Toon posts:

[W2000proff]Norton Sec. 2004-na install probl. pc opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Norton Internet security 2004 geinstalleerd en heb nu problemen met mijn pc op te starten. Krijg een blauw scherm met een melding ,die kort duurt, unexpected....., Kernel mode Trap............ en het scherm is al weer weg en de pc start weer en zoverder. Wat zou dat kunnen zijn?
Stel deze vraag nu van een andere pc.

groeten,
ellen.

Verwijderd

Krijg je het ook in safemode?
Als dat niet het geval is, kijk daar dan in de logs, zet ook automatic reboot bij BSOD uit.

Verwijderd

Topicstarter
sorry, dat laatste begrijp ik niet. ik kan met F8 in veilige modus starten.

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Misschien geen waarde deze melding, maar ik heb vandaag hetzelfde gedaan en ik heb geen problemen.

Ik zou inderdaad eens opstarten in veiligheidsmodus en dan eens kijken wat je allemaal kan vinden in je eventviewer..

Verwijderd

Topicstarter
graag wat meer uitleg aub. Heb in veilige modus geprobeerd het prog. te verwijderen maar gaat niet.

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik weet alleen een oplossing in WinXP, maar misschien dat t ook werkt in Win2000.
Rechtklik op Deze computer, eigenschappen. Dan tabblad Geavanceerd. Dan kan je bijna onderaan op instellingen klikken bij Opstart en herstelinstellingen. Vervolgens kan je bij Systeemfouten het vinkje van "de computer automatisch opnieuw opstarten" uitzetten. Als je dit gedaan hebt.. dan zal je computer waarschijnlijk niet meer automatisch opnieuw opstarten.
Ik hoop dat het werkt!!! :Y)

Verwijderd

Topicstarter
lukt niet,maar bedankt.
kreeg wel een melding naar comp.beheer...........te gaan. Ivm niet toegang oid te hebben. Ik blijf het blauwe scherm krijgen. Hoe kan ik Norton verwijderen? Wat kan de oorzaak zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Deze url vond ik bij Symantec ivm mijn probleem. Snap er niets van.
Wel raar hoor dat ze nog bezig zijn dit probleem te onderzoeken en het produkt gewoon te koop word aangeboden.
Ik wil de software eraf gooien maar in veiligheidsmode gaat dit niet.

http://service1.symantec....re=nl&src=nl_sg&pcode=nis

[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 01-11-2003 10:05 . Reden: lange URL met speciale tekens tussen [url] tags gezet ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Met welke gebruiker log je in als je in veilige modus je PC opstart? Als jij niet eens op dat tabblad mag komen om dingen te wijzigen heb je niet genoeg rechten oid, probeer het Administrator account eens.

Als je in veilige modus zit, probeer dan ook wat info uit je Event Viewer (Start > Uitvoeren > eventvwr.msc) te krijgen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik waag me hier nog eens voor hulp,daar hier toch de jongens met heel veel kennis zitten, toch ;)
In't kort nog even:
Ik heb dus echt problemen met Norton internet security 2004 op mijn pc met W2000 proff syst. Direkt na install gebeurd. Blauw scherm met tekst ......Stop 0x0000007f Unexpected_ Kernel_Mode_Trap....
En pc restart weer,maar geen windows.
Ik heb de sites van Symantec bezocht en alles gedaan wat ze zeiden. Ik heb dit gedaan:

http://service1.symantec....re=nl&src=nl_sg&pcode=nis

alsook:
http://service1.symantec....&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

Ook melding met e-mail naar Symantec gedaan,maar nog geen antwoord.
Ze weten zelf niet goed raad met het probleem.
Ik krijg de software ook niet verwijderd. Je kunt niet klikken op verwijderen.
IK heb op de site van Symatec ene progje gezien om software te verwijderen maar lukt ook niet . geprobeerd op mijn pc te installeren en gaat niet. Eerst via andere pc met XP proff het op cdrom gezet.

Nu is mijn vraag:
Hoe deze zooi te verwijderen manueel vd pc??
Zonder dat ik mijn systeem plat leg natuurlijk.
Ik heb al gehoord dat iemand al geprobeerd heeft dat te doen bij een ander en pc lag plat. Alles terug moeten zetten.

Eigenlijk te gek voor woorden dat zoiets kan gebeuren en ook dat Symantec géén ondersteuning geeft gratis telefonisch voor degenen die de software aankopen en install. problemen hebben. Heb je ze al eens geprobeerd te bellen? Om gek van te worden. Nu ik ga niet betalen voor ondersteuning voor een produkt dat ik gekocht heb en niet deugd.
Ze zijn toch ook verplicht om klanten de gelegenheid te geven zonder problemen hun software vd pc te verwijderen?
Die zullen denk ik wel veel aansprakelijk gesteld worden.

Bij voorbaat dank.

Ellen.
Pagina: 1