Toon posts:

AMD Athlon XP 2400+

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben benieuwd naar wat en of er een voordeel is van de AMD boven de gewone proccesor. Ik heb al veel gezocht maar nog geen duidelijk beeld ervan gekregen.

JOhan

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Is een AMD geen gewone processor dan? :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Wie zegt dat er een voordeel is? Intel en AMD zijn twee bedrijven met beide prima producten, ze beconcurreren elkaar alleen keihard. Momenteel krijg je met zeg, 300 euro, een krachtigere AMD processor dan een Intel proc, maar daarmee houdt het wel op.

Lees eens een computerblaadje, Computer-idee ofzo :)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

?

Eeeh.... wat is een "gewone" processor en wat maakt de Athlon XP 2400+ anders dan een gewone processor.

Een Athlon XP2400+ is gewoon een standaard processor hoor!

De topseries, de Intel Pentium 4 en de Athlon XP zijn allebei goed, snel en betrouwbaar.

De cheap ass series, de duron of the celeron daar ligt het anders, de nieuwste celerons "applebred" presteren duidelijk beter als de celeron processoren. Maar de oudere versies hebben daartegen minder verschil.

Wat dat betreft maak je de keus van processor gebaseerd op het moederbord....

[ Voor 55% gewijzigd door swampy op 31-10-2003 20:32 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

kijk nog eens in je vorige topic :)

Verwijderd

Hehe ja :)

AMD Athlon XP 2400+

Veel bestaansrecht heeft dit topic niet dus

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde dat ik moet uitzoeke of AMD wel kon tippen aan een intel ofzo. Ik kende AMD niet en wou er wat duidelijkheid over hebben want op andere topics werd ik niet bar veel wijzer. Ik wil dus eigenlijk duidelijke gegevens van de een en de ander om die te vergelijken met wat ik denk dat ik op m'n comp nodig heb

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:45

RumaNoV

Folding

swampy schreef op 31 oktober 2003 @ 20:29:
De cheap ass series, de duron of the celeron daar ligt het anders, de nieuwste pcelerons "applebred" presteren duidelijk beter als de celeron processoren.
May god have mercy upon thou :+ (of zoiets)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Jofriek,

Het is niet de bedoeling om direct weer een topic aan te maken wanneer je vorige is gesloten. Wanneer je niet snapt waarom je topic is gesloten dan kun je mailen met de moderator in kwestie...
Abbadon schreef op 31 oktober 2003 @ 19:57:
Eh, wat dacht je van reviews en de search? En natuurlijk een betere vraagstelling want dit is way to vaag ;)
Je vraag is behoorlijk basic. De vraag kan prima door jezelf worden beantwoord door even te zoeken, wat FAQ's te lezen en wat reviews door te nemen...

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.