wat te doen in de trein ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Ik wil hem ic.m. een abbo kopen. Dan moet ik dus wachten tot hij in Nederland leverbaar is of in Duitsland kopen en hier een los abbo nemen met een cashdeal....... De eerste optie kost het minst maar duurt wel het langst ..

Moeilijk, moeilijk, moeilijk, maar ik slaap er nog een paar nachtjes over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ik ga het ding maandag zelf ophalen in Duitsland. Ik kan echt niet langer w88 :)

[ Voor 6% gewijzigd door Whuzz op 08-11-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 08 november 2003 @ 16:47:
Ik ga het ding maandag zelf ophalen in Duitsland. Ik kan echt niet langer w88 :)
Precies... Moeten ze in NL maar eens fatsoenlijke prijzen gebruiken... Nagenoeg alle hardware is in Duitsland goeiekoper |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 13:09
Cash deal krijg je toch meestal maar iets van 200 euro voor?

Dan kan je beter ff w8en tot ie hier is en dan je abbo verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folki schreef op 08 november 2003 @ 22:02:
Cash deal krijg je toch meestal maar iets van 200 euro voor?

Dan kan je beter ff w8en tot ie hier is en dan je abbo verlengen...
volgens mij is abbo verlengen duurder dan mob in duitsland te kopen en vervolgens cashdeal. Reken maar uit voor alle andere mob's zoals de P800.

Ik zit er nu zelf ook over na te denken om naar duitsland te gaan, het is alleen niet om de hoek :(

weet iemand by the way hoe het met garantie zit (in nederland) als je mob in duitsland koopt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
Ik heb zelf ook een cash deal gedaan en heb voor het verlengen van me T-mobile 300 230€ euro gekregen.en toen lekker naar duitsland gereden.(kan je nog lekker blazen ook:))

wat betreft de garantie die is gewoon internationaal.
Ik had een probeelm met me P800 die ik in denemarken had gehaald. en heb het gewoon onder garantie vergoed gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Ik vind een cashdeal maar eng. Je krijgt je geld pas over 6 tot 8 weken en die krijg je volgens mij niet als dat bedrijf waar je het afsluit in de tussentijd failliet gaat.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op 09 november 2003 @ 07:45:
Ik vind een cashdeal maar eng. Je krijgt je geld pas over 6 tot 8 weken en die krijg je volgens mij niet als dat bedrijf waar je het afsluit in de tussentijd failliet gaat.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.......
Alsof er dagelijk 100-den bedrijven failliet gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Nou, dat niet, maar ze "vergeten" zo'n cashdeal wel graag uit te betalen denk ik ;)
Ik heb iig wel goeie ervaring met zo'n cashdeal, je moet alleen een tijd wachten op het geld.

Maar nu weer ontopic.
Al veel mensen naar Duitsland gereden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 15:38:
[...]

Alsof er dagelijk 100-den bedrijven failliet gaan 8)7
OK, dat begrijp ik wel, maar ken je het verhaal van Exile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op 09 november 2003 @ 16:39:
[...]

OK, dat begrijp ik wel, maar ken je het verhaal van Exile?
Zo kan je er nog wel 1000 opnoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 16:43:
[...]

Zo kan je er nog wel 1000 opnoemen.
Nooit iets van gehoord... Ben benieuwd :) Wie vertelt er 1tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Whuzz schreef op 08 november 2003 @ 16:47:
offtopic:
check je meel plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 16:48:
[...]

Nooit iets van gehoord... Ben benieuwd :) Wie vertelt er 1tje?
Zoek maar eens op Exile op GoT... kun je lachen.
Maar wat wel een veilig alternatief is: Orange Sim Only, dat is een actie die nu loopt, de cashdeal wordt dan automatisch door Orange elke maand berekend, en je krijgt dus niet in een stoot een cashdeal bedrag weer terug.
Je betaalt nu voor een Orange €40 abo 1 jaar: €130 ongeveer. Telecomvergelijker.nl biedt uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wace schreef op 09 november 2003 @ 16:59:
[...]

Zoek maar eens op Exile op GoT... kun je lachen.
Maar wat wel een veilig alternatief is: Orange Sim Only, dat is een actie die nu loopt, de cashdeal wordt dan automatisch door Orange elke maand berekend, en je krijgt dus niet in een stoot een cashdeal bedrag weer terug.
Je betaalt nu voor een Orange €40 abo 1 jaar: €130 ongeveer. Telecomvergelijker.nl biedt uitkomst.
Heb nu Vodafone, en wil niet anders... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb veel topics en reviews doorgespit en ben erachter dat ik deze mobiele pda/telefoon alles erop en deran telefoon MOET hebben :9~

Nu zit ik alleen met 1 dingetje, maar dat is vast een simpel antwoord:

Ik heb nu een vodafone Live! abb i.c.m. sharp GX-10. (ja, had ik nooit moeten doen, want dat is gewoon niet zo'n super telefoon, maar alla). Ik ben helemaal fan van Vodafone en blijf daar dus ook gewoon bij, maar nu is mijn vraag: Kan ik die live instellingen overnemen op de SE P900 ?? (want dan krijgt mijn broertje, want die heeft namelijk vodafone prepaid, die sharp gx-10 van mij :) (hij blij).

En .... kan ik als ik thuis ben gewoon via bluetooth internetten etc etc zonder dat ie gebruik maakt van de live bundel of weet ik veel wat? Kheb namelijk Bluetooth thuis met die Logitecht bluetooth draadloze mx set en daar zit een bluetooth hub in. Dus als ik thuis ben kan ik dan internetten, mailen etc etc via dat bluetooth netwerk?

En als laatste (dat zijn dus 3 i.p.v. 1 dingetje(s)) wat houd dat memory stick DUO nou precies in? Hij is kleiner dan een normale memeorystick als ik de plaatjes mag geloven, is het dan zo dat er op iedere helf een deel van de opslag staat? J hebt dan bijv. een 128 MB kaart met op 1 kant 64 en dan omdraaien en dan de andere 64?? Of is het dubbel, 128 aan één kant en nog is 128 aan andere kant (vandaar duo ??) Of is het alleen het formaat!? :?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou gek of is er nog steeds geen review van guardian_angel te bekennen? |:(

Blijkbaar is die telefoon zo ingewikkeld dat een review er dit jaar niet meer in zit :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feest !!! Ik hem mijn p900 net binnen !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wijs ik bij deze jou aan als één van de gelukkige voor het maken van een review! :+ Mijn verwachtingen zijn hoog ;)

Tegen de tijd dat guardian uitgespeeld is zijn we waarschijnlijk 3 maanden verder :o 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het trouwens zeker dat als je de phone in duitsland koopt dat je in nederland garantie hebt?? want ik hoor beetje tegengestelde berichten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 14:08:
Dan wijs ik bij deze jou aan als één van de gelukkige voor het maken van een review! :+ Mijn verwachtingen zijn hoog ;)

Tegen de tijd dat guardian uitgespeeld is zijn we waarschijnlijk 3 maanden verder :o 8)7
Het zal je ongetwijfeld als een verbazing voorkomen, maar sommige mensen hebben ook nog iets van een dagelijkse bezigheid/leven buiten GoT om. Derhalve zijn zij niet ten alle tijde in staat om à la minute reviews te maken van hun begerenswaardige aankopen.

Ergo : geduld vrienden, geduld ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

privé leven? een got-er? DUH ;) hij zegt op de dag van aankoop,morgen is de review klaar, RIGHT... nou goed...ik zal me wel ff koest houden wat betreft die review :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• someone4
  • Laatst online: 12-09 08:26
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 14:03:
Feest !!! Ik hem mijn p900 net binnen !! :)
Waar heb je je P900 uiteindelijk besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem besteld bij handytick.de, Woensdag betaald, Maandag binnen, zeer netjes. Als ik klaar ben met spelen zal ik een poging doen om een review te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 11:20:

Ik heb nu een vodafone Live!

bluetooth internetten

memory stick DUO
Met Vodafone heb ik geen ervaring. Vraag het ff in de winkel... lijkt me het makkelijkste.

Werkt "redelijk". Je hebt sowieso maar een beperkt bereik met bluetooth en de telefoon heeft de neiging om alles via GPRS te doen. Daarnaast kun je volgens mij niet e-mailen (pop3) via bluetooth.
Verwacht er iig niet teveel van.
(Wat wel leuk is is "Bemused". Een klein programma dat via bluetooth winamp kan bedienen)

DUO is niet meer dan een kleinere variant op de gewone Memory stick. Met de bijgeleverde adapter kun je van een DUO een gewone memory stick maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen Nederlandse menu taal vinden hoor voor de p900, hij was er toch al?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Volgens mij was die er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
running man schreef op 10 november 2003 @ 17:38:
Volgens mij was die er nog niet.
Nee tuurlijk niet :+
Die komt pas ná dat de telefoon in Nederland is te krijgen. Lijkt me een logische verklaring ;)

Hopelijk heb ik 'm a.s. woensdag (als ik mn loon heb)
Mocht niemand zin hebben gehad dan schijf ik de review meteen dezelfde dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 14:46:
Ik heb hem besteld bij handytick.de, Woensdag betaald, Maandag binnen, zeer netjes. Als ik klaar ben met spelen zal ik een poging doen om een review te maken :)
Heb ik die van mij ook besteld, maar helaas mn microphone is om de een of andere redenen defect, mega balen... hoop niet dat jullie er ook last van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 08:41:
Heb ik die van mij ook besteld, maar helaas mn microphone is om de een of andere redenen defect, mega balen... hoop niet dat jullie er ook last van krijgen.
offtopic:
Ach, als het goed is heb je toch nog een reserve liggen? Alhoewel ik er aan twijfel of je die ooit wel gehad hebt... :/

Hoe ga je dat oplossen? Er mee terug naar Duitsland? Of naar SE Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 08:41:
[...]

Shit man... Ik las je reactie op Esato. Heb ik het nou goed begrepen dat SE Nederland hem niet wil repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt,

Alle toestellen die nu in Nederland zijn (p900) worden volgens SE wel gesuporteerd maar ze kunnen kennelijk niet gerepareerd worden ivm de service-centra's die geen onderdelen op voorraad hebben. Dus je kunt er weinig mee. Ik heb nu contact gelegd met Dynafix die de eerste schermen al hadden binnen gekregen. Ze zouden controleren of het toestel te repareren valt. Ik hoop op een losse mic. connectie.

Ik had verdorie ook nog mijn review bijna af, mis alleen nog de foto's :( nou nog ff wachten.. het telt al meer dan 23 pagina's lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 13:41:

Ik had verdorie ook nog mijn review bijna af, mis alleen nog de foto's :( nou nog ff wachten.. het telt al meer dan 23 pagina's lol
Good work _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Anders post je die alvast, eer wij klaar zijn met lezen van een 23 paginas tellende review is die vast al gerepareerd. ;)

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sounds great 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Zo, net terug uit Duitsland. Het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~d.gerritsen/img/P900.jpg

Had ik dat maar meteen gedaan, dan had ik ze een week eerder gehad. Nou ja, beter 'laat' dan nooit :P

offtopic:
En bedankt he, nick... |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Whuzz op 11-11-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 11 november 2003 @ 15:15:
Zo, net terug uit Duitsland. Het resultaat:

[afbeelding]

Had ik dat maar meteen gedaan, dan had ik ze een week eerder gehad. Nou ja, beter 'laat' dan nooit :P

offtopic:
En bedankt he, nick... |:(
Doe mij er 2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

:P

1 vond ik maar zo saai, heb er meteen 2 genomen, kan ik lekker files swappen enzo via bluetooth :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Whuzz schreef op 11 november 2003 @ 15:22:
[...]

1 vond ik maar zo saai, heb er meteen 2 genomen, kan ik lekker files swappen enzo via bluetooth :D
Patser :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

:D
Tja, sommige mannen hebben nou eenmaal wat te compenseren he... :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Whuzz schreef op 11 november 2003 @ 15:22:
[...]

Of wilde je het zekere voor het onzekere? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

running man schreef op 12 november 2003 @ 08:11:
Of wilde je het zekere voor het onzekere? ;)
Mjah, om problemen zoals Guardian Angel had te voorkomen :P
Nee, heb de andere P900 niet uit de verpakking gehaald, alleen even de doos
geopend om te kijken of alles aanwezig was. De mijne werkt voorlopig 100% perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Whuzz schreef op 12 november 2003 @ 10:49:
[...]

Mjah, om problemen zoals Guardian Angel had te voorkomen :P
Nee, heb de andere P900 niet uit de verpakking gehaald, alleen even de doos
geopend om te kijken of alles aanwezig was. De mijne werkt voorlopig 100% perfect.
Als je nog iemand zoekt voor die 2de P900 moet je me ff een mailtje sturen :)

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Flint123 schreef op 12 november 2003 @ 13:35:
[...]

Als je nog iemand zoekt voor die 2de P900 moet je me ff een mailtje sturen :)
Me too ;)

• GKW
Volgens mij zijn er wat mannen met hun nieuwe speeltje aan het spelen....
Het is zo rustig hier....

Verwijderd

heb ff gezocht, maar niet kunnen vinden.
Is de p900 ook als webcam op je pc te gebruiken?

• Piggen
  • Laatst online: 13-09 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Nee. Ik heb dan wel geen P900 (binnenkort hopelijk wel een P800), maar dit kan ik wel met zekerheid zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

running man schreef op 13 november 2003 @ 18:37:
Volgens mij zijn er wat mannen met hun nieuwe speeltje aan het spelen....
Het is zo rustig hier....
Zeker weten... Ik heb geen P800 of echte PDA gehad ofzo, dus het is allemaal vrij nieuw en ik sta echt versteld van de mogelijkheden! En ik ben zeer gecharmeerd van het Symbian OS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Whuzz schreef op 14 november 2003 @ 00:42:
[...]

Zeker weten... Ik heb geen P800 of echte PDA gehad ofzo, dus het is allemaal vrij nieuw en ik sta echt versteld van de mogelijkheden! En ik ben zeer gecharmeerd van het Symbian OS...
Ik heb ook geen ervaringen met een PDA of P800. PDA niet omdat ik dan alsnog een telefoon mee moet nemen. P800 niet omdat ik die niet mooi vindt. Ben erg nieuwschierig hoe de p900 mij gaat bevallen. Als het goed is heb ik hem in week 49. Ik heb dan een nederlandse versie. Dus nog ff w88. Maar aan je reactie te zien zal hij wel bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Laatst online: 08-09 17:10
Ik ben al een tijdje opzoek naar een bluetooth headset.
Zo'n beetje schijnt elke wel te werken. Een Bluespoon headset hoeft van mij niet, maar het gaat mij wel om de geluidskwaliteit. Ver bereik hoeft die ook niet te hebben (gaat meestal in de broek- of borstzak). Verder het design moet ook zeer goed zijn en hij moet ook lekker zitten. Groot/klein dat maakt niet uit.
Welke bluetooth headset hebben jullie /raden jullie mij aan icm de p900 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

running man schreef op 14 november 2003 @ 07:40:
Ik heb ook geen ervaringen met een PDA of P800. PDA niet omdat ik dan alsnog een telefoon mee moet nemen. P800 niet omdat ik die niet mooi vindt. Ben erg nieuwschierig hoe de p900 mij gaat bevallen. Als het goed is heb ik hem in week 49. Ik heb dan een nederlandse versie. Dus nog ff w88. Maar aan je reactie te zien zal hij wel bevallen.
Precies dezelfde motivatie als ik heb :)
De P800 vond ik net speelgoed, al mijn telefoons hadden een zakelijk uiterlijk, ik val daar op. (S35, S55)
Ik wil het liefst zo weinig mogelijk apparatuur op zak moeten hebben en met de komst van mijn P900 zijn een PDA en mijn minidisk-speler overbodig geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Bestaan er ook USB-dingen waar je direct je memory-stick in kan doen, zodat je wél met USB-snelheid files op je mem-stick kan dumpen?
Ik ben nu 30 MB aan MP3's aan het overzetten en dat duurt me ongans lang via de cradle... Volgende week komt mijn 128 Mb-stick binnen en ik moet er niet aan denken hoe lang het gaat duren om DIE vol te gooien :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Die zijn er wel, en wel met USB 2.0
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.