Toon posts:

Help! SMC Wi-Fi router, login problem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Heb net een SMC router (SMC2804WBR v2) gekocht. Volgens de handleiding is de default login zonder password, echter werkt dat niet! Iemand enig idee hoe ik in de admin schermen kan komen? Tot aan het login scherm krijg ik verbinding...

Gr
Jumper75

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 09:14

Tux

Misschien eens logische woorden zoals "admin" proberen.

En het is niet nodig om te groeten onder je post ;)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, geen groeten meer dan :)

Maar ik heb al verschillende dingen ingevoerd, maar niets!
Echt vreemd... ding komt nieuw uit doos!

Zou ik nu al gehacked zijn!? :D

Iemand nog andere suggesties?

Verwijderd

Ga terug waar je hem hebt gehaald en laat hem ff resetten. Kan namelijk ook hardwarematig. Maarre, zat er een seal op je dooske!?!?! Want voor hetzelfde geldt heb je gewoon een rma router die ze zijn vergeten te resetten!

Verwijderd

Topicstarter
Ja zat helemaal goed ingepakt, met "seal" erom....
Ook reset switch achterop al gebruikt.

Humm... gekocht bij Mycom.. vraag me af of ze meer weten.
Anders maar even omruilen.

Mijn Wi-fi card kon hem maar heel even vinden, inclusief een onbekende... vertrouw het toch niet helemaal ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok.

Om de mensen die wellicht nog tegen hetzelfde probleem aan gaan lopen, hier toch even een update betreffende de SMC router.

Er zat blijkbaar (achteraf) een verkeerde handleiding bij. (en op smc site blijkbaar ook twee versies te verkrijgen :? )

Standaard systeem wachtwoord voor deze SMC router moet dus niet blanco zijn maar 'smcadmin' :/ . Dat koste dus een avondje...

Ik had een 'oude' handleiding bij een nieuwe router ofzo... Had allles omgeruild (bij Mycom!) en daar ontdekte ik de andere handleiding. En ja, alles was echt helemaal 'origineel' ingepakt (zover dat nog van waarde is) Ik vermoed dus een inpak foutje bij SMC zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 17:12 ]

Pagina: 1