Yep, same here
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
laat maar
[ Voor 160% gewijzigd door Emerge op 31-10-2003 19:36 . Reden: code vernachelt layout ]
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
Heb je ook een screenie voor me? Ik zie namelijk geen 'troep'. Dus ik heb geen enkel idee wat je bedoelt.
hmmm
Wegens een technische storing is onze site momenteel niet bereikbaar.
U kunt onze complete prijslijst bekijken via onderstaande link
www.shoparea.nl/prijslijst.txt
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Maar _dat_ is toch geen troep? Misschien bedoelt de TS het tekstbestand met daarin de prijslijst? Erg netjes is dat niet inderdaad, maar voor een teksbestand toch nog prima te gebruiken lijkt me
.
Ze hebben het blijkbaar gewijzigd. Het zag er eerst als volgt ongeveer uit:
Ok?iuynaivyrn4v5r84nvi8wynuirywn78rv3ynr74r84ayvrn49
907vm4a75v8975974594[]4[54359843v8435908ap0958v4
a4p58v438590435jethviareyteyteiotbiouretbiureta
aorutbioeutretibaioutmretuerpbgfdhjghuihkj5hkjrhgkjhfdg
Hoe de site van een winkel er uit ziet is toch niet belangrijk in de pricewatch?
Als dat wel zo zou zijn zou ik ook wel een heel mooi voorbeeld kennen.
(niet te skippen flashintro van bijna een minuut, en de shop zelf staat helemaal scheef (layout, per ongeluk denk ik))
(niet te skippen flashintro van bijna een minuut, en de shop zelf staat helemaal scheef (layout, per ongeluk denk ik))
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Kloptm maar als je alleen dat op je scherm krijgt wat PcDealer schrijft is de site niet bruikbaar meer.Resistor schreef op 01 november 2003 @ 19:03:
Hoe de site van een winkel er uit ziet is toch niet belangrijk in de pricewatch?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
hmm, maar een "technische storing" lijkt mij dat iemand wat files op de server (onbedoeld) had aangepastRenegade schreef op 01 november 2003 @ 19:25:
[...]
Kloptm maar als je alleen dat op je scherm krijgt wat PcDealer schrijft is de site niet bruikbaar meer.
Pagina: 1