irritant piep

Pagina: 1
Acties:

• mortalsin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
het is al volgende op de pc van mijn vrienin is het zo dat op elk willekeurig moment pc begint te piepen zowel uit de pc boxen maar ook uit pc zelf ( kan geen interne speaker vinden ala boeie maar het gepiep hoe ga ik dat beschrijven zo van eerst hoge piep dan lage piep (brandweerachtig) weet iemand wat ik daar aan kan doen ???

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Kijk eens in de manual wat dat betekend, kan een warmte probleem zijn en je systeem probeerd je te waarschuwen o.i.d ?

Verwijderd

Waarschijnlijk heb je 'virus protection' in je BIOS aanstaan. Als je dan bijv. de naam van je harde schijf of een partitie daarvan wijzigt, denkt de BIOS dat een virus bezig in de bootsector van de harde schijf te schrijven.

Daarom heeft iedereen die zogenaamde virusprotection uit staan.

Waarschijnlijk ligt het daaraan, zo niet, moet je echt met een duidelijkere beschrijving komen, alsmede specificaties van de PC/software en wanneer het probleem zich precies voordoet

• mortalsin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
nou de virus protection is het niet die optie heb ik niet in mn bios en via de manual lukt ook niet want die is er niet en kan er niet scht achterkomen wat voor moederbord het is want het is zoo winkel zooi van megapool het is pakkerbel

Verwijderd

Maak de kast eens open en zoek op het mobo naar een typenummer, en google dan eens voor de manual ervan.
offtopic:
Een paar leestekens zouden niet misstaan in je posts.