Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Naast ^^^
Dat is heel simpel te maken met bijv. VBScript (zonder de tray dan)). Popup, sleep 3 minuten, popup, etc.
Waarom geen std programmaatje: voor langere periodes zat oplossingen (Outlook) maar omdat dit wel erg snel is, kan je beter een klok gebruiken voor je scherm vol staat met popups
Dat is heel simpel te maken met bijv. VBScript (zonder de tray dan)). Popup, sleep 3 minuten, popup, etc.
Waarom geen std programmaatje: voor langere periodes zat oplossingen (Outlook) maar omdat dit wel erg snel is, kan je beter een klok gebruiken voor je scherm vol staat met popups
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik heb vroeger zelfs met visual basic gewerkt. Maar die heb ik hier niet meer liggen.F_J_K schreef op 31 oktober 2003 @ 21:46:
Naast ^^^
Ik vind het super irritant is als die popup telkens moet wegklikken. Het is de bedoeling dat het zo'n ballontje is dat je bijvoorbeeld ziet als je je netwerkkabel eruit trekt. En waar je bij XP mee doodgegooid wordt.
In het balloontje hoeft eigenlijk niet eens wat te staan. Ik moet er alleen om de paar minuten op een relatief irritant vrije manier aan herinnerd worden iets te doen.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen