Toon posts:

2 kaarten in een pc

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 video kaarten in mijn pc gestoken een AGP ati rad 9600 TX (aldi pc)
en een point of view TNT2 nvidia m64 32 mb(PCI)

nu wil ik op de ati mijn beeldscherm houden zoals het nu is en op de nvidia mijn tv aansluiten (zit tv out op) maar nu is mijn probleem ik kan de tv niet aansluiten want ik heb zwart beeld wat ik ook probeer ik krijg het maar niet voor elkaar de ati kan het wel aan maar dan gaat mijn resolutie van mijn monitor ook op 800x600 en daar wil ik vanaf

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:15
Al tooltjes geprobeerd als ultramon of tv-tool? Zijn vaak wat overzichtelijker kwa instellen voor dit soort dingen.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
ik heb tvtool geprobeert maar kom er niet echt uit.
iemand die mij het stap voor stap wilt uitleggen?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:52
Die ATI kan zeker 2 beeldschermen tegelijk op verschillende resoluties draaien.
Daar heb je dus helemaal geen extra videokaart voor nodig.
Ook geen extra software, trouwens.
Je kunt het gewoon in de controlepanel instellen.

• eejee
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-06 11:32
Al geprobeerd je vernieuwingsfrequentie op 50Hz (of een veelvoud daarvan) te zetten. Een tv is ook 50 Hz. Wil wel eens helpen.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan zelfs soms bij de nvidia zelfs niet bij die balk komen zoals ati heeft ook kan ik nergens kiezen zoals ati van beeldscherm tv of video out enz enz het word steeds gekker hier ook heb ik de tv tool geprobeert maar die kon geen chip vinden ofzow daarna de 50 hz truc geprobeert en deze werkte ook niet...
Begin een beetje hopeloos te worden

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De grote tv-out FAQ

Begin daar eens, en met zelf proberen. Mocht je er niet uit komen kom dan met een specifieke vraag, dit is veel te onduidelijk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.