Toon posts:

[R9600 PRO] Verdwijnende objecten in spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb net een nieuw pctje met daarin oa. een Club3d Radeon 9600 Pro. Ik had gister Unreal2 geinstalleerd en het liep allemaal als een zonnetje. Alleen nu heb ik net Catalyst 3.8 en Directx9.b geinstalleerd en nu doet Unreal2 in ene raar. Objecten verdwijnen en komen opeens weer tevoorschijn, en dit om de paar seconden. Voor de rest ziet het er prima uit en het loopt ook soepel.

Ik heb nu net weer 3.6 geinstalleerd, omdat ik had gelezen dat dit zou kunnen helpen, maar helaas dit hielp ook niet :/

Nou als iemand weet wat ik hieraan kan zou kunnen doen... laat het weten! :*)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Updates voor het spel? Oudere versie DirectX, nog een andere versie van de driver (en eerst de huidige driver goed verwijderen) zijn voorbeelden van wat je kan doen.

Heb je dit probleem trouwens alleen bij Ureal2?

- topictitel aangepast.

[ Voor 6% gewijzigd door Pollewob op 31-10-2003 21:38 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Catalyst 3.8 ...ja...daar zijn wat problemen mee, downgrade even naar 3.7 en het moet opgelost zijn. Of probeer de 3.9 beta die uitgelekt is!

There is no place like ::1

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-08 07:29
Heb zo'n kaartje ook gehad, zelf niet unreal gespeeld maar ik had wel hetzelfde in battlefield 1942 met een bepaalde texture in de huppeldepup ridge push map.
Was een paal met instructies over die pushmap, die floepte dus af en toe weg. Verder was alles ok dus ik trok me er niet veel van aan.

Verwijderd

Topicstarter
hij werkt weer goed ondertussen. Het lag denk ik aan Catalyst 3.8. ik had m'n pc'tje dmv van een system restore point weer terug gezet naar hoe het was voordat ik al die zooi had geinstalleerd. Daarna weer directx9.b geinstalleerd en dat gaf geen problemen, dus dan neem ik maar aan dat het aan catalyst 3.8 ligt...